Nina Šušnjara je z ekipo v New Yorku, na enem izmed vzporednih modnih dogodkov v času NYFW, predstavila kolekcijo KARDIA, ki je prva kolekcija nove blagovne znamke SUSNYARA.
S U S N Y A R A je znamka za drugačne, edinstvene ženske s suverenim korakom. Ljubiteljice uličnega stila in avantgardne garderobe. Njihova vizija je s krikom strasti v objemu svojega kreativnega okolja ustvarjati nove urbane legende.
Kolekcija pomlad/poletje 2016 je plod preporoda, ki se zgodi kot posledica premagovanja ovir in preračunavanja koordinat za nadaljevanje poti.
Z izkušnjami preteklih življenj obogaten lotusov cvet postavljen v urbano okolje. Nežen, trdoživ, prvinski, kompleksen, prepoznaven a eksotičen. Poln nasprotij, ki se med seboj nagonsko privlačijo. V duhu organske sle po življenju kljub neprijaznim okoliščinam betonske džungle v kateri prebiva SUSNYARA ženska, le ta ohranja držo grške boginje, ki v rokah namesto atributa trdno drži svojo novo torbico.
Z Nino smo se na kratko pogovorili o njenih projektih, ciljih za prihodnost in občutkih po predstavitvi v večno modnem New Yorku.
Uspel ti je preboj na mednarodno modno sceno. Kakšni so občutki po reviji?
Joj, občutke, ki jih imam je težko opisati z besedami. Rekla bi, da sem trenutno nekje med olajšanjem in pričakovanjem. Seveda sem tudi vesela, ponosna in predvsem utrujena. Z mislimi sem že pri naslednji kolekciji in novih podvigih. Postavljam si nove cilje, razmišljam o njihovi realizaciji. Trenutno ni čas za podrobno refleksijo in globoke misli. Z ekipo 'pičimo' dalje. Revija je bila le začetek in ne končna postaja, čaka nas namreč še ogromno dela.
12.07.2019 12:22
hoj Hudičevke sledijo satanskim trendom. preprost k pasulj. boditevcvetju