Za bolj polne ustnice in gladko čelo brez globokih in nadležnih gub in gubic ni potreben obisk pri lepotnem kirurgu. Z enostavnimi in lahkimi vajami obrazne joge učvrstite mišice obraza in vsak dan boste bolj zadovoljni, ko se boste pogledali v ogledalo.

Obraz predstavlja vrata naše duše, vendar vsakodnevni stres in napetost na njem puščata posledice. Grimase, pačenje, jeza, žalost in skrbi postanejo sčasoma trajno vidni.

Ampak na srečo nismo obsojeni na videz in izraz, ki ga vidimo v ogledalu. Z nekaj dobre volje in primernimi vajami ga lahko spremenimo na bolje.

Obrazna joga namesto obraznega liftinga

Predstavljamo vam nekaj uporabnih nasvetov in preprostih vaj, ki jih lahko izvajate tudi medtem, ko ležite, sedite v naslanjaču, pripravljate družinsko kosilo ali sortirate oblačila za pranje. Oprema, ki jo potrebujete, pa je le ogledalo in malo dobre volje.

Deset minut na dan si rezervirajte izključno za vaje obraza. Odkrili boste, da je zelo lahko izbrisati gube, biti na videz mlajši, se počutiti bolje in bolj samozavestno – in vse to po naravni poti.

Vaje za pomlajevanje so koristne za telo, psiho in dušo, zato pomagajo celemu organizmu, da znova vzpostavi ravnotežje.

Masaža vratu in obraza

Pred začetkom naredite nekaj vaj za raztezanje - obračajte glavo levo–desno in gor–dol, raztegnite roke in medenični del - nato dekolte, vrat in obraz zmasirajte z nežnimi gibi prstov.

Tako boste pospešili cirkulacijo kože obraza, sprostili napetost in hkrati okrepili mišice. Vse to polepša ten, preprečuje nastanek aken, temnih madežev in gub, zaradi dobrega pretoka krvi pa se izločajo toksini.

Raztezanje ustnic in brisanje gub

Nadležne gube na zgornji ustnici boste ublažili tako, da z blazinico enega kazalca nežno pritisnite predel nad zgornjo ustnico, z drugim kazalcem pa del pod spodnjo ustnico. Ko začutite delovanje mišic na tem predelu prste zamenjajte.

Nato s kazalcema pritisnite na zunanje kotičke ustnic, da okrepite še te mišice. Raztegnite zgornjo ustnico navzdol prek zgornjih zob in hkrati proti vogalom (kotičkom) ustnic. Zadržite tak položaj, preštejte do pet in nato sprostite.

Ponovite trikrat (vsak niz naj traja, dokler ne preštejete do 10). Ta vaja je odlična za tako imenovane kadilske gube.

Ne mrščite se

Če tudi vi gubate obrvi in se pogosto mrščite, a kljub temu želite, da bi bili videti mlajši, potem izberite drugačne gibe: kimajte, mrmljajte, tapkajte s prsti po bradi …

Bolj ko se boste ob vajah zabavali, boljši bodo rezultati. Medtem ko vadite, si predstavljajte izraz, ki ga želite doseči (srečo, sproščenost …), in se opazujte v ogledalu.

Vaje so učinkovite, če upoštevate pravila dihanja: kadarkoli napnete mišico, vdihnete in zadržite dih, dokler je mišica napeta, in izdihnete, ko začnete mišico sproščati.

Zakaj je dobro oponašati ribo?

Področje med nosom in zgornjo ustnico se z leti začne daljšati in zgornja ustnica postaja vse tanjša. Z opisano vajo lahko to zelo ublažite. Položite kazalec nad usta, med nos in ustnice, in zgornjo ustnico iztegujte navzven ter jo zavijte proti nosu, ampak je ne gubajte. Odpirajte usta gor in dol kot riba. To ponovite 10-krat.

Sprostite se in ponovite vajo v hitrejšem tempu. Nato položite kazalca na obe strani ustnic, med nosom in ustnico. Zvijajte ustnice proti nosu in pospešite gibe vsakič, ko začnete novo vajo. Tudi čisto običajno raztezanje ustnic vam bo pomagalo, da učvrstite mišice tega predela.

Hrana, ki pomlajuje

Če želite še boljše rezultate pomlajevanja, morate poleg redne vadbe mišic obraza paziti tudi na to, kako se prehranjujete.

beri dalje

Obrazna joga: Najboljše vaje za mladosten videz - Aktivni.si

Za bolj polne ustnice in gladko čelo brez globokih in nadležnih gub in gubic ni potreben obisk pri lepotnem kirurgu. Z enostavnimi in lahkimi vajami obrazne joge učvrstite mišice obraza in vsak dan boste bolj zadovoljni, ko se boste pogledali v ogledalo.