Članek
Vrhovno sodišče - Ustavna presoja Zakona o referendumu Drugi tir - POHVALA IN PRIPOMBA
Objavljeno Dec 13, 2017

RTV Slovenija: "Vili Kovačič se je zoper poročilo DVK-ja pritožil novembra, saj so se po njegovem mnenju zgodile nepravilnosti, ki so vplivale na poštenost referendumskega postopka in s tem tudi na izid, ki ga v celoti izpodbija. Pobudnik referenduma o zakonu o drugem tiru na vrhovnem sodišču izpodbija tudi sklep vlade, s katerim je ta imenovala delovno skupino za vodenje in koordinacijo komuniciranja v referendumski kampanji ter zoper sklep, s katerim je dodelila 97.000 evrov denarja iz proračuna za potrebe vladne strani na referendumu." Vir

NAJPREJ ČESTITKA VSEM. Sedaj pa pripomba. Če bi bil Vili Kovačič resneje pošten do javnosti, bi povedal, da so pritožbo oblikovali ter finalizirali drugi in da jo je več in manj samo podpisal ter vložil. Torej da so pri tem (najverjetneje) sodelovali tudi taki s strokovnimi in pravnimi znanji, kar je edino prav in dobro. Vrhovnemu sodišču gre zahvala za treznost in končno je sodna veja oblasti začela delovati. Zakonodajna ne sme kršiti splošnih ustavnih in sistemskih meril. V prvem koraku te pravniške UPRAVIČENE VOJNE se bo pred Ustavnim sodiščem preverjala ustavnost Zakona o referendumu in ljudski iniciativi ter del Zakona o volilni in referendumski kampanji.

SODNA VEJA OBLASTI JE KONČNO IZTIRILA V PRAVO SMER.

Poseben zakon o Drugem tiru za 27 km proge v predpise vnaša nered, saj morajo imeti prednost celovite rešitve in je treba zakonsko urejati celotno železniško infrastrukturo. V Sloveniji imamo 1.200 km prog in če bi pisali zakone za vsake 30 km posebej ne pridemo nikamor. Pardon pridemo v KAOS, torej današnje stanje. Javne razprave o Zakonu ni nikoli bilo, pa še mnenja na osnutek zakona smo lahko državljani dajali samo 3 delovne dneve kar je glede na materijo nezakonito. Samofinanciranje vladne kampanje Vlade RS proti referendumski iniciativi je perverzija prve vrste, saj se je neuravnoteženost lastnih pojasnjevanj proti drug strani, ki je javnost seznanjala z napakami zakona, še bolj v poglobila.

Ker sem se z problematiko ukvarjal od samega začetka in prenehal s prihodom Vilija v prve vrste, še spodnji blogi, ki sem jih napisal na to temo:


PROBLEM DVOTIRNOSTI ALI KAKO SEDETI NA DVEH STOLIH HKRATI?


SAMO POPOLNI CEPEC SE NE NAUČI NIČESAR
DRUGI TIR NA REZILU ODLOČEVALSKEGA NOŽA VLADA RS NA SLEPEM TIRU (Koper – Divača)
PROTI ŠKODLJIVIM ODLOČITVAM O DRŽAVNIH INVESTICIJAH – DRUGI TIR
MINISTER GAŠPERŠČ SLEDI AGENDI PRODAJE LUKE KOPER IN INFRASTRUKTURE

DRUGI TIR LUKE KOPER - ZAPLETI, ZAVAJANJA IN NOVA REŠITEV
DRUGI TIR KOT PRILOŽNOST ZA PRODAJO VSEGA ALI ZA GOSPODARSKI PREBOJ
DRUGI TIR LUKE KOPER in REŠITEV ZAPLETOV

Kaj storiti? Nujno mora o strokovnih vprašanjih najprej ODLOČATI STROKA, seveda tako, da predlagatelji projekta iščejo širše strokovno soglasje in prevzamejo pomemben kos odgovornosti na svoja ramena. Tako so deležni tako visokih nagrad, kot možnih visokih odškodninskih zahtevkov.

PROJEKTI Drugi tir

___________________
Dodano 14.12.2017
ZAKAJ MORA NOSILEC PROJEKTA - košarkar in manager ter državni sekretar na ministrstvu za infrastrukturo Jure Leben ODSTOPITI?
Ne samo da nima kvalifikacij za resno vodenje takega projekta, zagrešil je tudi številne napake SAMOVOLJE. Posledice so vidne. Politika se mora umakniti iz odločanja kjer morajo delovati predvsem osebe, ki so strokovno povezane s projektom...
Je komentar na članek RTV Slovenija: Leben upa na čimprejšnjo odločitev sodišča, saj čakanje na gradnjo povzroča škodo

Po ekipiranju s pravim moštvom bo projekt predčasno zaključen.
In dodam tudi sam še besede komentatorja pod zgornjim člankom projektant: "Zakaj ne začnejo rekonstrukcije obstoječega tira vsaj od Divače do Prešnice?", ki očitno o rešitvah problematike celo nekaj ve. 


Vladislav Stres