Članek
Korona 2020 = konec neposredne demokracije
Objavljeno Apr 02, 2020

------------------------------
3.4. ob 11:30 dopolnitev članka, spodaj
------------------------------

LAŽNA DEMOKRACIJA = FAKE DEMOCRACY



Korona 2020 = konec neposredne demokracije v Sloveniji

Vsakdo se lahko na tem blogu prepriča o količini energije, ki sem jo v zadnjih dveh dobrih desetletjih posvečal obrambi temelja slovenske države - neposredne demokracije, neposredne ljudovlade.

O tem kmalu ne bo več mogoče govoriti, saj bodo KORONA-KRIZO izkoristili za to, da bodo na hitrico, brez sodelovanja javnosti in brez ustrezne javne ter strokovne razprave, pravzaprav na enako hinavski način, na katerega je leta 2013 prišlo do uničenja 90. člena Ustave, sedaj zabili še zadnji žebelj v krsto.

No, jasno, Vilija Kovačiča, maskoto nekaj zadnjih referendumov bodo sicer spustili v javnost, kaj več pa ne.

Opsa, so ga že, pazi, na Radiu Študent. Tudi tam namreč pazijo, da se moje ime ne pojavi nikjer.

Saj sem že vse napisal doslej:
- od tega, da so za referendumsko pobudo dvigovali prag z 200, na 1.000 in potem še na 2.500 podpisov,
- prek tega, da je zbiranje 40.000 podpisov za referendumsko zahtevo na Upravnih enotah neustavno,
- prek tega, da je neustavna prepoved referendumov o mednarodnih pogodbah in "proračunskih zakonih",
- prek tega, da je neustavna omejitev referendumske zahteve za Državni zbor in Državni svet,
- prek tega, da je neustaven prag za (samo še) zavrnitev zakona, in sicer kar 1/5 VSEH VOLILCEV,
- in končno tudi to, da so same referendumske (in tudi volilne) kampanje še vedno popolnoma neustavne, zaradi medijske neenakopravnosti.

Tako da o vsem tem ne bom več zgubljal besed, bodo pač čez 50 ali 100 let naši zanamci ugotavljali, kako (politično) retardirani ljudje so me obkrožali, in kako globinsko pokvarjeni so bili politični akterji in "ustavni pravniki", ki si tega naziva seveda ne zaslužijo.

Ta zapis pišem pravzaprav samo še kot notico, ker se ne mislim več metat na zobe.

Tukaj imate predlog zakona, ki samo še formalizira dosedanja uničenja, čas je naravnost "idealen", saj je največji finančni zakon in največja globalna kriza zadnjega časa izkoriščena za to, da se ta sprememba ZRLI sprejme na hitrico sprejme. Ker da gre za dneve, za ure, za minute... ker sicer bi se lahko pojavila še večja nevarnost od korone - to je namreč skupina volilk in volilcev, ki bi zahtevali referendum.

No, primeru Korone ga tako ali tako ne bo - kako pa si predstavljate, da bi ob razglašeni karanteni volilci hodili na Upravne enote??? Povem vam pa še nekaj. Tudi sicer jih več praktično ne bo. Saj če ne bi bilo medijske maskote Vilija Kovačiča, jih tudi res ne bi bilo. V našem političnem gledališču namreč vsaki vlogi pripade točno določen obseg. In zdaj je Vili zadolžen igrati "aktivnega državljana".

Kar je povedal, samo ponavlja tisto, kar sem govoril 20 let. Radio Študent pa mene cenzurira, ohranja pa svojo lažno držo "alternative". Tako da FAKE NEWS = FAKE DEMOCRACY

Pa da ne zavlačujem - bolj retardirane finte, kot sem jo prebral v zadnji verziji ZRLI, si res več niso mogli zmisliti. Izvršilna veja oblasti bo sprejemala "elektronske podpise", torej na "tablico", kot je to v banki, in to je to. Fizičnih obrazcev ne bo več. Zbiratelj ne bo več vedel, koliko podpisov se je zbralo. Ne, on ne bo več imel nadzora, ker "na ulici" jih nikoli ni niti mogel zbirati - pa je tak švicarski in še kak sistem, popolnoma verodostojen - od zdaj naprej pa niti tistih 40.000 A4 ne bo več zbiral in prinašal v DZ.

Ne, samo policijsko ministrstvo (pardon, za "notranje zadeve", kjer ne vedo niti, koliko je Slovencev v Sloveniji) bo v resnici vedelo, koliko podpisov so državljani oddali pred uradniki na Upravnih enotah, torej na neustaven način.

d) Predlog zakona uvaja spremembe, ki praviloma pomenijo odpravo fizičnih obrazcev v postopku zbiranja 40.000 podpisov za podporo zahtevi (oziroma se fizični obrazci ohranijo zgolj v izjemnih primerih). Po predlogu sprememb 16.b člena, se bo podpora zavedla neposredno v evidenco volilne pravice. Volivec bi na ta način svojo podporo zahtevi za razpis referenduma oddal na upravni enoti tako, da bi pred uradno osebo predložil veljavno javno listino, na podlagi katere bi uradna oseba preverila njegovo identiteto, in v evidenci volilne pravice zavedla njegove osebne podatke in podpis volivca iz elektronske tablice. Ministrstvo, pristojno za vodenje evidence volilne pravice, bo tekom zbiranja podpisov za podporo zahtevi na prošnjo predlagatelju referenduma dolžno posredovati podatek o številu danih podpor (v skladu z dogovorom). Pred vložitvijo zahteve v državni zbor bo predlagatelj referenduma pri ministrstvu, pristojnemu za vodenje evidence volilne pravice, pridobil potrdilo o skupnem številu oddanih podpor zahtevi. Predlagatelj bo pridobil tudi podatke o podpornikih (ime, priimek, naslov), ki ob oddaji podpore, niso nasprotovali posredovanju svojih podatkov predlagatelju. Ob vložitvi zahteve v državni zbor bo predlagatelj priložil le potrdilo o skupnem številu oddanih podpor. Predvideno je, da bi se t.i. e-način (odprava fizičnih obrazcev zbiranja podpor) v praksi uvedel v roku leta dni, ko bodo za izvedbo ustrezno vzpostavljeni vsi mehanizmi tehnične podpore v postopku. Zakon predvideva tudi določene izjeme (izpolnjevanje fizičnih obrazcev v primerih, ko podpore zahtevi pred upravnim organom ni mogoče oddati).

-------------------------

Gre za sramoto, gre za neustavnost, gre za dejanski totalitarizem, ki ga še danes izvaja politična klika, ki se od komunistične partije dalje na tem področju praktično ni spremenila niti za milimeter.

Ljudstvo ne sme odločati - in pika.

Pa to nima zdaj veze z Janšo ali ne-Janšo, vsi so isti v tem. In jaz sem edini, ki je o tem resno razmišljal in opozarjal zadnjih 20+ let in zdaj imam dovolj.

Ta država gre v evtanazijo. Opozarjal sem vas.

------------------------------
3.4. ob 11:30 dopolnitev članka

Po pregledu delovne materije Državnega zbora sem ugotovil, da se TOKRATNA novela ZRLI nanaša izključno na 21., 21.a in 22. člen ZRLI, torej ne na 16. člen, katerega vsebino sem obravnaval, vzeto iz "predloga na lagerju",

Torej - ZRLI in 90. člen Ustave sta še vedno neustavna, neskladna s 3. členom Ustave (v Sloveniji ima oblast ljudstvo), ste pa vsaj opozorjeni na tiste "elektronske tablične podpise", če se Janševa vlada ne bo odločila za radikalno PREUSMERITEV, v ljudstvu bolj prijazno smer ureditve referendumske zakonodaje - po švicarskem zgledu.

------------------------------