objavi na
pozareport.si

forum

Politika

Ponedeljek, 23. september 2019 ob 06:34

Afera Črnčec. Državni sekretar pri Šarcu zlorablja državne medije za diskreditacijo novinarjev in celo političnih zaveznikov
Dokazi, prstni odtisi in tarče. Toda Marjan Šarec ga očitno še posluša, ker mu Damir Črnčec govori to, kar predsednik vlade želi slišati ...
Bojan Požar

Odpri galerijo

Zaradi odvračanja pozornosti in zavarovanja prstnih odtisov pri TopNewsu in Siolu Damir Črnčec že od minulega petka dalje intenzivno sestankuje, se pogaja, pritiska in tudi grozi nekaterim drugim medijem, da morajo sodelovati pri "obračunavanju s Požarjem", saj se mora, kot govori v ožjih krogih, to prenesti tudi v večinske medije.

Napeti dnevi grmenja po razkritju afere Črnčec-Iglu-Westinghouse zdaj celo samodejno razkrivajo tudi medijske operacije, ki prihajajo iz kabineta predsednika vlade, gre pa za črne operacije "glavnega" državnega sekretarja pri Marjanu Šarcu Damirja Črnčeca, nekdanjega direktorja Sove in OVS, danes pa državnega sekretarja za nacionalno varnost in implementacijo arbitražne odločbe s Hrvaško. In pozor, gre za takšne medijske operacije, ki imajo tudi značilne obveščevalne prijeme (sem bi lahko sodil zadnji hekerski napad "DoS" na spletni portal Požareport - minuli petek zgodaj zjutraj), Črnčec pa pri tem iz zavarovanih vladnih kabinetov na Gregorčičevi ulici evidentno zlorablja tudi tako imenovane Telekomove medije, spletni portal Siol.net in televizijo Planet TV, ki sta v državni lasti.

In zdaj vse to, potem ko je Črnčecu - z imenovanjem svoje zaupnice Vide Žurga za članico uprave Telekoma Slovenije, pristojno tudi za "odvisne družbe" - Siol.net in Planet TV (mimogrede, njeno imenovanje je bilo, kot vse kaže, celo nezakonito, saj za imenovanje ni izpolnjevala predpisanih pogojev iz statuta družbe, prišlo pa naj bi tudi do ponarejanja življenjepisa; več o tem pa jutri):

Vir: Telekom Slovenije Vir: Telekom Slovenije

... in sporno postavitvijo svojega znanca Ronalda Žela, brez vsakršnih izkušenj pri vodenju medijskih družb, za direktorja Siola in Planeta (oziroma TSMedie in Antenne TV SL, d. o. o.) - uspelo prevzeti Telekomove medije, brutalno prihaja na dan.

Črnčec namreč ni poskrbel samo za tipično preventivne medijske napade na gospodarskega ministra in novega prvaka SMC Zdravka Počivalška z recikliranimi članki na spletnih in tiskanih straneh revije Reporter, ampak tudi na Dejana Levaniča, generalnega sekretarja SD, kar počne Siol (medklic: kadar gre za objavo tako imenovanih "recikliranih" tekstov ali zgodb izpred nekaj let, toda ob točno določenem in skrbno izbranem času, takrat vemo, da gre za povsem zrežirane medijske zgodbe z namenom diskreditacije) ...

				Vir: Siol.net			Vir: Siol.net

... in celo serijo nanizanih prispevkov na Planet TV, povezanih z ministrico Alenko Bratušek. Cilj tega prikritega sesuvanja koalicijskih partnerjev, ki jih Šarec prek Črnčeca "reže kot salamo", je njihovo permanentno krvavenje, da niti slučajno ne bi kdo pomislil na predčasne volitve ali zamenjavo vlade. Že prejšnji teden smo tudi dokazali, kako je Črnčec aktivno participiral pri finišu zamenjave generalnega sekretarja LMŠ Braneta Kralja, samo zato, da bi okrepil svoj položaj pri Šarcu (vir). Toda Damir Črnčec pri tem nespretno, površno in amatersko pušča svoje prstne odtise. Naši viri iz obveščevalne srenje to površnost pri Črnčecu sicer pripisujejo njegovi "nadutosti" in dejstvu, da kot obveščevalec nikoli ni delal na terenu, v operativi. Pri Marjanu Šarcu pa zdaj nekdanji obveščevalec Črnčec uspeva (le še) zato, ker mu pač govori to, kar predsednik vlade želi slišati.

PRSTNI ODTISI IN NOVINAR NA VRVICI

Pred časom, ne tako daleč nazaj se je med eno od tiskovnih konferenc Dejana Židana in vodstva Socialnih demokratov sesul live stream na facebooku. Novinarju Vladimirju Vodušku, ki je z drugimi novinarji za svoj portal snemal tiskovko, zazvoni mobilni telefon. Kliče Damir Črnčec, ki je tiskovno konferenco očitno spremljal po facebooku, in Vodušku ukaže, naj on snema dalje?! To je opazilo več prisotnih in videli so, kako ima državni sekretar iz Šarčevega kabineta novinarja Voduška direktno na vrvici.

Da je Črnčec pri poskusu diskreditacije avtorja teh vrstic (o tem, kako naj bi jaz prejemal na sto tisoče evrov iz državnih podjetij za medijske umore), z očitnim namenom zminimaliziranja posledic razkritja afere Črnčec-Iglu-Westinghouse ter ustrahovanja avtorja teh vrstic za naprej, uporabil prav Voduška in njegov - sicer minorno brani - spletni portal TopNews, ni nobeno veliko presenečenje. Vodušek je namreč tisti novinar, ki številnim ljudem in podjetjem, tudi državnim, celo Telekomu Slovenije in slabi banki (DUTB), dolguje več milijonov evrov, bil je v osebnem stečaju, Voduškov portal je v lasti razvpitega celjskega odvetnika Dušana Korošca, pred kratkim pravnomočno obsojenega zaradi davčne utaje, Vodušku pa sodijo tudi zaradi kaznivega dejanja izsiljevanja, za kar mu grozi do pet let zapora. Povedano drugače, Vodušek je za nekdanjega obveščevalca pri črnih medijskih operacijah, vodenih iz kabineta predsednika vlade, tako rekoč idealna tarča! Poleg tega je skozi Voduškov portal možno brezrezervno objaviti tudi najbolj nore lažne novice, največji #fakenews, zlasti zdaj, danes, v času, ko je "laž postala samoumevna, ker deluje tako prepričljivo" (vir: Edvard Snowden), Vodušku pa naj bi očitno obljubili tudi, da bo, kar zadeva njegov sodni postopek, na koncu oproščen in mu ne bo treba iti v zapor. Pri čemer pa mu, po svoje naivnežu, na koncu tega niti ne bodo zagotovili.

Medklic: več in podrobneje o Vladimirju Vodušku in njegovi finančno-kriminalni zgodbi, ki sodi tudi med največje medijske prevare znotraj slovenske tranzicije, objavljamo v prihodnjih dneh.

Vladimir Vodušek Vladimir Vodušek

Prste odtise povsem zrežirane medijsko-obveščevalne in, kot vidimo, financirane zgodbe so Črnčec & Co. puščali tudi na družabnih omrežjih. Saj, kdo pa še lahko verjame, da je finančno povsem bankrotirani Vodušek sam od sebe na facebooku plačeval objave svojih člankov o - Bojanu Požarju (spodaj)?! Zakaj že?!

				Plačana (sponsored) objava. Vir: Facebook			Plačana (sponsored) objava Vir: facebook

Ker pa minorno brane objave na portalu TopNews niti njihovo avtomatično povzemanje na spletnem portalu NoviceJutro, ki ga ureja in izdaja Silvester Šurla, odgovorni urednik revije Reporter, pred leti pa je ta portal izdajal Črnčecev inštitut Iglu, ali pa podobno zelo malo branem portalu Insajder.com, ki je v večinski lasti zloglasnega pidovskega tajkuna Igorja Laha, prav tako že enkrat obsojenega na pogojno zaporno kazen (poglejte, kako "isti ptiči skup letijo"), zdaj pa se je umaknil v Švico, niso bile dovolj učinkovite, se je Damir Črnčec povsem amatersko razkril še enkrat! In to tako, da je povzemanje lažnih novic, objavljenih na portalu TopNews, zrežiral še na spletnem portalu Siol.net, ki ga, kot vsi na politično-poslovni sceni vedo, obvladuje prav Črnčec. Kar pa je seveda klasična zloraba državnega medija.

ZA SIOL.NET:

NAJ VSA DRŽAVNA PODJETJA JAVNO RAZKRIJEJO VSE OGLAŠEVALSKE POGODBE ZA VSE MEDIJE, KOT TO VELJA ZA DONACIJE

Vprašanja novinarja Aleksandra Kolednika (mimogrede, čisto naključno gre za tistega novinarja, ki je marca letos na spletnem portalu Siol.net objavil intervju v slogu "Damir Črnčec se predstavi" in, pozor, na taistem spletnem portalu Siol.net odmevne afere Črnčec-Iglu-Westingouse, ki je odmevala celo v tujini, niso omenili niti z eno samo besedico!) in moje odgovore objavljamo v nadaljevanju:

In moji odgovori:

Pozdravljen, pošiljam odgovore na postavljena vprašanje in vas vljudno prosim, da jih objavite v celoti, jaz bom pa poskušal biti čim krajši. Hvala in lp Bojan P.

1/ Lani pa tudi prej in pozneje od "državnih podjetij" nisem prejel nobenih "nakazil".
2/ Kot rečeno, ne jaz ne "moja podjetja" od državnih podjetij ne prejemamo "nakazil".
3/ Volilna kampanja Liste novinarja Bojana Požarja (LNPB) je bila financirana v skladu z veljavno zakonodajo, to je z donacijami fizičnih oseb in nekaj malega posojil, in kot veste, zasebna ali druga podjetja političnih strank ne smejo financirati. Vsi finančni podatki LNBP so tudi javno objavljeni, in kolikor vem, brez pripomb računskega sodišča. Mimogrede, LNPB za razliko od nekaterih drugih strank nima dolgov in neporavnanih računov. 

Vsa ta vprašanja bi mi lahko legitimno postavili že lani, pred in med volilno kampanjo za parlamentarne volitve, ne pa ravno zdaj, tri dni po razkritju afere Črnčec-Iglu-Westinghouse, pri čemer je po javno dostopnih zapisih v medijih prav državni sekretar Damir Črnčec neposredno povezan z vodstvom vaše medijske hiše?!

Dodatna pojasnila:
- sem solastnik dveh podjetij, Ombo, d. o. o., in od junija letos tudi solastnik Public.net, d. o. o. Podjetje Ombo sva ustanovila z Igorjem Omerzo zaradi založniškega projekta biografije prve dame ZDA Melanie Trump. Podjetje Public.net pa je ustanovljeno za spletni projekt, ki šele nastaja, vendar ni povezan z mediji.
- nekaj mesecev sem bil tudi solastnik podjetja Pro TV, d. o. o., ki ustvarja program zasebne televizije TV3.
- sem direktor podjetja Lanaka Media, d. o. o., ki izdaja spletni portal Požareport in je koproducent oddaje Faktor na TV3. To podjetje redno ali pogodbeno zaposluje oziroma angažira 20-22 sodelavcev ter ustvarjalcev spletnega portala in televizijske oddaje. Prihodki tega podjetja so skoraj izključno iz naslova oglaševanja, podobno kot pri vseh drugih primerljivih medijskih hišah, in so javno dostopni na Ajpesu. Po relevantnih podatkih agencije Bisnode je podjetje Lanaka Media uvrščeno med 9,6 % najboljših podjetij v državi, z bonitetno oceno AA, in redno plačuje (visoke) davke. Enačiti oglaševalske prihodke družbe, kjer sem direktor, urednik, avtor člankov in producent ter sovoditelj televizijske oddaje, ne pa tudi lastnik podjetja, z mojimi zaslužki, je povsem nesmiselno in bizarno. Kot bi, recimo, navajali, da je Pavel Vrabec, direktor Pro Plusa, lani zaslužil 40 milijonov evrov, torej toliko, kolikor imata Pop TV in Kanal A oglaševalskih prihodkov.
- Med rednimi ali občasnimi oglaševalci na Požareportu in Faktorju so seveda tudi državna podjetja, saj sodijo med največje oglaševalce v slovenskih medijih. Lanaka Media pa je hkrati poslovni partner Telekoma Slovenije in nekaterih drugih državnih podjetij pri naročanju komunikacijskih, energetskih in zavarovalniških storitev.
- Posameznih oglaševalskih pogodb zaradi obojestranskih poslovnih skrivnosti ne moremo razkriti, osebno pa nimam nič proti, če bi vsa državna podjetja razkrila tudi vse oglaševalske pogodbe za vse medije, podobno, kot to velja za donacije.
- Pri oglaševalskih pogodbah z naročniki, praviloma gre to preko oglaševalskih agencij, ni nobenih "pavšalov", vsaj pri nas ne. Vse oglaševanje, tudi kadar gre za nekajmesečne pogodbe, kar je za naročnike seveda bistveno ceneje, je podprto z doseženimi kliki ali gledanostjo.
- Podjetje Lanaka Media se iz načelnih razlogov ne prijavlja na državne medijske razpise in ne pridobiva proračunskih sredstev.
- Glede na javno že izpostavljeno oglaševanje Darsa na Požareportu in Faktorju (kar je sicer tudi javno objavljeno in so številke vsakomur dostopne), lahko – iz javno dostopnih podatkov – vidimo, da je Dars na portalu Požareport ali Faktorju oglaševal tudi bistveno manj kot, recimo, na Mladini, Reporterju ali Žurnalu24, kar, glede na odmevnost in doseg vseh omenjenih medijev, ni adekvatno, nekatere državne agencije, ki so celo med največjimi oglaševalci v slovenskih medijih (npr: Javna agencija za varnost prometa), pa na Požareportu ali Faktorju celo nikoli ne oglašujejo.
- In zelo pomembno: oglaševalski tržni delež medijske družbe Lanaka Media znaša komaj 0,03 odstotka od celotnega slovenskega oglaševalskega budžeta, pri čemer bi lahko bili, glede na bistveno večji doseg Požarporta in Faktorja, ti prihodki tudi precej večji, vendar to preprečujejo različni monopoli, poslovna džungla in politični interesi na področju oglaševanja. Ampak to je že neka druga zgodba …
- In še, glede na bizarne očitke TopNewsa, na katere se sklicujete: iz vsebine mojih člankov in arhiva Požareporta ali Faktorja je hitro razvidno, da če kateri novinar ni član "Jamnikovega klana", potem sem to jaz, kar je poznavalcem politično-poslovne scene tudi splošno znano, ne nazadnje, oglaševalski prihodki iz naslova oglaševanja družbe Telekom Slovenije na Požareportu (Faktorja takrat še ni bilo) so bili "pred Borutom Jamnikom ali Rudolfom Skobetom" precej večji kot po tem, ko sta omenjena gospoda prevzela vodstvo Telekoma. Spreminjajoče se številke, ki jih v zvezi z oglaševanjem na Požareportu ali Faktorju navaja TopNews, pa so žal, ha ha, ha, precej napihnjene. Lep pozdrav, Bojan P.

ČRNEC ŽELI OBRAČUNAVANJE S POŽARJEM ...

... PRENESTI TUDI V DRUGE MEDIJE

Zaradi odvračanja pozornosti in zavarovanja prstnih odtisov pri TopNewsu, Siolu in še kje se Damir Črnčec - po naših zanesljivih informacijah - že od minulega petka dalje intenzivno pogaja, pritiska in tudi grozi nekaterim drugim medijem, da morajo sodelovati pri "obračunavanju s Požarjem", saj se mora, kot govori v ožjih krogih, to prenesti tudi na večinske medije. Pa da ne bodo na sceni govorili, da je Črnčecev vpliv "padel samo na nivo Voduška in Igorja Kršinarja". In prihodnje dni se bo tudi videlo, ali je (bil) pri tem uspešen. Zdaj, po sinočnji anketi javnega mnenja, ki jo agencija Mediana dela za Pop TV in na kateri je Lista Marjana Šarca prvič zabeležila hud padec, kot posledico afere Kralj (vir), ki jo je razkril prav avtor teh vrstic, pa bo nervoza Damirja Črnčeca in kabineta predsednika vlade še bistveno večja ...

ODZIV NA ČLANEK:

V ponedeljek, 23. septembra, je bil na Požareportu objavljen prispevek, v katerem je med drugim zapisano, da je bilo imenovanje Vide Žurga na mesto članice uprave Telekoma Slovenije "kot vse kaže, celo nezakonito, saj za imenovanje ni izpolnjevala predpisanih pogojev iz statute družbe, in prišlo naj bi tudi do ponarejanja življenjepisa". Vida Žurga tovrstne navedbe odločno zavrača. Vido Žurga je na mesto članice uprave Telekoma Slovenije imenoval nadzorni svet družbe, ki je pred tem preveril ustreznost oz. izpolnjevanje vseh formalnih pogojev. Prav tako je življenjepis, ki ga je Vida Žurga posredovala tekom kadrovskega postopka, odraz njenih dejanskih izkušenj. Navedbe, da naj bi bil življenjepis ponarejen, so neresnične.

Lep pozdrav, Katarina Prešeren, direktorica Odnosov z javnostmi

Poglejte si tudi zadnjo oddajo #Faktor.com na TV3:

nalagam...

Sorodne vsebine

Galerija slik

Teme
damir crnčec marjan šarec Topnewssi Vladimir Vodušek Dušan Korošec Siol planet tv telekom slovenije Vida Žurga Roland Žel TSmedia Antenna TV SL Alenka Bratušek Dejan Levanič sd zdravko počivalšek Aleksander Kolednik SMC silvester šurla Revija Reporter

objavi na pozareport.si

Zadnji komentarji

Prijatelji

Sašo Lapnaprimer JanezNika PercHiše Natura Ludvik Romšak s.p.Dejan GavrilovićAna VukovičAlenka MedičGoran GerasimovićStefania BojićErnest SkrjanecLaščan ZlatorogBranko GaberTV3 Medias

NAJBOLJ OBISKANO

Afera Črnčec. Državni sekretar pri Šarcu zlorablja državne medije za diskreditacijo novinarjev in celo političnih zaveznikov