Članek
Turizem: kulinkarika
Objavljeno Sep 21, 2014

Ko bomo postavljali novo blagovno znamko naše destinacije, imamo za moderni marketing tri stebre, na katere se lepijo ostale vsebine.

Ti trije stebri so kulinarika / hortikultura / fotografija.

Doživetje kraja je doživetje njegove kulinarike.

In pri nas imamo s tem resne težave. Resne.

To je steber destinacije, ki ga moramo najprej realno dvigniti, da bi ga lahko potem digitalno tržili.

Če je danes faca Jamie Oliver, ki mimogrede uporablja našo sol, potem angažiramo njega.

Ampak ne, da pride enkrat k nam. Temveč ga vprašamo, koliko stane, če ga najamemo za pol leta. In če bo to sprejemljivo, je to tisti Dogodek leta, ki bo destinacijo postavil na nek mednarodni zemljevid.

Jasno pa je, da je prvi korak, da uredimo realno ponudbo v kraju.

Ker današnje ne moremo prodajati.

Na tem področju je vrsta majhnih projektov, ki jih lahko izvedemo zelo enostavno.

Od tega, da

(a) zagotovimo izobraževanje gostincev, pa da

(b) uvedemo občinski certifikat kakovosti, s katerim bomo po jasnih kriterijih turistom garantirali, da bodo dobro in avtohtono jedli, pa do tega, da

(c) natisnemo razglednice s fotografijami naše tradicionalne hrane, seveda z dodanimi recepti, in tega, da vsaj

(d) enkrat letno v naš kraj pripeljemo kakšno svetovno zvezdo, kot je recimo Jamie Oliver.

 

To bo potem močen steber naše blagovne znamke, na katerega bomo lahko ponosni ;)