Članek
#ADRIA4EVER
Objavljeno Dec 01, 2019

Okrožno sodišče v Kranju je s sklepom opr. št. St 2704/2019 z dne 2.10.2019 začelo stečajni postopek nad dolžnikom: ADRIA AIRWAYS, Slovenski letalski prevoznik, d.o.o.

Adria Airways je z 01.10.2019 zaradi stečaja odpovedala vse lete.

Žal na vaše klice in elektronska sporočila ne moremo več odgovarjati, zato prosimo za vaše razumevanje. Več informacij sledi.

Oklic in sklep sodišča najdete na tej povezavi in na tej povezavi

Dodatne Informacije za potnike najdete na tej povezavi.

#ADRIA4EVER

V veselje in čast nam je bilo, da ste se skoraj 60 let z nami odpravljali v svet in se z nami vračali domov. Hvala, ker ste z nami delili nebo! 

Vredno branja!

Alen Šćuric: Slovenski letalski fiasko je šola za celo Evropo

MMC-jev intervju s strokovnjakom za civilno letalstvo

Najbolj idealen čas za ustanovitev Adrie 2 je bil takoj ob bankrotu in zakaj Slovenija ni imela pripravljenega "bojnega načrta", se, medtem ko slovenska vlada tuhta, ali novo Adrio sploh potrebujemo, sprašuje strokovnjak za civilno letalstvo Alen Šćuric.

....To so neumnosti! Na delu je neokolonializem, ki ga producirata globalizem in neoliberalna ekonomija. Če je to res, vas vprašam, zakaj so vsa velika letališča po Evropi z izjemo Velike Britanije v državni lasti? Zakaj je Fraport, lastnik ljubljanskega letališča, v lastništvu nemške zvezne države Hessen, mesta Frankfurt in nemške vlade? Zakaj je skupina ADP, lastnik zagrebškega letališča, v lastništvu francoske države? Zakaj so vsa letališča v Španiji v lastništvu španske družbe v stoodstotni lasti španske države? Enako v skandinavskih državah, v Beneluksu, Italiji itd. Prodajajo nam meglo. Kako je mogoče, da na Zahodu države super funkcionirajo z letališči v svoji lasti, na Vzhodu pa za nas to ne velja? Povejte mi, čigave interese ščiti Fraport v Ljubljani? Nemške ali slovenske?....

O državi kot slabem lastniku in upravljalcu letališč