Članek

Vinski inšpektor, NLB in EVENT 201

Obvestilo Vrhovnemu tožilstvu, v vednost tudi Specializiranemu tožilstvu in Protikorupcijski Komisiji
Objavljeno May 30, 2022

Danijel Mivšek

Cetore 28

6310 Izola


29.5.2022

Vrhovno državno tožilstvo RS

Trg OF 13

1000 Ljubljana


Obvestilo Vrhovnemu tožilstvu, v vednost tudi Specializiranemu tožilstvu in Protikorupcijski Komisiji


Spoštovani!


Opustitev uradne dolžnosti kazenskega pregona po uradni dolžnosti, s strani državnega tožilca, je kaznivo dejanje. Obveščam vas, da dosedanji način obravnave zadeve "Darko Cerkvenik in zloraba oblasti za uničenje slovenskega kmetijstva, veleizdaja slovenskega naroda s strani vseh slovenskih vlad na področju kmetijstva, vseh slovenskih zasedb ministrstev za kmetijstvo, tako ministrov kot stalnejše zasedbe, tj. sekretarjev, pravnikov in podsekretarjev, saj se ena in ista agenda le stopnjuje od osamosvojitve naprej", ni pravno ali kako drugače sprejemljiv. Naprtitev kazenskega pregona meni kot fizični osebi, glede vsebine, ki zadeva javni in pravni interes vseh, tudi še nerojenih Slovencev, na  podlagi pavšalnega povzemanja le nekaterih podatkov in bežnega navajanja vsebin iz prijave kaznivega dejanja, z navajanjem raznih pridobitev dokumentov in mnenj samega osumljenca, brez strokovne in konkretne utemeljitve in brez vključitve vseh v odgovoru navedenih prilog (argumentacije in kako jih v postopku tožilka uporabi) ter vseh prilog in informacij, ki jih DTRS prejema od mene že leta - in vem, da tudi iz drugih virov - in jih je po uradni dolžnosti dolžno obravnavati kot celoto okoliščin. Tožilstvo se nikakor ne more zadovoljiti  oz. se omejevati na vire in podatke, ki bi mu omogočili sprejeti sklepe in odločitve, za izmikanje delu, za katerega je plačan vsak tožilec posebej na vseh stopnjah. Odgovor koprske tožilke obravnavam, kot le še eno dodatno kaznivo dejanje uslužbenca tožilstva, ki jih je vse več na istem seznamu. To vse je bilo za sedaj zelo milo povedano glede na težo zadev(-e).


Nadalje vas obveščam, da je NLB izvršila izvršbo na mojem premoženju (glede na to, da je moj edini račun pred tem ukinila). Ukinila ga je z goljufijo in zlorabo kriminalnih, nezakonitih in neustavnih vladnih odlokov, ob jasno izraženi možnosti zagotovitve alternativnega načina plačila s strani ovadene uslužbenke vodje izolske poslovalnice NLB, kot ga je tudi nato le zagotovila, a le in šele  za poplačilo nezakonito ustvarjene terjatve, s tu omenjeno (in predhodno iz prilog razvidno) poslovno prevaro. Katera vse kazniva dejanja je storila najprej prepuščam tožilstvu. To pomeni, da  je na vrhovnem sodišču NLB z lažno verodostojno listino izvršila rop in krajo mojega premoženja prek zlorabe sistema izvršbe za udejanjanje naklepnega ropa, z iz dokumentacije  že prej izkazanim in z moje strani prijavljenim naklepom.  S tem je izkazan naklepni rop banke v škodo zasebnega premoženja imetnika računa - mene. To je dopolnitev ovadbe v zadevi "NLB Izola in odgovorna oseba NLB banke za lastnika banke in direktorja". V tej zadevi poleg vsega navedenega v prejšnjih poštah izrecno pričakujem za ovadene zakonsko določene obsege zaporne kazni. Zaradi naklepnega ropa zasebnega premoženja, s strani bančnega uslužbenca(ke) in odgovorne osebe NLB. Morebitno tolmačenje dogodka kot napake ni možno, saj je bila banka pravočasno pozvana k zagotovitvi alternativnega načina plačila ustaljenemu načinu, ki ga je sama ukinila skladno z agendo velike ponastavitve in agende 201( About Event 201, a high-level pandemic exercise on October 18, 2019 (centerforhealthsecurity.org) in agende 2030 in je alternativen način plačila obljubila, a ga ni izvedla, pač pa nadaljevala z naklepom ropa, kot je potrjen v tu prijavljenem kaznivem dejanju.  


Nihče, niti Banka me ne more siliti v nobenem primeru v kakršnokoli nasilno dejanje zoper sebe in svoje bližnje, četudi so to mokre sanje celotne slovenske oblasti in uprave in jasno izkazan naklep te oblasti v celotni kovid agendi, in že izvedeni praksi, kaj šele v konkretno kršitev Nurnberškega kodeksa v lastno škodo po lastnih dejanjih zoper sebe. Zaradi takšnega pogojevanja pa ne smem biti v nobenem primeru prikrajšan niti za najmanjšo vrednost ali pravico, hkrati imam pravico do povrnitve odškodnine, ki je primerljiva in sorazmerna po naklepu in dejanju odškodnini, ki pripada oškodovancem po vojnih zločinih. S tem početjem so uslužbenci banke NLB dejansko zagrešili kriminalna dejanja, ki zadevajo kategorije zločinov po mnogih državnih in mednarodnih listinah na področju kazenskega prava, mednarodnega prava, vojnega prava in kršitev človekovih pravic. To je le namig. Kot sem že povedal v prvem odstavku,  ne bom opravljal dela tožilca. Pričakujem pa brezkompromisno, da tožilstvo "začne delati". 


V prilogi je poštno potrdilo o priporočenem pošiljanju, ki se nanaša na prvi del svežnja ovadb in sicer vse nanašajoče se na zlorabo oblasti za svoje in tuje interese v okviru usklajenega kriminalnega delovanja v javno zasebnem partnerstvu. Nanaša se torej na organiziran kriminal v „višjem sloju slovenske družbe“, med državnimi uslužbenci in funkcionarji. Za to sem potrošil 1000 (tisoč ur) dela in hkrati izgube zaslužka do sedaj. Vlagam jo kot laik oškodovanec in hkrati kot zagovornik javnega skupnega in vsakega posamičnega interesa prebivalcev Slovenije. V tem času bi bila lahko na primer vsa moja poslopja obnovljena, to so tista, ki zanje FURS(zaposleni na FURS-u) hoče, da izkažem ali in koliko metrov jih uporabljam za garažo avtomobila(starega 22 in 25let) in kot „prostore za užitek“. Misli morda na savno pod soncem? To je FURS sprožil po tem, ko sem jim dokazal, da me tako kot drugi organi RS naklepno izčrpavajo s čisto vsakim postopkom, zato pričakujte najmanj 10 delno ovadbo proti uslužbencem FURS ne glede na to ali je to početje zanje predpisano v zakonu ali PZA. In ta škoda izgube zaslužka je šele primarna raven škode, ki jo ustvarjajo akterji iz ovadbe. Zato je opredelitev vrednosti ovadbenega zahtevka še vedno sindikalna saj izkazuje sistemsko izvajanje zasužnjevanja v tem primeru večinoma belih sužnjev

 

S spoštovanjem,

Danijel Mivšek,


 oškodovanec in so-žrtev organiziranega kriminala uslužbencev slovenskih javnih institucij, javnih podjetij in privatiziranih javnih podjetij ter javno-zasebnih partnerstev v dosedanji vrednosti več milijonov škodnega zahtevka, v več deset kaznivih zadevah in po še več osumljenih osebah in storilcih kaznivih dejanj.