Dolgo smo slutili, da sta kupovanje in pomerjanje kopalk za večino žensk najhujša nakupovalna izkušnja, zdaj je vse skupaj podkrepljeno tudi z znanstveno študijo, ki jo je naredila avstralska psihologinja Marika Tiggemann, piše v uvodniku nove Lise urednica Tina Lucu.

Ta omenjena ameriška študija pravi, da večina žensk v majhnih kabinah, pod zelo kruto lučjo, doživlja pravi stres, tudi v primerjavi s kupovanjem kavbojk, ki naj bi bilo prav tako zelo zahtevno opravilo.

  • "Pred dnevi sem tako skočila po nov nedrček in mimogrede pomerila še kopalke. Moje počutje je bilo precej prešerno, samozavest relativno visoka, moj korak je bil lahkoten in odločen. Pred vstopom v kabino sem še lahkotno kramljala s prodajalko ter stresala odlične šale. Oh, bog! Modrček sem še nekako pomerila, čeprav sem že opazila kup neverjetnih dodatkov, ki jih nisem pričakovala na svojem telesu, pa čeprav res veliko tičiva skupaj. Nepremišljeno sem se zrinila še v kopalke, ker so bile točno take, kot jih že dolgo iščem

Beri dalje...

Nova Lisa o študiji, ki potrjuje, da je nakup kopalk za ženske najhujša nakupovalna izkušnja! - Tren

Dolgo smo slutili, da sta kupovanje in pomerjanje kopalk za večino žensk najhujša nakupovalna izkušnja, zdaj je vse skupaj podkrepljeno tudi z znanstveno študijo, ki jo je naredila avstralska psihologinja Marika Tiggemann, piše v uvodniku nove Lise urednica Tina Lucu.