UKALUPLJEN IZOBRAŽEVALNI SISTEM

Oddajabram1b2 Cej, dne 2018-03-20 ob 10:15:45
Osemindevetdeset 98% odstotkov otrok se rodi zelo kreativnih, po izobraževanju pa jih takšnih ostane le še dva  2% odstotka.« Vzrok za to je našel v zatiranju drugačnosti v šoli, zaradi česar se otroci bojijo biti posebni. Otrok je nepopisan list papirja in ni ga strah napak. »Če se nismo pripravljeni zmotiti med delovnim procesom, ne bomo sposobni narediti nečesa inovativnega in izvirnega.
Odrasli smo stigmatizirani, napake so nekaj, kar težko sprejmemo.« Robinson, ki je za svoje delo prejel več nagrad in viteški naziv, je prepotoval velik del sveta in pri tem ugotovil, da imajo vsi izobraževalni sistemi na svetu enako hierarhijo predmetov.
Na vrhu so matematika in jeziki, sledi humanistika, na dnu najdemo umetnost. Mnogi visoko nadarjeni, briljantni in ustvarjalni ljudje mislijo, da to niso, ker so v šoli vrednotili druge kompetence. Z njim se strinjajo novinarji priznanih ameriških revij, kot sta The Huffington Post in Forbes. V zadnji so, denimo, porogljivo zapisali, da »vzgojitelji malčke že v vrtcu okarajo, ko barvajo čez črto. Šola pa kasneje definira kot dobre učence tiste, ki sedijo pri miru, poslušajo ter kimajo, kot slabe pa tiste, ki so nemirni in delajo stvari drugače.« !!!!!

Preberite več na: https://svetkapitala.delo.si/ikonomija/ce-bi-solski-sistem-spodbujal-kreativnost-bi-ze-zdavnaj-ziveli-z-roboti-4295 - svetkapitala.si
Ker vedno pišem iz osebnih izkušenj, naj povem,da sem sam tipičen primer,kako te izobraževalni sistem in slovenska izobraževana in splošna mentaliteta lahko popolnoma zatreta .Že v tretjem razredu osnovne šole sem pisal članke za Mladino v rubriki Novosti iz domačega kraja.Mladina je moje članke plačevala in mi denar pošiljala na dom preko pošte.Za dva tri članke je bilo prejeto plačilo v višini povprečne mesečne plače.Ko so učiteji v šoli zvedeli za moje početje, je bilo z mojo slovenščino za vedno konec.Kot sin prisilno mobilizirnega nemškega vojaka, nisem smel napredovati in biti izjema. Ko sem se vpisal na izredni študij prava,sem imel šosolca, ki je bil prijatelj predavatelja.Iz čistega  ljubosumja je nagovoril profesorja,da mi oteži študij.Takrat sem bil že direktor v manjšem podjetju in sem študij opustil,ker sem zaznal,da bom imel samo nepotrebne probleme.Enostavno sem obupal nad izobraževanjem,ker sem dojel,da so te moje želja Sizifovo delo.Mimogrede kako te izobraževalni sistem papagajskih bogov nedolžnega  kaznuje. SIZIF :Za kazen za njegove grehe proti bogovom je bil Sizif vržen v Tartar med največje grešnike.!!
SKORAJ NEVERJETNO JE ,KAKO ŽIVLJENJE SAMO POPRAVI STORJENO TI KRIVICO !!! Izobraževalni bogovi -učitelji so storili krivico nedolžnemu otroku ,zato mi je samo vseobsežno vesolje odprlo  vsa vrata v vse svoje skrivnosti.Danes  zame ni ne naravoslovnega ne družboslovnega  področja ,kjer bi se s svojimi PODARJENIMI  spoznanji bal ugovarjati  komer koli.  Zadevo svojih naravno podarjenih sposobnosti znam pred vsakim upravičiti.Lahko se zahvalim svojim staršem,da sta mi zapustila genske preddispozicije ,da je moj genski zapis v popolnem sozvočju z vsemi elektromgnetnimi frekvencami,ki jih moja bit prejema od Zemlje,Osončja in Galaksije.To mi je omogočilo,da se je v meni prebudi brezčasen akumuliran genski spomin naše vrste.Pri meni NI polje REALIZIRANEGA zavednega in AKUMULIRANEGA nezavednega v razmeju R 20%  in A 80% pri meni je polje ozaveščenega procentualno že večje in zato mi je dovoljeno,da poznam preteklost,sedanjost in prihodnost našega celotnega rodu in vseobsežnega vesolja samega.To mi je omogočilo,da posredujem celotnemu človeštvu Enotno večno sedaj isto vesoljno samozakonitost,ki jo nihče živ ne zmore podreti,ali nadgraditi.
Zapiše se takole:  Xmept* = Rmept* >>> EM T.0. 0/A<<< Amept* = Xmept* To je v bistvu teorija poenotenja. VEč si lahko vsak sam prebere na mojem zapisu  /Čas in vseobsežno vesolje/.Osnove so tam obrazložene.
Ker je tema izobraževanje, bom nakazal samo smernice  pravega izobraževanja.Izobraževalni sistem,bi moral posredovati  samo začetne smernice /osnovo/ učečim,ti pa bi sami iskali odgovore in te  posredovali učiteljem.Žal danes učitelji,predavatelji nimajo sposobnosti zaznati pravo kreativnost posameznika,ker sami izhajajo iz strogo papagajskega ukalupljenega izobraževalnega sistema,ki zatira vsako kreativnost učečega.
Zgoraj: IZ 98% kreativnega potencila otrok danes pride iz izobraževalnega sistema samo še 2% kreativnih ljudi. Zakaj ? Zato ker izobraževalni pagajski sistem ponavljanja,ne spodbuja, da otrok in  učeči ne črpa svoje kreativnosti iz podedovanega akumuliranega 80%  genskega življenjskega potencila.Če bi bil izobraževalni sistem naravnan v to smer,bi bili rezultati učečih neprimerno višji in kreativnost ljudi bi se sigurno podeseterila.Ljudje bi bili manj ukalupljeni in bi jih ne bilo več strah povedati in izraziti svoje mnenje o vsaki zadevi.Danes jih je strah,ker se bojijo ukalupljenih lažnih avtoritet,tako politično kapitalskih, kot znanstvenih.        Lp :)*
profileimage
Všeč mi je
0
Komentarji
0
Ni komentarjev
abram1b2 Cej
abram1b2 Cej
Objavil/a 2018-03-20 10:15:45 (Mar 20, 2018)
Starejša objava Novejša objava
ZADNJE OBJAVE
ONESNAŽAVANJE NAŠEGA PLANETA -VSAK STRAH JE ODVEČ
SINTEZA UMA IN RAZUMA JE Vedno ČLOVEK
NE LOČUJE NAS VESOLJNA ZAKONITOST, LOČUJEJO NAS NAŠE OSEBNE ŽIVLJENJSKE VIZIJE
FAKTOR -TRPEČA ALI BOJEVITA CERKEV
30 LET SLOVENCI MEŠAMO MEGLO IN IZGUBLJAMO LASTNO DRŽAVO
VPRAŠLJIVI OPISI PRAVKAR ODKRITE ČRNE LUKNJE IN EINSTEINOVE RELATIVNOSTI
ZADNJI KOMENTARJI
IŠČI PO ARHIVU
december 2019
PTSČPSN
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj