![]() |
februar 2023 | ![]() |
||||
---|---|---|---|---|---|---|
P | T | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 |
![]() |
februar 2023 | ![]() |
||||
---|---|---|---|---|---|---|
P | T | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 |
Tekom šolskega leta opažamo, da ima vse več osnovnošolcev težave pri angleščini. Običajno so se težave pojavljale ob prehodu v prvi letnik srednje šole, kjer se je izkazalo, kako kakovostno izobrazbo je otrok pridobil v osnovni šoli. Če je otrok izhajal iz osnovne šole, kjer je bil pouk angleščine na nižjem nivoju, je lahko imel ob prehodu v srednjo šolo težave.
Dandanes pa se zdi, da narašča število osnovnošolcev, ki se bori s tem predmetom. Šestošolci, sedmošolci že potrebujejo inštrukcije angleščine, saj izkazujejo tako velike primanjkljaje v znanju, da več ne razumejo snovi. Tu še niti ne gre za težave s časi (present simple in present continuous), temveč za težave z razumevanjem tvorbe množine in pravilne tvorbe stavkov z glagolom biti, kjer nastopajo osebni zaimki he, she in it. Na tej ravni prihaja tudi do težav s tvorbo trdilnih, nikalnih in vprašalnih oblik.
Kompleksnost in raznovrstnost težav pri angl