objavi na
pozareport.si

forum

Posli & finance

Petek, 24. marec 2017 ob 06:49

Molzejo državne firme. Primer Natlačen - brez referenc, posle naj bi mu rihtal Kešeljević.
Nekdanji radijski novinar trenutno svetuje DUTB, HSE in DRI, posebne nasvete pa daje tudi predsednici uprave Slovenskega državnega holdinga Lidii Glavina - naj hodi na kave z Dejanom Steinbuchom.
Bojan Požar

Odpri galerijo

Prihodki Tomaža Natlačna in njegovega podjetja DG Media so med Cerarjevo vlado poleteli v nebo.
Pred dnevi smo razkrili, kako se direktno molzejo državna podjetja, na primeru Premogovnika Velenje, štirih nekdanjih politikov Toneta Ropa, Milana M. Cvikla, Patricka Vlačiča in Uroša Jauševca ter sina petega bivšega politika Rada Bohinca mlajšega (o tem odmevnem primeru bomo sicer pisali tudi v naslednjih dneh, saj smo pridobili nove pomembne informacije). Tokrat pa razkrivamo zelo podoben primer Tomaža Natlačna, nekdanjega novinarja, danes pa podjetnika - uradno "svetovalca na področju odnosov z javnostmi", trenutno "prisesanega" na DUTB (slabo banko), Holding Slovenske elektrarne (HSR) in državno družbo DRI, delno pa tudi na Slovenski državni holding.
Tomaž Natlačen je bil na koncu svoje novinarske kariere odgovorni urednik Infoneta media, katerega lastnik je Leo Oblak. Danes menda ne govorita več. Po odhodu iz novinarstva, kjer je sicer veljal za "tretjo ligo", bil pa je dobro polinkan s politiki, se je v lobističnih vodah prvič bolj odmevno pojavil sredi hudih personalnih obračunov na zavarovalnici Vzajemna leta 2009, ko sta se tam na vse ali nič krvavo dajala tedanji predsednik uprave Boštjan Aver in član uprave Peter Pustatičnik. Takrat naj bi Natlačen pomagal Pustatičniku - pri pisanju anonimk. Kasneje se je govorilo, da naj bi Ntalačen "zaslovel" s poročanjem (svojim naročnikom in plačnikom, seveda), kdo s kom ter kje sedi po Ljubljani in pije kavo, šlo naj bi torej za najnižjo vrsto ("low profile") lobističnega in piarovskega biznisa, če temu sploh lahko tako rečemo. Tomaž Natlačen je sicer direktor in lastnik dveh podjetij, DG Media, d. o. o., in Atenti, d. o. o., obe pa sta registrirani na istem naslovu: V jami 11 na Brezovici blizu Ljubljane.

DUTB, HSE IN DRI

Mu je pa očitno "dobro krenulo", kot pravijo, po formiranju Cerarjeve vlade, še posebno leta 2015, ko so se začeli prihodki na transakcijskem računu njegovega podjetja DG Media. Takrat je začel "svetovati" DUTB, kjer so mu plačali dobrih 23 tisoč evrov (faksimile objavljamo v nadaljevanju), kar je bila skoraj polovica vseh prihodkov podjetja DG Media v tistem letu, letos pa je, sodeč po enakih zneskih plačil, dobil vsaj dva "državna pavšala", na HSE in DRI. Na vodilnem slovenskem energetskem podjetju HSE mu plačujejo po 5.856 evrov mesečno, na DRI pa 2.342,40 evrov mesečno (faksimile). Spomnimo, predsednik uprave HSE je Gorazd Skubin, direktor DRI pa Jurij Kač, oba pa je na čelu teh dveh državnih podjetij lansirala Cerarjeva SMC.
Ker nekdanji novinar Tomaž Natlačen nima praktično nobenih strokovnih referenc, da bi lahko resno svetoval omenjenim državnim podjetjem (takšna svetovanja sicer formalno pokrijejo ali na zunaj opravičijo kot tako imenovane analize, praviloma od nekod reciklirane, ali pa kar pod urnimi postavkami ustnega svetovanja predsedniku uprave), je seveda logično, da mu je do teh poslov pomagal nekdo tretji. No, tudi v tem primeru nam je več različnih kredibilnih virov potrdilo, da gre za Aleksandra Kešeljevića, svetovalca iz kabineta predsednika vlade Mira Cerarja. Kar pa spet pomeni, da prstni odtisi takšnega molzenja državnih podjetij vodijo (tudi) direktno do predsednika vlade; četudi prijazno dopuščamo možnost, da Miro Cerar večino tega sploh ne ve, je pa več kot očitno, da to vsaj dopušča. Insajderji lobistične ali piarovske scene tudi pravijo, da gre pri večini teh primerov poslovnih praks tako rekoč za krajo državnega denarja, del zneskov, ki se prelivajo na račune na podlagi tovrstnih svetovanj, pa naj bi se celo stekal nazaj, ampak v gotovini, do tistih, ki tovrstne posle omogočajo.

				Faksimile: prihodki podjetja DG Media z državnimi podjetji: DUTB leta 2015 - 23.521,60 evrov ...<br>
			Faksimile: prihodki podjetja DG Media z državnimi podjetji: DUTB leta 2015 - 23.521,60 evrov ...

				.. na HSE in DRI pa so Tomažu Natlačnu oziroma njegovemu podjetju DG Media, d. o. o., očitno uredili pavšale, po 5.856 in 2.342 evrov (za povečavo kliknite na sliko).<br>
			.. na HSE in DRI pa so Tomažu Natlačnu oziroma njegovemu podjetju DG Media, d. o. o., očitno uredili pavšale, po 5.856 in 2.342 evrov (za povečavo kliknite na sliko).

SVETOVAL JE LIDII GLAVINA, NAJ GRE NA KAVO S STEINBUCHOM

Kar pa zadeva sodelovanje Tomaža Natlačna in Slovenskega državnega holdinga, to še preiskujemo. Zaenkrat se že ve, da je bil Tomaž Natlačen tisti, ki je "svetoval" predsednici uprave SDH, sporni Lidii Glavina, naj se na kavi dobi z urednikom spletnega portala Portal Plus Dejanom Steinbuchom. Potem je Natlačen to srečanje tudi pripravil, končalo pa se je tako, da se je Glavinova na kavi z Dejanom Steinbuchom menda popolnoma blamirala, kar je Steinbuch po kavi tudi opisal v svoji kolumni. Poznavalci scene so nato ocenjevali, da je bil "nasvet" Tomaža Natlačna predsednici uprave SDH, naj gre na kavo z Dejanom Steinbuchom, čista piarovska katastrofa.
 
P. S.: Jutri pa tudi več o tem, kako Aleksandar Kešeljević iz ozadja ruši Asafa Eisina, izraelskega svetovalca predsednika vlade Mira Cerarja, in podpira Marka Pahorja, protikandidata Metke Tekavčič na prihajajočih volitvah za funkcijo dekana oziroma dekanje ljubljanske Ekonomske fakultete.

Sorodne vsebine

Galerija slik

Teme
Tone Rop anton rop Milan M Cvikl Patricka Vlačič Uroša Jauševca Rado Bohinc Tomaž Natlačen Leo Oblak Boštjan Aver Peter Pustatičnik DUTB hse DRI Gorazd Skubin jurij kač aleksandar kešeljević miro cerar lidia glavina dejan steinbuch Eisin Asaf marko pahor metka tekavčič sdh DG Media doo Atenti doo premogovnik velenje

objavi na pozareport.si

Zadnji komentarji

slavko pezdir

2019-07-18 12:43:27


Premier Šarec se hitro uči političnih veščin in ena najpomembnejših je, da prikažeš svojo subjektivno politično potezo kot državniško in ne kot pristran(kar)sko. Njegovemu nestrankarskemu kandidatu za evropsko komisijo z bogato in raznovrstno diplomatsko kariero ni mogoče ničesar očitati, še zlasti ne, dokler ne v RS in ne v evropski komisiji še nihče ne ve, kateri resor oz. področje naj bi komisar iz RS sploh "pokrival". Hkrati se je Šarec še pokončno uprl tradicionalni slovenski servilnosti do "višjih", ko si je preprosto vzel avtonomno pravico, da kot legalno in legitimno izvoljeni predsednik Vlade RS odgovorno in argumentirano ponudi enega samega kandidata in en sam spol. Sicer pa je po modni ultralevičarski globalistični "ideologiji spola" tako ali tako spol nekaj arbitrarnega in poljubnega, kar pomeni, da se Janez sam ali da ga lahko Vlada RS kadar koli razglasi za socialni ženski spol, in na FDV, FF ter FSV ljubljanske univerze bodo militantne feministke ter oznanjevalke "teorije spola" navdušene. Objektivni opazovalci naj se vprašajo, po čem naj bi bila od Šarčevega kandidata primernejša za evropsko komisarko samooklicana in samopromovirana evroposlanka SD Tanja Fajon, ki je do "sanjske službe" v evropskem parlamentu prišla kot stranki SD in tedanjemu predsedniku SD Borutu Pahorju všečna dopisnica RTV Slovenija iz Bruslja. Samooklicana kandidatka SD nikoli ni opravljala nobene ministrske in nobene diplomatske funkcije ter predvsem ni nikoli za ničesar odgovarjala; ne za svoje izjave in ne za njihove posledice. Skratka, kandidatura Tanje Fajon ni ne po strokovni, ne po politični in ne po diplomatski izkušnji primerljiva s kariero Šarčevega kandidata Janeza Lenarčiča, zaradi česar je zgolj smešno-žalosten izraz absolutno pretirane osebne ambicioznosti ter materialne požrešnosti in pristran(kar)skega egocentrizma oz. njene samoljubne in samovšečne oblastiželjnosti.
cekiti janez

2019-07-18 11:08:26


Bivša novinarka Tanja Fajon je tako požrešna, vsiljiva in nadležna, kot podrepna muha, ki leti na vsak kup dreka. V Sloveniji obstaja veliko bolj kvalitenih kadidatk in kandidatov, ki bi lahko zagnali novi veter v jadra EU samo poiskakti jih je potrebno. Kar naprej se vsepovsod sili. Naj Fajonova predstavi vse svoje projekte v 10 letih nastopa v Bruslju. Ni dovolj, da gor samo vegetira, lobira in koketira. Zaslužila je dovolj in priskrbela si je pokojnino v višini 4.500EUR NETO poleg Slovenske pokojnine in 11 mesečnega nadomestila, ko ji poteče mandat. Pravilno bi bilo da ljudje na teh mestih rotirajo in se ne zasedijo. To bi morale ozavestiti vse vladajoče stranke, ko sestavljajo liste za katerekoli volitve v Sloveniji. Vendar Fajona vedno znova najde nek izgovor zakaj kandidira in izsiljuje SD za podporo.To bi morale Kaj bi še rada; nima otrok in potem se spravlja na delovno mati 6 otrok zdravnico, političarko, bivšo zvezno ministico in novo predsednico Evropske komisije Ursulo Von der Leyen in gobezda v eter, kot da je ona neka pomembna razsodnica in farba ljudi Sloveniji, koga bo podprla in koga ne bo. Tako egoicentrična brez občutka za ljudi in otroke. Tudi dr. Brgleza je potegnila v godljo in razpravljala na poročilih, kako Usulo s kolegom Brglezom ne podprla itd. In po vsem tem bi bila rada EU komisarka. V nobeni slovenski vladi je žal niso prepoznali in podprli za EU komisarko in še kar rine in rine z glavo skozi zid. Gre čez vse tudi na račun svojeg zdravja. Zakaj je zaposlila Špelo Han, ker jo je imela Ajda Žižek in Milica Kotur dovolj in sta jo po dveh manadtih zapustili. Kar se skrbno prekriva ins kriva. Podporo pa ima pri Prešičku bivšemu ministru, ki je mobingiral zaposlene. Tzudi zanj se sedaj ureja nova pozicija, kar je potrebno sprembljati.

Prijatelji

Sašo Lapnaprimer JanezNika PercHiše Natura Ludvik Romšak s.p.Dejan GavrilovićAna VukovičAlenka MedičGoran GerasimovićStefania BojićErnest SkrjanecLaščan ZlatorogBranko GaberTV3 Medias

NAJBOLJ OBISKANO

Molzejo državne firme. Primer Natlačen - brez referenc, posle naj bi mu rihtal Kešeljević.