Inovativna ljubljanska podjetja, ki delujejo po načelih socialne ekonomije, so se povezala v skupno kampanjo osveščanja ter v povezavo z družbeno odgovornim turističnim startupom.

Šest organizacij, ki vsaka na svoj način odgovarjajo na družbene izzive, se je povezalo in pripravilo skupno predstavitev – "Zgodbe naše Ljubljane" ali "Follow Social Ljubljana".

Projekt je namenjen ozaveščanju o aktivnostih vključenih organizacij, ki delujejo po načelih socialne ekonomije in pravične trgovine ter okolju prijazno, na trgu že delujejo in so prepoznavni, a za trajnostno izvajanje potrebujejo širšo podporo lokalnega in širšega okolja. Vseh šest indivudualnih zgodb pa je v turistično turo z imenom "Iz Ljubljane z ljubeznijo" povezal še slovenski turistični start-up CurioCity.SI.

Sodelujoče organizacije - Druga violina, 3MUHE, Smetumet, Café Čokl, Gostilna dela in Posredovalnica Stara roba, nova raba – izdale skupni predstavitveni letak v slovenskem in angleškem jeziku, ki je že na voljo na različnih lokacijah po celotni Ljubljani, v ljubljanskih hotelih in hostlih, v restavracijah in trgovinah.

V njem so predstavljene organizacije, ki nudijo izdelke in storitve, narejene lokalno oz. s podporo lokalne skupnosti, česar pa v lokalnem okolju ne moremo dobiti (kava, kakav, ipd.) pa je narejeno v sistemu pravične trgovine. Mnogi inovativni izdelki so narejeni iz ponovno uporabljenih ali recikliranih materialov, ali pa so to ponovno uporabljeni izdelki, izdelkov, ki z malo kreativnosti dobijo nov namen.

"Najboljši promotorji izdelkov in storitev organizacij, ki delujejo po načelih socialne ekonomije in okolju prijazno, so lokalni prebivalci, zato upamo, da bodo to našo povezovalno zgodbo posredovali naprej – prijateljem, znancem, obiskovalcem...", o projektu pravi Tita Destovnik iz Gostilne dela.

"Ni dovolj, da nas Ljubljančani in Ljubljančanke samo všečkajo na družbenih omrežjih, narediti je treba korak naprej. Z zloženko jim dajemo informacije in jih povabimo, da 'zgodbe naše Ljubljane' doživijo neposredno, z obiskom in nakupom", je na predstavitvi projekta dejala Luna Jurančič Šribar  iz Posredovalnice Stara roba, nova raba/Kralji ulice.

beri dalje

Zgodbe naše Ljubljane, ki jim lahko tudi sledite! - Zanimivosti - Govori.se

Inovativna ljubljanska podjetja, ki delujejo po načelih socialne ekonomije, so se povezala v skupno kampanjo osveščanja ter v povezavo z družbeno odgovornim turističnim startupom.