Ko je leta 2009 v prvi vrsti modne revije Dolce & Gabbana v Milanu bloger Bryanboy sedel ob Anni Wintour, slavni urednici ameriškega Voguea, in Suzy Menkes, najeminentnejši modni kritičarki na svetu, se je modna industrija smejala, kot da se pred njenimi očmi odvija cirkuški trik.

Svet modrecev modne industrije je dogajanje doživel kot napad na njihov obstoj, kot da se vse, kar poznajo, ruši pred njihovimi očmi. Istega leta je blogomanija udarila z vseh strani.

Neznani otroci so začeli pisati bloge o vsem, največ pa o modi. Seveda. Nihče se ne čudi, da je tako, saj je moda nekakšen lunapark za odrasle. Malo je takšnih, ki ne bi želeli sedeti v prvi vrsti modne revije, biti povabljeni na večerje z znanimi oblikovalci in tedensko prejemati luksuzne darove najrazličnejših oblikovalcev. Posledično je blogomanija prerasla v egomanijo.

Modna industrija, blogomanija in prekletstvo Instagrama - Trendi - Govori.se

Ko je leta 2009 v prvi vrsti modne revije Dolce & Gabbana v Milanu bloger Bryanboy sedel ob Anni Wintour, slavni urednici ameriškega Voguea, in Suzy Menkes, najeminentnejši modni kritičarki na svetu, se je modna industrija smejala, kot da se pred njenimi očmi odvija cirkuški trik.