Nova fitnes pravila

OddajŽenski Svet, dne 2015-06-18 ob 10:45:48

Vse stvari se s časom spreminjajo in tako je tudi pri vadbi. Pravila, ki so veljala nekoč, danes niso več nujno tista, ki se jih moramo držati.

Staro pravilo: Pred vadbo se je nanjo potrebno psihično pripraviti.
Novo pravilo: Samo vadite
Že po nekaj tednih vadbe lahko opazite pozitivne spremembe v počutju in celo spanju. Zato nikar ne odlašajte – pričnite takoj in motivacija bo sledila.

Staro pravilo: Za raven trebuh izvajajte trebušnjake
Novo pravilo: Aktivirajte mišice srednjega dela
V ameriški študiji so ugotovili, da z izvajanjem trebušnjakov uporabljamo 64 odstotkov mišic srednjega dela – torej mišic, ki oblikujejo trebuh in pas. Če želite aktivirati 100 odstotkov teh mišic izvajajte vajo deska (plank; osnovni položaj za sklece) in skozi celo vadbo uporabljajte trebušne mišice.

Staro pravilo: Raztezanje pred vadbo
Novo pravilo: Raztezanje po vadbi
Raztezanje pred vadbo lahko poveča možnost poškodb. Da bi to preprečili, mora ogrevanje pred vadbo posnemati gibanje, ki ga boste izvajali med vadbo. Pred tekom na primer hodite, pred spinning vadbo pa nekaj minut počasi kolesarite.

Fotografija: Depositphotos

profileimage
Všeč mi je
0
Komentarji
0
Ni komentarjev
Ženski Svet
Ženski Svet
Objavil/a 2015-06-18 10:45:48 (Jun 18, 2015)
Starejša objava Novejša objava
Nova fitnes pravila - Revija Ženski Svet

Vse stvari se s časom spreminjajo in tako je tudi pri vadbi. Pravila, ki so veljala nekoč, danes niso več nujno tista, ki se jih moramo držati.

ZADNJE OBJAVE
Mala šola poziranja s Taylor Swift
Privlačne v črni
Posnemajte navade vplivnih ljudi
Ga odvrača vaš nosečniški trebušček?
Pretiravate z vadbo?
Pomladite trepalnice
ZADNJI KOMENTARJI
KATEGORIJE
IŠČI PO ARHIVU
januar 2020
PTSČPSN
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj