Prijava
Aktualno
Lenart
Lentherm
Politika
Recikliranje zdrave pameti
Brodolom na kopnem

Najbolj obiskano

Temeljni vzroki za propad Slovenije

Je potrebno človeka ubijati kar devetkrat?

Deset nespornih vzrokov za bankrot

Zakaj ljudje ne marajo slovenskih politikov?

Kakšni so simptomi bolezni, ki jo ima večina naših politikov?

Imamo poslanci pravico govoriti in pisati po lastni vesti in prepričanju?

Zakaj Slovenci NISMO uspešna nacija?

pe delam naslov

Brodolom na kopnem - uvod (1.1)

Brodolom na kopnem - uvod (1.2)

Fotografije

Prijatelji

Bojan  AhlinHiše Natura Ludvik Romšak s.p.sonja ramsakBranko Gaber
Imamo poslanci pravico govoriti in pisati po lastni vesti in prepričanju?
Ivan Vogrin

, Petek, 9. maj 2014 ob 07:40

IMAMO POSLANCI PRAVICO GOVORITI IN PISATI PO LASTNI VESTI IN PREPRIČANJU?

Spoštovani poslanski kolega, gospod Mirko Brulc!

 

Pred nekaj dnevi sem dobil od Vas pismo z naslednjo vsebino:”Ne nadlegujte me več s pošiljanjem svojih umotvorov. Dovolj jih imam na plenarnem zasedanju v DZ. Zahvaljujem se vam tudi za vse izrečene citate, danes pa tudi za zapisane. Sem se že bal, da vam jih je zmanjkalo. So pa citati odlično mašilo, če nimaš česa pametnega povedati.

Super, niste pozabili omeniti svoje knjige. To me je že res skrbelo, da boste pozabili delati reklamo tej pomembni literaturi.

Han se bo pa že sam branil, zato ne bom komentiral pamfleta.”  

Spoštovani gospod Brulc, ne vem sicer zakaj in od kod takšna sovražnost? Parlament je prostor, kjer se govori, saj to v izvirniku tudi pomeni beseda parlament. Tudi meni marsikdaj ni všeč vsebina in ne način govorjenja mojih kolegov in kolegic, pa se zavedam, da je to pač njihova pravica in ne nazadnje tudi dolžnost, da povedo SVOJE stališče ali misel. To je pa vendar že davna civilizacijska pridobitev, ki velja za vse civilizirane narode in posameznike. Mar trdite, da to za slovenski parlament ni sprejemljivo? Svoboda govora in tiska, gospod Brulc, je odlika vseh demokratičnih parlamentov. Mar naj slovenski parlament to civilizacijsko pridobitev potepta? Gospod Brulc, mar naj parlamentarci povprašamo parlamentarno večino, običajno je to vsakokratna pozicija, kaj bi ji bilo všeč in to tudi govorimo? To delajo politični prostituiranci, mar me silite v politično prostitucijo? Naj se priključim eni od poslanskih skupin, da dobim “pisna priporočila”, kako naj glasujem in kaj naj zastopam?

Spoštovani gospod Brulc!

Nisva več rosno mlada, bila sva tudi že župana in še marsikaj sva počela ... Pa kaj se z vami dogaja, da ne prenesete drugačnih stališč od svojih? Je res, da ljudje, ko so na oblasti, pozverinijo, kot trdi moja svetovalka, devetdesetletna Marija Ferlič?

Gospod Brulc, moje razprave gredo v glavnem v smeri, da pač ne moremo razdeliti več, kot smo ustvarili. Pa veste, zakaj? Ker sem to doživel na lastnem primeru. Mi v podjetju smo poskušali deliti več, kot smo ustvarili, zato smo bankrotirali. Pa saj je z državo enako, le odzivni čas je nekoliko daljši, ker si ga država podaljšuje z dvigom davkov in zadolževanjem. Vas ta resnica tako moti, gospod Brulc?

Za plačo, ki jo dobivava kot poslanca, bi veliko ljudi delalo še kaj zahtevnejšega kot poslušalo “pamflete”, ki jim pač niso po godu. Kot poslanca sva dolžna poslušati tudi tisto, kar nama ni všeč. Pa naj to govori Vogrin, Brulc, Pojbič, Tanko, Tonin ali Frangež. To je naša dolžnost. Strpno poslušati in glede na stopnjo duhovnega razvoja tudi poskušati slišati.

Govorim v glavnem o tem, gospod Brulc, da se je žal ves politični in birokratski aparat vse od osamosvojitve naprej ukvarjal le z vprašanjem, kako DELITI družbeni bruto produkt, ki ga je, bolj po naključju oziroma zaradi vztrajnosti sistema kot pa zaradi planiranega in zavestnega pristopa, ustvarjalo gospodarstvo, namesto da bi vse ustvarjalne potenciale in energijo usmerjal v to, kako čim več USTVARITI!

Mi smo se ves čas ukvarjali z napačno nalogo, torej z nalogo, kako deliti, ne pa, kako ustvariti.

Ali ni logično, da je deliti relativno enostavno, seveda ob predpostavki, da imaš kaj deliti. Problem je nastal sedaj, ko premalo ustvarimo, da bi lahko delili. Premalo pa ustvarimo zato, ker smo se ves čas ukvarjali s perfekcijo sistema razdeljevanja družbenega bruto produkta, namesto da bi se ukvarjali s tem, kako izgraditi perfekten sistem za ustvarjanje nove vrednosti za delitev.

ODPOR PROTI LOGIKI

Vendar pa naši birokratski morilci niso slišali, kar jim je ustvarjalni del prebivalstva skušal dopovedati. Slišali pa niso zato, ker po Goetheju “vsakdo sliši samo to, kar razume.” In kako naj bi tisti, ki niso ničesar vrednega ustvarili, ne v materialnem in tudi ne v intelektualnem smislu, razumeli, da ključ blaginje prebivalstva ni v perfektni razdelitvi, temveč v sposobnosti ustvarjanja.

Sistem z birokratskimi morilci na vrhu družbene piramide pa je ustvarjalne potenciale prebivalstva in gospodarstva sistematično iztrebljal.

 Bili smo priče, še vedno smo priče pravega genocida ustvarjalnih potencialov v Sloveniji.

 Z vedno novim uzakonjanjem bistroumnih nesmislov* smo sistematično dušili možnost preboja ustvarjalnosti v vsakdanje življenje. Birokratski morilci so vcepili ODPOR PROTI LOGIKI v vse pore delovanja družbe kot celote in posamičnih podsistemov. To je zelo nazorno izrazil pianist Benjamin Šaver, ki dela in živi v ZDA, v znameniti izpovedi: ''Ne vem, zakaj ima Evropa tak odpor proti logiki! Ameriški sistem dovoli, da delaš, kar želiš, in ustvarjaš; če si uspešen, te tudi podpre. V Sloveniji pa je obratno: moraš se boriti, da lahko delaš, kar želiš. A za to porabiš toliko energije, da ti je potem, ko bi tisto lahko delal, zmanjkuje.''

Se vam zdi misel znana iz vsakdanjega življenja? Je to zgolj naključje ali resen sistemski problem, ki je eden od razlogov za bankrot Slovenije?

Dokler Slovenija ne bo prešla iz naravnanosti v delitev v naravnanost k ustvarjanju, bo v nenehnem boju z bankrotom.

KDOR NI NIKOLI USTVARJAL NOVE VREDNOSTI, NE SME ODLOČATI O DELITVI

Zanimivo je, kako nekateri skušajo prikazati delo v javnem sektorju kot izredno težaško in zahtevno, ki zahteva skorajda nadnaravne napore in sposobnosti. Nekateri so v času, ko sem bil sam nepoklicni župan občine Lenart, zaradi mojega stališča, da je to delo dokaj nezahtevno, saj gre v osnovi za to, da to, kar drugi (davkoplačevalci) ustvarijo, bolj ali manj pravično razdeliš, dokaj nejevoljni name. Vendar vsakdo, ki je vsaj eno leto imel lastno podjetje in vsaj nekaj zaposlenih, ve, da je to čista resnica. Ni problem v delitvi, problem je v ustvarjanju. To, kar smo ustvarili, če sploh smo, bomo pa vendar znali razdeliti. Problem je sedaj, ko več razdelimo, kot ustvarimo. In ta problem bomo imeli še dolgo, kajti družbeni ustroj bo po dvajsetih letih izredno težko preusmeriti iz filozofije ''kako deliti’’ v razmišljanje ''kako ustvariti’’. To zahteva tektonske premike v glavah in odstranitev birokratskih morilcev iz vplivne cone odločanja.

Kdor ni nikoli ustvarjal nove vrednosti, ne sme odločati o delitvi. Zakaj ne? Ker preprosto ne razume nastanka nove vrednosti. Zato ne, ker izjemoma redko postane (še najbolj verjetno pa nikoli) dober trener nekdo, ki ni bil vsaj zelo dober, če že ne vrhunski športnik. Enaka naravna pravila kot v športu veljajo tudi drugje. Ta naravna pravila smo mi zaobšli, zato smo bankrotirali.

POT IZ BANKROTA JE V VZPOSTAVITVI NARAVNEGA RAVNOVESJA

Pot iz bankrota vodi samo preko vzpostavitve naravnega ravnovesja. To pa pomeni, da dobijo moč odločanja ustvarjalci in ne birokrati. Birokratski um ne more (niti noče) razumeti razlike med delitvijo in ustvarjanjem. Birokratskemu umu se zdi, da je tudi delitev ustvarjanje, zato porabi za delitev ‒ razdelitev  vso razpoložljivo energijo in razpoložljivi čas.

Vsaj zadnjih deset let nihče ne zna odgovoriti na vprašanje, ali izvoljeni politični predstavniki ljudstva vodijo in usmerjajo delovanje birokratskega aparata ali je ravno obratno.

Politiki sicer pred vsakimi volitvami obljubljajo debirokratizacijo države (resetiranje ‒ kdo je že to obljubljal?) in deregulacijo predpisov, toda doslej se v tej smeri ni zgodilo prav ničesar. Prav nasprotno. Vsaka vlada je sprejela nove zakone in spreminjala že obstoječe z argumentom, da so slabi. Ta sprememba se je v večini primerov zgodila po tako imenovanem nujnem postopku z utemeljitvijo, da je zakon škodljiv, zato je treba spremembo opraviti takoj. Da bi bil absurd popoln, se je velikokrat zgodilo, da je ta isti zakon sprejela ta ista vladna koalicija oziroma vlada v enem od predhodnih mandatov, ko se je pač po zakonu rotacije ponovno prikotalila na oblast.

 ZAKONOV NE PIŠE VLADA, TUDI NE PARLAMENT, ZAKONE PIŠEJO UPRAVNI ADMINISTRATORJI POD TAKTIRKO BIROKRATSKIH MORILCEV

Zakone povečini pišejo oziroma pripravijo upravni administratorji po ministrstvih, ki o dejanski vsebini zakona, ki naj bi urejal določeno področje, vedo ravno toliko kot povprečni slovenski državljan o kvantni fiziki. Torej še pojma obravnavanega področja ne znajo definirati. Po svoje so žrtve zavoženega sistema in se nam morajo smiliti. Končali so na primer  Fakulteto za javno upravo in opravili morda celo magisterij ali doktorat. Po vseh primerjavah ima tak diplomant toliko ustvarjalnega potenciala ali še manj kot kak srednješolski maturant v drugih, tako imenovanih razvitih državah. Toda v teh državah temelj za nastop dela ni formalna izobrazba, temveč znanje, dejansko znanje, funkcionalno znanje o tem, kako dejansko več in bolje ustvarjati duhovne in materialne dobrine, od katerih bomo živeli.

Ali pa naj ljudem namesto kruha ponudimo enega od približno sedem tisoč zakonov in predpisov? Večinoma so ti zakoni in predpisi ter uredbe ''bistroumni nesmisli”, tako da bi jih bilo dejansko še najkoristneje ''pojesti”.

Tako se zgodi na primer, da Zakon o čebelarstvu spišejo ljudje, ki so čebele videli le od daleč, v čebelnjaku sploh še bili niso, pa tudi procesa pridobivanja medu ne poznajo. Na Odboru za kmetijstvo so predstavljeni z vsemi svojimi titulami kot veliki strokovnjaki, v resnici pa so to le državni uslužbenci, ki jih je trenutna oblast nastavila, da ji ščitijo hrbet. Zakaj bi sicer morali vedno znova menjavati ljudi? Pa jih ne zamenjamo, vsi stari ostanejo, samo nove pripeljemo ter množimo birokratski sektor namesto ustvarjalnega. Razprava se ne odvija v smeri, kako pridelati čim več medu s čim manjšimi stroški, temveč v smeri, kako bomo tega čebelarja čim bolj privili z davki, kako mu bomo delo otežili z inšpekcijskimi službami in pretečimi kaznimi. Namesto da bi se vsa energija usmerila v to, kako ustvariti takšne makroekonomske in mikroekonomske pogoje, da bodo pridelovalci spodbujeni k večji pridelavi in se bodo za to dejavnost odločali tudi novi.

Pa kako bi o teh vprašanjih lahko razmišljal diplomant ali magister upravno-administrativne šole, ki ga je poučeval prav tako vzgojeni profesor, ki je vse svoje službovanje preživel v miselnosti, da je nujno izgraditi perfekten sistem za delitev oziroma jemanje tistim, ki ustvarjajo, in preusmerjanje k tistim, ki administrirajo. In teh, ki administrirajo, je bilo vedno premalo, saj sčasoma niso več zmogli svojega težaškega dela. Zato smo izumili kakšen nov zakon ali predpis, da so lahko udejanjali poslanstvo upravnih administratorjev.

Približno štirideset odstotkov (ponekod tudi več) dela na večini delovnih mest, pa naj gre za gospodarstvo, šolstvo, otroško varstvo, zdravstvo ali katerokoli drugo področje, je namenjenih opravljanju birokratsko-administrativnih del, ki nimajo nobenega pozitivnega vpliva na dodano vrednost. Ravno nasprotno, imajo velik negativni učinek, saj jemljejo potrebno energijo in čas za ustvarjanje. Ker smo prežeti z miselnostjo delitve in ne ustvarjanja, smo vsa leta sprejemali zakone in predpise, ki dušijo ustvarjalnost, učinkovitost, gospodarno porabljanje časa in resursov.

Odgovorni za to so tudi poslanci preteklih parlamentov. Tudi nekritično pritiskanje na glasovalne tipke je škodljivo.

To, kar sem opisal, vemo skoraj vsi. In se s tem tudi strinjamo, mar ne? Zastavlja pa se preprosto vprašanje: Zakaj torej ničesar ne ukrenemo, če pravzaprav vemo, da drvimo v prepad?

Spoštovani gospod Brulc!

Žal mi je, da se morava tako “obdelovati” z medsebojnim dopisovanjem. Toda vaša aroganca, teptanje osnovnih civilizacijskih pridobitev svobode govora in tiska, vsiljevanje svojih stališč, vaše nasilje nad poslanci, da naj bodo tiho, če ne govorijo tega, kar vi želite slišati, je preseglo vse meje dostojanstva. Pa res mislite, da si, ker ste oblastni poslanec, lahko dovolite vse? Res mislite, da boste drugače mislečim in govorečim prepovedovali govoriti in pisati? Ne verjamem, da ste tako nedostojen človek! Le pod pritiski ste malce zašli! Napišite knjigo in z veseljem jo bom prebral!

Gospod Brulc prestopili ste meje dobrega okusa! Je treba, da se srečujeva v parlamentu, pa vam je neprijetno, ker se globoko v sebi zavedate, da ste nasilni?

Gospod Brulc, vsakega poslanca poslušam, če sem na seji. Pa naj govori karkoli. To je njegova pravica in dolžnost. Da govori v skladu s svojimi prepričanji, znanjem, izkušnjami, izobrazbo in vestjo človeka, ki je bil izvoljen na volitvah. Se tega zavedate tudi vi?

 Zato Vas prosim, da pozabiva na ta spodrsljaj in se srečujeva in obnašava kot civilizirana človeka.

 Hvala in vse dobro Vam želim! Tako Vam kot tudi sebi! ''Živi in pusti tudi drugim živeti,'' je misel za današnji čas.

 

                                                      Ivan Vogrin

 

 *Izraz ''bistroumni nesmisel'' je pri nas vpeljal dr. Peter Kraljič.

 

(0)
(1)
publishwall share

|

|

Za komentiranje se morate prijaviti

Komentarji (1)

resonan

May 28, 2014

0

Gospod Vogrin. Nekaj me zanima. Glede na to, da vam vaša poslanska plača to omogoča: Ste že vrnili vsem ljudem, ki so vam vplačali za okna in jih niso dobili, njihov denar? Prav vsem?

Zadnje objave

Sob, 11. apr 2020 ob 13:05

479 ogledov

Je sedaj Davidovo zvezdo zamenjala osebna izkaznica?
Pred okoli 80 leti so tisti, ki so bili "kužni",  po tedanjih merilih velikega dela Evrope,  morali nositi na prsih vidno DAVIDOVO ZVEZDO. Danes, približno 80 let kasneje se zgodovina ponavlja. Tisti, ki bi lahko predstavljali "nevarnost okužbe" morajo, osemdeset let kasneje- leta 2020,   pred vstopom v trgovino pokazati OSEBNO IZKAZNICO. V podobni "maniri" lahko v prihodnje pričakujemo UKREP, da bodo nekateri, prepoznani kot "potencialno nevarni", morali nositi na prsih pripeto  RDEČO ZVEZDO. Kam vodi to početje ? Naj vas spomnim na globoko izpoved pastorja Martina Niehmollerja. Pastor se je po drugi svetovni vojni počutil zelo osramočenega, ker ni poskušal ničesar narediti, spremeniti in pomagati, da ne bi prišlo do množične morije ljudi, ki so bili označeni z DAVIDOVO ZVEZDO, otrok in tudi drugih. Zapisal je: "Prišli so po Žide in, ker nisem bil Žid, sem molčal. Prišli so po katolike in, ker nisem bil katolik, sem molčal.  Prišli so po konservativce in, ker nisem bil konservativec, sem molčal. Prišli so po komuniste in, ker nisem bil komunist, sem molčal.  Potem so prišli pome in ni bilo nikogar več, ki bi rekel kakšno besedo zame." Naj vas spomnim na modro misel angleškega kardinala Thomasa Walseyja: "PRAVIČNOST  je treba spoštovati bolj kot pravo, ker je bolj ČASTNO početi to, kar je PRAVIČNO, kot to, kar je ZAKONITO." Umirjeno in nežno delovanje vam želim !          Mag,Ivan VOGRIN

Sob, 11. apr 2020 ob 12:54

561 ogledov

ZAKAJ SE JE ZGODIL COVID19?
Pogled na dogajanje v zvezi s COVID19 v zadnjih tednih z razumske in ne čustvene,na strahu temelječe, plati nam pokaže povsem drugačno sliko kot je uradno prikazana. Po statističnih podatkih umre na svetu vsako leto za posledicami srčno-žilnih bolezni preko 27 milijonov ljudi. To pa pomeni, da umre za posledicami srčno- žilnih bolezni VSAK DAN preko 73.000 ljudi. Za rakavimi obolenji umre vsako leto preko 10 milijonov ljudi. VSAK DAN tako umre na svetu za posledicami rakavih obolenj preko 27.000 ljudi. Vsako uro, da ne rečem, vsako minuto nas informirajo o tem, da je umrlo za posledicami COVID19 dnevno na svetu do nekaj sto ljudi! Zakaj se ne spremlja vsakodnevne podatke in nas informira, da je umrlo za posledicami srčno-žilnih bolezni ta dan, na primer , 62.000 ljudi ? Ali, da je umrlo za posledicami lakote na svetu ta dan, na primer, 11.000 ljudi ? Tole »SMETENJE MOŽGANOV« ljudi presega vse meje in ima temeljni namen, da napravi večino prebivalcev še bolj REVNIH, PRESTRAŠENIH IN NESVOBODNIH. Kje tiči VZROK za sedanjo PSIHOZO USTVARJANA STRAHU ? Tako kot je bilo treba v letih 2008 do 2013 umetno ustvariti »BANČNO LUKNJO« je treba sedaj za banke pripraviti POTRBO PO VEČ DENARJA. Namreč, banke imajo obilico denarja v svojih depojih in treba ga je nekam plasirati. Ker je izkušnja umetno ustvarjene finančne krize oz. bančne luknje iz obdobja 2008-2013 še zelo sveža se podjetja in prebivalci zadolžujejo zelo previdno. Zadolžile se bodo pač v tem primeru DRŽAVE , toda V IMENU IN ZA - NA RAČUN PREBIVALCEV. Kdo pa bo pa plačal kredite, ki jih bodo najemale države, da bodo financirale življenje ljudi, ki so ga v ustvarjalnem smislu povsem ohromile ? Leta 2012 je Vlada Republike Slovenije dvignila DAVEK NA DODANO VREDNOST iz 20 % na 22 % . Obljuba je bila, da bo po »KONČANI KRIZI« davek ponovno vrnila na 20 %. Kriza se je uradno končala v letu 2014. V šestih letih zelo ugodnih gospodarskih razmer NOBENI VLADI ni prišlo niti na misel, da bi znižala DAVEK NAZAJ na 20 %. Sedaj lahko v kratkem pričakujemo dvig DDV na 25 %. Ne verjamete ? Počakajte nekaj mesecev ! Države torej rešujejo banke pred kolapsom viška denarja in nizkih oz. ničnih obrestnih mer. Banke imajo ogromne vsote denarja v depojih, denarja, ki so ga BANKE naplenile od prebivalcev in gospodarstva tekom bančne sanacije 2008-2013 oziroma pravilneje rečeno na podlagi UMETNO USTVARJENE BANČNE LUKNJE. Nekateri posamezniki so bili takrat za »naročeno ustvarjanje bančne luknje« izdatno nagrajeni. Tako je recimo takratni guverner Banke Slovenije za odlično opravljeno nalogo USTVARJANJA BANČNE LUKNJE dobil novo službo v institucijah EU z nekaj 10.000 EUR mesečne plače. Seveda je bilo nagrajenih tudi nekaj drugih posameznikov in institucij. Kdo bodo nagrajenci USTVARJANAJA STRAHU PRED COVID19 pa lahko predvidimo, če dobro in z razumom opazujemo ter analiziramo sedanje dogajanje. John Perkins je v knjigi CONFESSIONS OF AN ECONOMIC HIT MAN, v slovenščino je bila prevedena z imenom IZPOVEDI EKONOMSKEGA MORILCA(1), že pred več kot desetletjem nazorno opisal kako se osiromaši države in prebivalce. Podoben proces se dogaja danes, temelji pa na ustvarjanju STRAHU pred COVID19. Poguben učinek strahu na človeka in posledice, ki jih človek utrpi zaradi delovanja strahu je znanstveno utemeljil Joe Dispenza, avtor knjige YOU ARE THE PLACEBO. V slovenščino je bila prevedena pod naslovom PLACEBO STE VI(2), vaš um je pomemben. Poguben vpliv strahu, revščine in travmatiziranosti ljudi je na podlagi dvajsetletnih znanstvenih raziskav nazorno opisal Paul Tough v knjigi z naslovom HOW CHILDREN SUCCEED. V slovenščino je bila prevedena pod naslovom ZAKAJ NEKATERIM OTROKOM USPEVA(3), srčnost, radovednost in skrita moč značaja. Za razumevanje sedanjega stanja USTVARJANJA STRAHU, TRAVMATIZIRANOSTI IN OHROMLJENOSTI LJUDI priporočam branje teh treh knjig. Šele razumevanje določenih stanj nam omogoča, da SE UBRANIMO pred učinki strahu, travmatiziranosti, ohromelosti ter se izognemo revščini. Ravno to pa je namen COVIDA19! Z razumevanjem se bomo najučinkoviteje ubranili pred COVIDOM19 in poskusi SMETENJA MOŽGANOV. Postavlja pa se tudi vprašanje ZAKAJ NAS NE INFORMIRAJO O VSAKODNEVNIH ŽRTVAH VSEH VRST BOLEZNI AMPAK LE COVIDA19 ? Vse dobro vam želim, Mag. Ivan VOGRIN,MBA April, 2020 univ.dipl.inž. strojništva Viri: 1. Perkins,John.2012: IZPOVEDI EKONOMSKEGA MORILCA, Ljubljana Založba Sanje d.o.o. 2. Dispenza,Joe.2018: PLACEBO STE VI,vaš um je pomemben,Brežice, Založba Primus, d.o.o. 3. Tough,Paul,2014: ZAKAJ NEKATERIM OTROKOM USPEVA, srčnost, radovednost in skrita moč značaja; Tržič, Založba: Učila International 

Pon, 15. okt 2018 ob 15:22

805 ogledov

ZAKAJ JE Slovenija VEDNO MANJ PODOBNA Švici? oziroma IZ PARLAMENTARNE DEMOKRACIJE V PARLAMENTARNO DIKTATURO (STRANKOKRACIJA)
Namesto uvoda Koliko entuziazma je bilo prisotnega med prebivalci Slovenije leta 1991, koliko prepričanja v sposobnost nas samih, da bomo po odcepitvi od Jugoslavije zmogli prebroditi vse napore pri razvoju naše nove države, koliko iskrenih misli je bilo usmerjenih v izgradnjo parlamentarne demokracije in s tem demokratičnih odnosov med nami. V Ustavo RS smo zapisali, da smo demokratična država, država torej, ki bo stala ob strani slehernemu državljanu Slovenije in mu v duhu že znanih demokratičnih načel še posebej posvečala vso državniško pozornost in dolžnost, da bi mu življenje v Sloveniji bilo prijetno in dostojanstveno. Skratka, želeli smo vzpostaviti demokracijo, ki bi bila za zgled tudi drugim, zlasti tistim narodom, s katerimi smo skupaj preživeli več kot štiri desetletja. Po mnenju mnogih je bil odstotek Slovencev, ki so se na referendumu o osamosvojitvi Slovenije odločili, da izstopimo iz Jugoslavije, nepričakovano visok. Vemo, koliko je morala Slovenija odvajati v skupno »blagajno« in to ali za nerazvita področja ali za takratno JLA, pa še za druge skupne izdatke. Vsekakor je bila torej tudi v času osamosvajanja Slovenija najrazvitejša republika v Jugoslaviji z izjemno močno razvito industrijo. Stopnjo razvitosti je Slovenija med drugim kazala n.pr. s svojim izvozom, ki je bil po vrednosti na prebivalca v naši republiki najvišji. Toda ne le s kvantitativnimi kazalci slovenskega izvoza, temveč je bila mednarodna konkurenčnost izvoza Slovenije evidentna zlasti v podatku, da je Slovenija v določenem obdobju dosegala tudi 40 % celotnega jugoslovanskega izvoza na razvita zahodna tržišča, čeprav je Slovenija imela le dobrih 8 % prebivalstva Jugoslavije. Visoko stopnjo razvitosti je Slovenija kazala praktično na vseh industrijskih področjih in je v času osamosvajanja po bruto družbenem proizvodu na prebivalca relativno malo zaostajala za našo sosedo Avstrijo. Skratka, upi, da bo Slovenija na svoji samostojni poti doživela še hitrejši vsesplošni razvoj in se v nekem obdobju približala Švici, niso bili utopija. Sedanja realnost je povsem nekaj drugega kot smo pričakovali. Kmalu bo 30 let od osamosvojitve in Slovenci se danes soočamo z nekaterimi povsem nerazumljivimi stanji in situacijami, ki pa niso rezultat samo zadnjih nekaj let. V osnovi bi lahko trdili, da ni niti enega področja, kjer se ne bi izkazovale resne težave, ki prizadevajo večino Slovencev. Toda ta večina ne more storiti prav ničesar, saj dobro vemo, da ima oblast moč za dobre in slabe državniške odločitve, večina pa te oblasti nima. Kako se manifestira temeljna stankokracija? Tega prispevka ne pišem, da bi ponavljal trditve in dokaze mnogih raziskovalnih novinarjev in drugih zaskrbljenih državljanov, ki so z objektivnega zornega kota dokazovali skorajda neverjetno število primerov slabosti zlasti v upravljanju in vodenju države. Posledično je bilo mnogo napak vidnih v horizontalnih in vertikalnih odnosih in povezavah med posameznimi podsistemi države, zlasti znotraj in med ministrstvi, da o drugih ravneh ne govorim. Če je torej tako, in o tem ni dvoma, kje je potem potrebno iskati razloge za situacijo, ki jo sodoživljamo. Glede na predhodno trditev o razvitosti Slovenije v času osamosvajanja, ki je to razvitost dosegla znotraj drugačnega gospodarskega in političnega okolja, izhaja preprosto dejstvo, da so Slovenci s svojim znanjem, delavnostjo in entuziazmom dosegali visoko stopnjo produktivnosti in v mnogih sredinah ustvarili mednarodne standarde kvalitete. Če torej tudi v obdobju po odcepitvi ni bila vprašljiva kvaliteta dela Slovencev pri ustvarjanju nove vrednosti, se postavlja vprašanje, kje so potem razlogi za opravičen strah pred novo prihajajočo krizo, ki jo tudi v mednarodnem okolju že napovedujejo. V katerem grmu se torej skriva zajec, ki ga ni mogoče uloviti? Zagotovo to ni slovenski delavec, kmet, znanstvenik, humanist, ki bi lahko Slovenijo pripeljal v zavidljivi položaj. Odgovor je po moji presoji v obstoječem političnem sistemu in posledično v delovanju političnih strank, ki pa bodo to trditev odločno zanikale. Toda dotaknimo se vsaj bežno vprašanja, ali (obstoječe) politične stranke resnično zagotavljajo demokratičnost odnosov v družbi. Vzemimo samo nekaj primerov, ki lahko pokažejo na stopnjo demokratičnosti v naši slovenski družbi: Prvič: Zagotovo lahko trdimo, da se prava demokratičnost odraža v fazi volitev predstavnikov v posamezne organe in to na lokalnih bodisi na državni ravni, saj volivec za paravanom svobodno po svojem prepričanju obkroži osebo (ali stranko) in pri tem ga nihče ne ovira. Tukaj je torej demokratičnost zagotovljena, saj je povezana s svobodno voljo volivcev, da pridejo na volišče. Drugič: Po zaključku volitev imajo politične stranke pravico, da mesto svojega predstavnika v določenem organu zaupajo človeku, ki je dobil manj glasov volivcev v primerjavi s kandidatom, ki je dobil njihovo višjo podporo. Že tukaj nastopi kršenje demokratičnosti, oziroma neupoštevanje volje volivcev. Torej gre za zakonsko veljavno kršenje demokratične volje volivcev. Tukaj se že kaže diktatura strank, ki neodvisno od volje volivcev kršijo njihovo svobodo odločanja. Tretjič: Izvoljeni predstavniki posameznih strank denimo v Državnem zboru imajo vodjo poslanske skupine, ki pred odločanjem v Državnem zboru skliče poslance svoje stranke in jim jasno sporoči, kaj morajo kot člani stranke podpreti in česar ne. Skratka, poslanci v tem trenutku ne morejo in ne smejo samostojno odločati. Diktat pravzaprav navidezno narekuje program stranke in s tem držo svojih poslancev, ki jo v parlamentu zastopajo. Toda to je samo delno res, saj se program npr. koalicijskih strank v času usklajevanja med koalicijskimi partnerji bolj ali manj razlikuje od njihovih predvolilnih programov, ki so jih predstavljali svojim volivcem. Torej, gre za diktaturo posameznih strank svojim poslancem in če se poskušajo obnašati drugače, so avtomatično proti stranki, ki ji formalno pripadajo. Tudi tovrstni primeri niso redki. Kako demokratično torej deluje parlament, ko pa parlamentarne stranke s svojimi stališči in odločitvami diktirajo delovanje parlamenta. Kako lahko poslanci zagotovijo svojim volivcem, da sledijo njihovemu zaupanju, ko pa morajo stati mirno pred ukazi svoje stranke, oziroma svojim »velikim« vodjem stranke, pač glede na to, kar so v koalicijski pogodbi zapisali. In ni pomembno, ali je dogovor v skladu s programom stranke, ki je bil predstavljen volivcem v predvolilnem času. Četrtič: Ko običajno zmagovalna stranka na volitvah predlaga mandatarja vlade, ima le-ta neposreden vpliv na izbiro ministrov iz svoje stranke, nima pa nikakršnega vpliva na izbiro ministrov iz koalicijskih strank. Le-te torej neposredno diktirajo mandatarju, koga bo imel v vladi in tudi kasneje se ti ministri obnašajo predvsem v duhu navodil svojih strank. In ne samo to. Politične stranke odločajo, seveda skrito pred volivci, koga bo katera stranka imenovala v nadzorne svete bank in drugih državnih institucij in podjetij. Torej res ni presenetljivo, da so prav podjetja v državni lasti pogosto ocenjena kot neuspešna. To je torej tudi razlog za brezglavo razprodajo državnega premoženja, seveda na povsem legalni zakonski osnovi, sprejeti v parlamentu. Skratka, diktatura strank je očitna, posledic takih stanj pa smo že navajeni. Za kako državo v resnici gre? Že prikazan bežni presek diktature v slovenskem političnem sistemu jasno pove, kdo komu diktira v parlamentu in v vladi. Toda s tem se diktatura ne ustavi, saj ima svojo trdno podlago v obstoječi zakonodaji, ki ščiti »predstavnike« ljudstva. Toda to zakonodajo so prav le-ti potrjevali v parlamentu. Torej so pravzaprav ustvarili pojem »globoke« države. Saj ni čudno, če določeni »mahničiči« uporabljajo besednjak primitivcev in sovražnikov svojega lastnega ljudstva. Res je Camus imel prav, ko je zapisal: »…da živiš, da se braniš biti Bog, zato da bi bil človek«. Mnogi v parlamentu najbrž sploh ne vedo, kdo je bil Camus, pa se raje obnašajo kot bogovi, čeprav volivci potrebujejo človeka, ki bi stal za njihovimi pričakovanji. Približno 8.500 zakonov in približno 19.000 podzakonskih aktov je že sprejel naš parlament. Kdo jih obvlada? Zagotovo ne tudi pravniški pomagači, pa tudi drugi priskledniki, ki so jih sooblikovali pravzaprav tako, da jih lahko mirno kršijo, saj so kršitelji zavarovani z drugimi predpisi. Prav zaradi tega je bilo že na začetku naše »demokratične« poti potrebno odpraviti »SDK«, ki je v času svojega obstoja radikalno kaznoval kršitelje zakonov. Ta skrita parlamentarna diktatura je do sedaj uspešno omogočila legalno ropanje Slovenije za več kot 50 milijard evrov, ki so večinoma v skritih davčnih oazah, po drugi strani pa je državni dolg narasel na preko 30 milijard evrov. Res je, težko je neposredno poimensko pokazati na tatove in zlikovce, ki se še danes mirno sprehajajo bodisi v Sloveniji bodisi kje v inozemstvu. Vendar pa so prav parlamentarne stranke s sprejetjem takšnih zakonov resno zamajale kredibilnost države. Sprašujem se, ali je večina poslancev zavestno ali pa zaradi analfabetičnosti spregledala na desetine in stotine resnih opozoril, da njihova parlamentarna država stoji na trhlih nogah, beri zakonih. Ali lahko kdo negira, da so prav slabi zakoni omogočili v Sloveniji nastanek koruptivnih mrež po dolgem in počez in to že v letu 1994. Če kdo tega ne verjame, potem mora prebrati članek v nemškem časopisu »Die Welt«, kjer so prikazani rezultati študije, ki jo je opravila znana raziskovalna in konsultantska institucija »Ernst&Yong« in kjer je med 32 državami Slovenija trdno na samem vrhu s kar 96 % koruptivnostjo!!! Očitno tega poslanci in njihove stranke niso ali nočejo videti, kajti v nasprotnem primeru bi morali reagirati tako, da z radikalnimi zakonskimi posegi posežejo v slovensko mafijsko družbo. Ne, ne, tega niso hoteli storiti, ker bi morda marsikomu izmed njih usahnil kakšen finančni vir. So poslanci res lahko spregledali napad nekaterih strank in njihovih posameznikov na objektivno pisanje novinarjev o nosilcih kaznivih dejanj in so bili zato podvrženi političnim pritiskom in sodnemu preganjanju? Kaj res nihče od poslancev ni prebiral vrsto knjig, kot npr. knjigo dr. Borisa Vezjaka »Paranoja, manipulacija in racionalnost« že iz leta 2010, kjer opozarja posredno, pa tudi neposredno na diktaturo v slovenski družbi; ali pa ddr. Matjaž Mulej, ki se že vrsto let trudi v družbo vpeljali pojem družbene odgovornosti politikov kot protiutež pretirane koristi posameznikov. Pri tem je avtor celo izpostavil radikalno stališče: ali neoliberalizem, ali obstoj! In sočasno opozarja na standard ISO 26000, ki sta ga sprejeli tako OZN kot EU. So pa predstavniki ljudstva očitno spregledali opozorilo uspešnega podjetnika Francija Pliberška, ki opozarja, kaj bomo zapustili prihodnim rodovom, našim otrokom in vnukom, če se bomo tudi v prihodnosti obnašali destruktivno. In dalje mag. Ivan Vogrin, ki kot bivši poslanec v svojih štirih knjigah razgalja svoje bivše kolege, kako sledijo strankarskemu diktatu in s tem rušijo ravnovesje v Sloveniji. Pa je možno, da so spregledali tudi že dolgotrajno bitko dr. Petra Glaviča z bankami in političnimi ozadji, ko že iz petnih žil stiska kaplje resnice o zgodovinsko največji kraji slovenskih varčevalcev – malih delničarjev. Ko so v Državnem svetu organizirali razpravo o tej temi, se pravzaprav niti ena sama politična stranka (razen skromna zasedba LMŠ) razprave ni udeležila! Toliko jim je bilo mar za slovenske varčevalce! Pri tem tudi ne moremo mimo mnenja pravnika mag. Borisa Nemca, ki v okviru ene izmed sodb Evropskega sodišča za človekove pravice ugotavlja, da imamo v Sloveniji nestrokovne in diletantske ustavne pravnike ter da so največji krivci za nastalo krizo člani parlamenta, ki so sprejemali neustavne zakone. In dalje, katera od parlamentarnih strank se je ostro zoperstavila prisiljevanju Slovenije k uporabi metodologije za ocenjevanje likvidnosti slovenskih bank. Niti ena, obratno, parlament je sprejel zakonsko osnovo za katastrofalno metodo ocenjevanja likvidnosti slovenskih bank in na ta način omogočil bančno luknjo, ki je pred tem ni bilo. Pri tem pa je Banka Slovenije, beri – njeno vodstvo, s povešeno glavo sprejelo Bruseljski dekret, ki je na koncu pripeljal do saniranja bančne luknje. Kako? Tako, da je Slovenija med drugim morala najeti kredit pri Evropski banki in za to plačati milijardo in pol obresti. Beri: to so plačevali slovenski davkoplačevalci, razni Krajnci in Jazbeci pa bi morali za vse to kazensko odgovarjati, saj gre po mojem prepričanju za veleizdajo Slovenije. In zopet so tu politične stranke, ki niso v zadostni meri pomagale parlamentarni preiskovalni komisiji, ki jo je vodil dr. Anže Logar, saj je komisija pogosto ugotavljala, da ni imela odprtih vrat do podatkov. In tako so nas politične stranke, predvsem vladne, pripeljale v suženjsko odvisnost od Bruslja. Samo teh nekaj misli in opozoril resnih intelektualcev bi moralo biti rdeča luč poslancem za njihovo delo, za Državni zbor kot prostor, kjer bi se utrjevala demokracija, ne pa da se le-ta konstantno ruši. Ali obstaja pravi izhod iz nastale situacije? Spoštovani! Preveč,res grozljivo veliko, je odprtih vprašanj, ki so rezultat prikrite in odkrite strankokracije. Dotaknil sem se samo nekaterih in to z namenom, da ugotovimo preprosto ignoriranje slovenskih volivcev, ki so po volitvah prepuščeni diktaturi tistih, ki so jim volivci zaupali. Ali se je že kdaj zgodilo, da so poslanci poročali svoji volilni bazi in morda zaradi ignoriranja predvolilnih obljub bili odpoklicani iz parlamenta? Še nikoli! In prav zaradi tega bi se moral spremeniti volilni sistem tako, da bi se močno dvignil volilni prag za vstop v parlament ter da bi sočasno prenehali financirati na volitvah neuspešne stranke in tako razbremenili davkoplačevalce nepotrebnih izdatkov. Dalje, volilna zakonodaja bi se morala spremeniti tudi v smeri neposrednih volitev predsednika vlade, kjer bi bili kandidati izključno strokovnjaki in kjer bi izvoljeni mandatar vlade imel pravico da sam izbira kandidate za ministre. Na ta način bi vlada prevzela neposredno odgovornost pred ljudstvom in parlamentom in bi jo bilo zato možno odpoklicati v celoti ali pa posamezne ministre, parlament pa bi dobil izključno pravico nadzora nad veljavnimi zakoni kot organ, ki bi deloval v imenu volivcev in ne v imenu posameznih političnih strank. Spremeniti in reducirati bi se moralo število in vsebina zakonov, zmanjšati bi se moralo število ministrstev, radikalno bi se morala spremeniti kazenska zakonodaja, policiji bi bilo potrebno dodeliti dodatne kompetence pri odkrivanju kriminala, jasno definirati delovne obveznosti kaznjencev v okviru javnih del, ne pa, da na račun davkoplačevalcev nič ne naredijo, da bi si zaslužili za hrano in preostalo oskrbo. Torej, diktatura strank je v dobršni meri tako vpeta v politične in gospodarske ter druge tokove, da so navidezne aktivnosti posameznih strank lahko laiku prepoznane kot poskusi za večjo demokratizacijo države. Vendar je to samo navidezno, resnica je v tem, kar sem že predhodno omenil. In kako dolgo bomo še zapirali oči pred legalnimi kradljivci, legalnimi manipulanti, legalnimi zajedavci in krvosesi poštenih Slovencev, parlamentarne stranke pa bodo stale mirno ob strani, nič krive nič dolžne. Očitno je samo kapital tisti, ki na tehtnici »poštenja« nekaj pomeni. Slovenske politične stranke so torej pripeljale Slovenijo do roba katastrofe, vendar tega nikoli ne bodo zmožne priznati, čeprav so prav same povzročile to katastrofo. Namesto zaključka In končno, ali lahko po zgoraj povedanem sploh govorimo o etični drži poslancev in njihovih strank, ko pa so prav le-ti s svojimi odločitvami povzročili zakonski kaos, ki omogoča kriminalu, da se širi in odgovornost, ki časovno zastareva? Kategorično trdim, da so le redki med omenjenimi imeli hrbtenico, ki jo niso upognili pred pritiski svojih strank. V kolikor nova vlada ne bo zagotovila spremembo volilne zakonodaje in radikalno posegla v mafijske kriminalne stebre, bomo najbrž priča celo kriminalni odtujitvi koprskega pristanišča. Ali ob koncu lahko parafraziram Prešernovo misel »… kako strašna slepota je Slovenca?« prof. dr. Dušan Radonjič Maribor, oktober 2018 

Pet, 22. maj 2015 ob 09:20

1711 ogledov

Oproščen sem nesmiselne obtožbe
Mariborsko okrožno sodišče ni sledilo zatrjevanju tožilstva, da sem namerno namerno oškodoval Roletarstvo Medle ....  

Tor, 16. dec 2014 ob 13:32

2340 ogledov

Glede na objavljeno v medijih vam pošiljam DRUGO PLAT MEDALJE! Vsakdo naj si ustvari LASTNO MNENJE!
Spoštovani!   Vsaka medalja ima dve plati!   Glede na objavljeno v medijih vam pošiljam DRUGO PLAT MEDALJE! (V priponki!)   V enem od medijev je bilo objavljeno:"V bivšo ženo vrgel vrata?" Po petindvajsetih(25) letih poznanstva, od tega  po 10. letih skupnega življenja in 15. letih ločenega življenja? ZAKAJ prav sedaj?   Vsakdo naj si ustvari LASTNO MNENJE! Okrajno sodišče v Lenartu Gospa Tanja HUSAR, okrajna sodnica Datum: 15.12. 2014 Cafova ulica 1, 2000 Maribor Zadeva: Pisni ZAGOVOR, V K 38336/2014-19 V zvezi z vabilom na glavno obravnavo bi želel pojasniti dogodek, ki se je pripetil. Približno tri(3) tedne pred kritičnim dogodkom je gospa Zdenka VOGRIN demontirala dvokrilna dvoriščna vrata. Pred tem me je klicala v Ljubljano in zahtevala, da jaz demontiram vrata. Kot razlog je navedla, da je vhod preozek za prehod kombiniranega vozila, ki bo vršilo enkratno dostavo. Poskušal sem ji dopovedati, da jaz z kombiniranim vozilom brez težav pridem skozenj, toda neuspešno. Prosil sem jo, da v kolikor bo izvršila demontažo vrat poskrbi tudi, da bodo zmontirana nazaj. Vrata so bila pred leti kupljena pri nemškem proizvajalcu VEKA GmbH s specialnim okovjem, ki se s Sloveniji ne dobi v primeru izgube kakršnega koli dela. Potem sem v približno štirinajstih dni gospo Zdenko VOGRIN klical najmanj pet(5) krat in jo prosil naj se vrata zmontirajo nazaj. Vendar se po približno treh(3) tednih to še ni zgodilo. V soboto, kritičnega dne, sem prosil soseda Jožeta FEKONJA za pomoč pri montaži vrat nazaj na tečaje oziroma stebre. Eno krilo vrat je bilo vrženo na eni strani ograje, drugo krilo vrat pa na drugi strani ograje. Poskušal sem najti tečaje in vijake za ponovno montažo vrat toda neuspešno. Oba s sosedom sva jih iskala pa jih ni bilo. Gospa Zdenka VOGRIN je ležala na ležalniku pred hišo in se sončila. Poklical sem jo in jo poprosil, da pride pokazati kam je odložila vijake in okovje saj, tako je zatrdila, je sama demontirala vrata in bi torej morala vedeti kje je montažni material. Odgovorila je: »Tam nekje pri vratih, poišči si sam«. Iskala sva naprej toda neuspešno. Po približno petih minutah klicanja naj vendarle pride pokazati kam je odložila material za ponovno montažo vrat se je odločila zapustiti ležalnik in je prišla na mesto kjer so bila vrata. Toda materiala za montažo tudi ona ni našla. Na mojo prigovarjanje naj vendarle poišče manjkajoči material za montažo je z jezo odgovorila, da ga je odložila pač »tam nekje«, da ga sedaj ne najde in naj ga poiščem jaz ter odšla proti hiši. Seveda sem se razjezil in začele so padati obojestransko neprimerne in nespodobne besede, ki se jih morava oba sramovati. Gospa je v jezi pograbila plastično vedro pri hiši in z veliko ihto prihitela do mene ter me z vedrom udarjala iz strani po rami. Mahala je okoli sebe jaz pa sem v jezi zavpil, da če je tako bom pa vrata odpeljal na deponijo saj jih očitno ne potrebujemo pa tudi montažnega materiala ni tako, da jih tako ne morem zmontirati nazaj. Pograbil sem vrata ter jih v ihti odložil na prikolico, ki je stala priključena na traktor ob ograji. Gospa Zdenka VOGRIN je še mahala z vedrom nakar je odšla proti hiši. Čez približno deset(5) minut je prišla nazaj in rekla, da si je pri tem suvanju poškodovala glavo. Res je pokazala majhno rano in odšla. Z sosedom sva dokončno naložila vrata na prikolico in jih odpeljala na deponijo. Bilo mi je neprijetno glede njene poškodbe zato sem pustil soseda pri deponiji sam pa sem odšel v hišo in se gospe Zdenki VOGRIN opravičil zaradi neprimernih besed in tudi izrazil sem obžalovanje, da sva se sprovocirala do te mere, da se je po nesreči poškodovala. Tudi vrata niso vredna duševnih in telesnih ran, ki so se pripetile. Imel sem občutek, da je opravičilo sprejela ter, sicer žalosten, odšel. Delal sem naprej na spodnjem delu kmetije pri konjih nakar sem videl, da je na dvorišče pripeljal avto. Prišla je »svetovalka«, ki ji je očitno svetovala »kako naprej«. Po približno eni uri je prišla še policija, ki je napravila rutinski postopek. In sedaj smo na sodišču! V zvezi z omenjeno zadevo želim pojasniti tudi naslednje: Gospe Zdenki VOGRIN sem se opravičil za kritični dogodek še preden sem vedel, da je sploh poklicala policijo. Opravičil sem se ji, ker sem resnično obžaloval kar se je zgodilo. Ne bi se smelo. Kriva sva bila oba. Očitno jo je na prijavo nagovorila svetovalka, ki pa je res imela v preteklosti hude travme in alkohol v družini. Z gospo Zdenko VOGRIN sem živel dobrih deset let, do leta 1999. Ne takrat, ne do tega dogodka se ni zgodilo nič kritičnega. Vse stvari glede premoženja in otrok sva strpno reševala ves čas in najbrž bova tudi še naprej. Skoraj dvajset let sva imela skupno podjetje v katerem sva bila oba zaposlena. Takrat je pač bilo lažje glede vseh stvari, ker je bilo kljub trdemu delu več blagostanja. Po dokončnem bankrotu podjetja leta 2013 pa so se zadeve drastično spremenile. Enostavno nimam več kje vzeti denar za pokrivanje potreb tudi moje bivše družine in to ljudje težko razumejo. Zato je veliko nervoze, ki je najbrž vsaj delno pripeljala tudi do neprimernega obnašanja, obeh, v tem primeru. Ni dvoma, da je bila gospa Zdenka VOGRIN poškodovana. Toda poškodoval jo nisem jaz, še najmanj namenoma ampak se ne najbrž poškodovala, ko je z vedrom mahala proti meni jaz pa sem v jezi sunkovito dvignil vrata, da jih odložim na prikolico. Da ima poškodbo je očitno tudi sama ugotovila šele, ko je prišla v hišo saj je šele čez čas prišla to tudi povedati. Na kraju dogodka smo bili navzoči trije, midva in gospod Jože FEKONJA. Predlagam sodišču, da izvede zaslišanje priče. Ivan VOGRIN

Pet, 12. dec 2014 ob 15:48

2416 ogledov

Sodišče je zavrnilo obtožbo!
Spoštovane državljanke in državljani, spoštovani znanci, dragi prijatelji! Pet(5)  let trajajoč sodni proces, ki se je začel na pobudo župana občine Lenart in nekaj zaposlenih POLITIČNIH IN EKONOMSKIH PROSTITUIRANCEV na občini Lenart, je dokončno zaključen. Tožilstvo se je odpovedalo možnosti pritožbe. Obtožen sem bil ZLORABE POLOŽAJA pri izdaji KRONOLOGIJE občine. Sodišče je izreklo DOKONČNO SODBO  s katero je ZAVRNILO OBTOŽBO. Poročanj v medijih o tem praktično ni bilo, kar pa je bilo je bilo v večini interpretirano narobe! Namenoma ali zaradi neznanja? Sedaj bo potrebno poklicati na odgovornost tiste POLITIČNE IN EKONOMSKE PROSTITUIRANCE, ki so proces sprožili, uničevali dokumentacijo in zavestno lagali na sodišču!  Vse z namenom poteptati dostojanstvo ciljno določene osebe in povzročiti materialno in nematerialno  škodo!   "Pravica včasih zaspi, nikoli pa ne umre," pravi modrost. Čakajo nas prelomni časi.Bodimo pokončni, delujmo modro in premišljeno! Martin Luther King je povedal sledeče, preden so ga ubili: "Za pravico in dostojanstvo letite,                                                                                       če ne morete leteti tecite,                                                                                       če ne morete teči hodite,                                                                                       če ne morete hoditi plazite,                                                                                       toda nikoli ne odnehajte!" "Samo pogumni ljudje so ustvarjalni in samo ustvarjalni ljudje so svobodni." Vse dobro vam želim!           Ivan VOGRIN
Spremeni ozadje