Medijski strah pred novimi mediji

OddajMiro Petek, dne 2015-06-12 ob 14:02:01

Bolj kot strah pred novimi mediji je v ozadju skrb, da bi novi mediji v tem slovenskem medijskem enoumju vendarle še komu odprli oči in posledično vplivali na rezultat volitev.

Napoved prvaka opozicije Janeza Janše, da se v slovenskem medijskem prostoru rojevajo nova televizija, radio in nov spletni portal, pozneje mogoče še kaj več, je vzbudila več medijske pozornosti kot prodaja Telekoma. Glede na dedni zapis slovenskega medijskega prostora so bili odzivi povsem pričakovani, lahko bi vnaprej napovedali nabor komentatorjev in besedišče komentarjev. Ko so mediji zavestno prezrli odličen Janšev esej Mit o NOB: 70 let življenja v laži in ga niti dežurni pisci niso cefrali, se pri napovedi novih medijev enostavno niso več mogli zadržati, čeprav so lahko vedeli, da na ta način delajo snovalcem novih medijev veliko uslugo, saj so projekt potisnili v polje javnosti. Ko se v javnosti tako glasno postavlja vprašanje, zakaj so potrebni novi mediji in kdo stoji za njimi, si mnogi ob razmisleku hkrati tudi odgovarjajo, da je v Sloveniji res prava medijska puščava, in podpirajo novo pobudo.

Takšni napadi seveda ne presenečajo in snovalci novega medijskega projekta so na to seveda računali. Reakcije so povsem pričakovane. Ne preseneča, da so nove medije označili za Janševo televizijo, SDS TV in podobno. Skorajda istočasno pa se je pojavila tudi novica, da je Bojan Požar kupil licenco za izdajanje nekdanjih Delovih revij, in oglasili so se ostareli hlapci slovenskega rumenega političnega žurnalizma, ki so vse skupaj takoj pripisali Janezu Janši. Nekaj dni za tem je idrijsko podjetje FMR s Stojanom Petričem kot vplivnim članom Kučanovega Foruma 21 kupilo Delo, a odzivi so bili bolj sramežljivi in zadržani. Večinoma so bile izražane želje, da si želijo lastnika, ki bo razumel časopisno dejavnost in bo vlagal v razvoj. Lari fari. Taisti dan, ko je Petrič prevzel Delo, so novinarski mezdni delavci v Črni vdovi prejeli še aneks k pogodbi, da bodo mesečno plačevali 30 evrov za obrabo računalnikov. To so sprejeli tiho, vdano, pohlevno, brez punta.

Beri dalje...

profileimage
Všeč mi je
0
Komentarji
0
Ni komentarjev
Miro Petek
Miro Petek
Objavil/a 2015-06-12 14:02:01 (Jun 12, 2015)
Starejša objava Novejša objava
Medijski strah pred novimi mediji - Slomedia.it

Bolj kot strah pred novimi mediji je v ozadju skrb, da bi novi mediji v tem slovenskem medijskem enoumju vendarle še komu odprli oči in posledično vplivali na rezultat volitev

ZADNJE OBJAVE
Mramor pravi, da gre Slovencem boljše kot si mislimo.
Miro Petek Twitter
K pameti, torej!
Lustracija ob predpostavki
Medijski strah pred novimi mediji
Slovenska Expo polomija v Milanu
IŠČI PO ARHIVU
november 2022
PTSČPSN
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj