Kot smo na Portalu PLUS zapisali že v članku 5. aprila 2016, se s slovensko promocijo oziroma njeno organizacijo ne dogaja se nič novega ali učinkovitega, razen tega da za vse skupaj pa po novem dajemo več denarja kot prej. Slovenska turistična organizacija (STO) razen prerazdelitve kadrov, nazivov in "fikusov" med posameznimi vladnimi agencijami pričakovano ni prinesla revolucije, za kar precejšen del odgovornosti leži na Počivalškovemu ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo.

Foto: arhiv Portala PLUS

Od "ponovno" ustanovljene turistične organizacije niti nismo veliko pričakovali, kajti znano je, da v različnih tovrstnih agencijah, organizacijah, zavodih in ministrstvih, ki se na državni ravni ukvarjajo s promocijo turizma, že leta, tudi desetletja "kolobarijo" eni in isti kadri. Odvisno od barve trenutne oblasti se le malo prerazporedijo iz boljše v slabšo pisarno, to je pa tudi vse. Enako velja za sedanjo direktorico STO Majo Pak in njeno ekipo, kajti gospa Pak je bila sicer izbrana na zadnjem javnem razpisu za to delovno mesto, pri čemer je bil rezultat med bolje obveščenimi vsem jasen že v naprej, saj je bila očitna "izbranka" ministra Zdravka Počivalška.

 Očitno so na STO strokovnjaki za objavo razpisov med večjimi prazniki oziroma v obdobjih z velikim številom potencialno prostih delovnih dni. Se vam ne zdi to sumljivo?

Na takšna kadrovske cvetke bi sicer lahko hitro pozabili, ali se z njimi vsaj sprijaznili, če bi novi STO pokazal kakšne otipljive rezultate na področju promocije Slovenije, njene organiziranosti in učinkovitosti. Seveda bodo državni "foteljski" promotorji ob navedbi učinkovitosti promocije takoj postregli z menda odličnimi statističnimi podatki o obisku Slovenije, ki pa je v veliki meri, poleg naše izredne geografske lege in pokrajine, ki se v določeni meri prodaja sama od sebe, tudi posledica globalnih političnih razmer. In pa seveda nekaterih izredno prodornih promocijskih strategij lokalnih okolij in posameznih sektorjev turističnega gospodarstva.

 

Pravo uspešnost slovenskega "institucionalnega" turizma pa kažejo rezultati nekdaj paradnih turističnih podjetij in panog. Večina od tistih, ki se je ujela v privatizacijsko-tajkunske zgodbe, životari, se prodaja, ali pa so se že prodala, zimski turizem že leta diha na škrge, pri čemer je najboljši pokazatelj tega kaninska obnovitvena komedija v stilu letečega cirkusa Montyja Pythona. V to kategorijo sodi tudi promocija Nordijskega centra Planica, ki ga njihovi upravljalci in naši promotorji očitno ne zaznajo kot prvovrstne turistične destinacije.

 

Jagoda na torti neumnosti in pokazatelj dometa slovenske promocije je bila izjava vodje Nordijskega centra Planica, ki je presenetljivo odsotnost gostinske ponudbe v Planici pojasnil z dejstvom, da so"bila evropska investicijska sredstva namenjena za gradnjo športnih objektov in ne gostiln". Res odlično, obiskovalcem, ki si pridejo ogledati to naše 50 milijonsko čudo pod Poncami, ne znamo iz žepa potegniti niti nekaj evrov za kakšno kranjsko klobaso in pivo ter morebiti še spominek. Da sage oKobilarni Lipica, ki sedaj spet dobiva novo politično orkestrirano organizacijsko strukturo niti ne omenjamo.

Beri dalje...

"Prijateljski" razpisi za promocijo slovenskega turizma

Kot smo na Portalu PLUS zapisali že v članku 5. aprila 2016, se s slovensko promocijo oziroma njeno organizacijo ne dogaja se nič novega ali učinkovitega, razen tega da za vse skupaj pa po novem dajemo več denarja kot prej. Slovenska turistična organ...