Članek
ZAVAJANJA KOALICIJSKEGA POSLANCA ŠKOBERNETA GLEDE DRUGEGA TIRA
Objavljeno Sep 23, 2017

Blog je dvojnik objavljenega na RTVS dne 22.9.2017

Jan Škoberne poslanec SD je na RTV SLO v soočenju glede referenduma 2. tir govoril v imenu Socialnih demokratov. Niti namignil ni na možne probleme, sogovornike pa je poniževal z floskulami kot je "Nekateri bodo vedno in vselej proti," in za primer navedel umetno oplojevanje. Ni povedal da je samo polovica poslancev SD glasovala za sporni zakon, druga polovica pa se je vzdržala ali mu nasprotovala. Torej niti poslanci v koalicijski strankah niso enotni glede teh vprašanj. Vir


GLASOVAL SEM PROTI ZAKONU O DRUGEM TIRU
Poseben zakon za 27 km proge ni potreben.

Gradimo lahko brez posebnega zakona, enako kot druge železnice pri nas do sedaj.
Projekt je treba racionalizirati in graditi brez Madžarske.
Podjetje 2TDK je obvod za podmizno prodajo naše najbolj dobičkonosne železniške infrastrukture tujcem.

LJUDEM MORAMO POVEDATI KAJ JE NAROBE PRI DRUGEM TIRU
Narobe je, da Madžari za 200 mio evrov dobijo v last drugi tir, ki je naša najbolj strateška železniška infrastruktura.

Narobe je, da bodo na koncu dobili še denar obračunan od amortizacije v podjetju 2TDK, torej še za en dodaten 2.tir.

Narobe je, da se vrednost deleža tuje države v 2TDK, ne oceni.
Narobe je, da so bili Madžari izbrani na skrivaj, brez javnega in transparentnega postopka.

Narobe je, da niso znani ne finančni ne logistični in ne drugi aspekti lastništva Madžarske v 2TDK.
Narobe je, da se z Madžari pogaja o vplivu na komercialne aktivnosti v Luki Koper in s tem njeno poslovno neodvisnost ter status odprte luke.

Narobe je, da bodo Madžari prednostno izvajali gradbena dela in s tem nekonkurenčno dobivali posle na račun naših davkoplačevalcev.

Narobe je, da se je na evropska sredstva prijavilo podjetje 2TDK in ne država, kljub referendumu in nejasnim posledicam.

Narobe je, da trenutno 2TDK sploh še ni investitor in brez zakona nima pravne podlage za prijave na evropska sredstva.

Narobe je, da se 2.tir ne gradi brez posebnega zakona in brez posebnega podjetja 2TDK, enako kot vse druge železnice v državi do sedaj.

Narobe je, da se ne upošteva mnenja KPK in Računskega sodišča glede zakona o 2.tiru.

Narobe je, da državni SDH ki ga vodi Lidia Glavina, za 90.000 evrov naroča študije iz javnih podatkov, kaj vse je narobe v Luki Koper, da se pridobijo razlogi za zamenjavo vodstva Luke Koper.

Narobe je, da se revizije delajo le v Luki Koper, ki je trn v peti vladi, ne pa tudi v NLB, DUTB, Telekomu, ELES-u in DRI.

Narobe je, da se menjuje uprava Luke Koper zato, ker nasprotuje spornem načinu financiranja gradnje 2. tira.

Narobe je, da se v Luki Koper kadruje ljudi, ki ne izpolnjujejo osnovnih pogojev za mesto, samo da se odstrani vodstvo, ki nasprotuje načinu gradnje 2.tira.

Narobe je, da se v nadzorni svet Luke Koper daje ljudi, ki so povezani s SŽ, samo da se dobi podpornike za zamenjavo vodstva Luke Koper. Ti posamezniki niso neodvisni člani nadzornega sveta Luke Koper.
Narobe je, da se prireja kadrovske postopke v SDH, da se dobi nadzornike Luke Koper, za katere se vnaprej ve kakšno stališče imajo do vodstva Luke Koper ali da so kot odvetniki že delali za SDH, ELES, ministrstva in DUTB. Tudi ti posamezniki niso neodvisni člani nadzornega sveta Luke Koper.

Narobe je, da se ne upošteva mnenja zaposlenih v Luki Koper.

Narobe je, da se politično in kadrovsko trguje za podporo spornemu zakonu gradnje drugega tira med vlado in koprskim županom.

Narobe je, da se ne poišče širokega konsenza, najmanj pa sporazuma med SŽ in Luko Koper, kako zgraditi 2. tir."
Janko Veber, poslanec SD

_________
Danes sem prejel OGLAS SMCja TOVORNJAKE NA VLAKE.
Izjava tovornjake na vlake dokazuje popolno nevednost naročnikov oglasa - PREMIJEJA Mira Cerarja.
.
Ker se tovor iz Luke Koper neposredno nalaga na vlake (tudi s prelaganjem kontejnerjev) tovornjakov ne potrebujemo.
Torej se jih ne daje na vlake, razen za tovor, ki prispe v Slovenijo mimo Luke Koper. Proga je predvsem v podporo luški dejavnosti.
Na tovornjake gre iz Luke Koper samo blago, ki ga sicer ne morejo prepeljati z vlaki, predvsem zaradi premajhnih kapacitet vlakov, kar je posledica tudi slabega vzdrževanja sedanje enotirne proge. Vse kar je na letaku zapisano je ravno NASPROTNO.
Še enkrat povem. Investicija je zahtevni inženirski projekt o izvedbi katerega naj odločajo inženirji in se od odločitev podpišejo vključujoč klavzule osebne odgovornosti za strokovnost investicijskega načrta, ki ga vlada sploh še nima.
Namesto da bi premije dobro opravljal svoje delo se gre raje DEMAGOGIJO, polresnic ter zavajanj in laži ter meša zasebno in javno in maha z zastavicami.




Ker je toliko nasprotovanj, nedodelanosti in slabe volje PREDLAGAM da se sporni ZAKON UMAKNE. Ne potrebujemo posebnega zakona za 27 km proge. Slovenija ima 1.200 km prog. Gradimo jo lahko tudi brez posebnega zakona. Res pa je, da kot rečeno potrebujemo investicijski načrt, ki ga odgovorni za projekt NIMAJO.


K A Z A L O 

BRAVO Janko Veber! Hvala Vladislav, da si objavil njegovo mnenje v zvezi z Luko Koper in 2TDK, ki je kot vedno jasno povedano in resnicoljubno