pby-4

Urednik Playboya Borut Omrzel testira Peugeotom 308 EAT6 s samodejnim menjalnikom: "Ko si ga boste enkrat privoščili, ne boste več hoteli biti brez njega. Pa ne samo zato, ker imate z njim prosto desno roko za božanje sopotnice."

"Tale Peugeotov lepotec je pravi magnet tudi zaradi svoje modre barve magnetique. To  pravim tudi zato, ker 308 SW GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6 razvaja z domala vsem, kar si človek danes lahko zamisli v avtomobilu. Izjemno prijetni notranjosti dajo občutek prestiža rdeči šivi na črnem usnju, prednji sedež udobno objame telo in ga ravno prav trdno drži tudi v športno odpeljanih ovinkih. Ti so v tem poskočnem levu sploh zabava zase."

"Peugetov samodejni menjalnik EAT6 zadnje generacije že v običajnem načinu vožnje močno in lepo zvezno prenaša 180 'konj' na pogonski kolesi, a potem, ko za kratek čas držite gumb sport in tako vključite dinamični način vožnje, lahko vožnja postane resnično divja. Za še dodatno zabavo si privoščite ročno prestavljanje z obvolanskima zavihkoma in dobite občutek vožnje pravega dirkalnika! Uf, tale Peugeotov šestopenjski samodejni menjalnik je res pravi blagoslov. Po bliskovitosti prestavljanja ne zaostaja za ročnim menjalnikom, z ročnim se enakovredno kosa tudi pri porabi. Poleg tega se odlično odzove tudi pri nizkih vrtljajih. Da, enakovredno se meri tudi s samodejnimi menjalniki v dražjih avtomobilih iz višjih avto-mobilskih razredov."

"Vas skrbi poraba? Tudi glede tega je skrb odveč, kajti v primerjavi z modelom, ki ima ročni menjalnik, je poraba pri samodejnem lahko tudi celo enaka ali manjša. Vzdrževanje? Enako kot pri ročnem. Dolgočasnost? Na to v peugeotu 308 GT pozabite. Pa ne samo zaradi iskrivega motorja in vrhunskega menjalnika, temveč tudi zaradi čudovite prostornosti. Na zadnji klopi je seveda dovolj prostora za souživače v pri-jetni vožnji. Še malce bolj zadaj je gromozanski 470-litrski prtljažnik, ki vase pogoltne vašo celot-no golfistično opremo in še kaj. Tudi vaju z drago, če je že treba."

"In poraba? Ob vseh zmogljivostih si zasluži, da ji skomponiramo Modro levjo rapsodijo: 4,8 litra pri mestni vožnji, 3,7 litra pri zunaj-mestni in 4,1 litra pri kombinirani; emisije CO2 pa znašajo le 107 g/km, saj motor izpolnjuje standard Euro 6. Kadar pa pritiskate plin do konca v programu sport, se predate užitku. Kajti užitkov je v tem peugeotu resnično obilo."

Za konec vas še vabimo, da se tudi sami prepričate in rezervirate testno vožnjo na www.rocnialiavtomatski.si.

Foto: arhiv AM, tovarna

Uf, tale Peugeotov šestopenjski samodejni menjalnik je res pravi blagoslov. - Avto Magazin - Promoci

Urednik Playboya Borut Omrzel testira Peugeotom 308 EAT6 s samodejnim menjalnikom: