Za vnos kalcija jejte sezam, zelenje, sojo in druge stročnice

Oddajdamjan likar1, dne 2016-08-19 ob 09:01:46

Odlomek iz knjige Simpl sladice:

Zaradi močne propagande mlečne industrije večina ljudi še vedno misli, da je kravje mleko najboljši vir kalcija in nujno potrebno za zdrave in močne kosti. Pa ni res – raziskave kažejo, da je stopnja osteoporoze višja v državah, kjer popijejo največ mleka, dovolj kalcija pa najdemo tudi v rastlinskih živilih. Največ ga je v soji, tofuju, kodrolistnem ohrovtu in ostali zelenolistni zelenjavi, veliko ga vsebuje tudi sezam in še več tahini, pasta iz sezamovih semen. Tahini obožujem in ravno zaradi njega so te hrustljave kocke tako bogate s kalcijem. Če jim dodate še dovolj gibanja na soncu, vam zdrave kosti ne pobegnejo.  

profileimage
Všeč mi je
0
Komentarji
0
Ni komentarjev
damjan likar1
damjan likar1
Objavil/a 2016-08-19 09:01:46 (Aug 19, 2016)
Starejša objava Novejša objava
ZADNJE OBJAVE
Neverjetno, kako se nekateri zdravniki maščujejo staršem, ki povedo, da je njihov otrok utrpel poškodbe po cepljenju
Vse zgodbe o uničenih življenjih po cepljenju na cepilne fanatike ne vplivajo
Zdravnik je oblastnikom priskrbel goro dokazov, da je cepivo nevarno, toda niso ga poslušali
Medicinske sestre so se raje odločile zamenjati poklic, kot da bi se morale prisilno cepiti proti hepatitisu B
Zdravnik, ki je zdravil nalezljive bolezni z vitaminom C: »Če obstaja čudežno zdravilo, potem je to vitamin C«.
Vrhunsko športnico je cepivo oropalo možnosti za osvojitev zlate medalje na olimpijskih igrah
ZADNJI KOMENTARJI
IŠČI PO ARHIVU
december 2019
PTSČPSN
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj