Članek
Moderna je patentirala genetsko kodo COVID-a tri leta pred začetkom pandemije: raziskovalci
Objavljeno Feb 26, 2022

Prevod https://americanfaith.com/covids-genetic-code-was-patented-by-moderna-three-years-before-pandemic-began-researchers/

pred 12 urami

Raziskovalci so ugotovili, da spike protein, ki ga najdemo v SARS-CoV-2, vsebuje zaporedje, identično genetski kodi, ki je povezana z delom gena, ki ga je patentirala Moderna tri leta pred pojavom pandemije.

HITRA DEJSTVA:
  • Mednarodna skupina raziskovalcev je v Frontiers in Virology objavila študijo, v kateri je ugotovila, da mesto cepitve furina (FCS) SARS-CoV-2 vsebuje majhno količino genetske kode, ki podvaja del gena, ki ga je farmacevtsko podjetje Moderna patentiralo leta 2016.
  • Raziskovalci trdijo, da je verjetnost, da se Modernino zaporedje naključno pojavi naravno, 1 proti 3 bilijonom, zato je bil COVID zelo verjetno mutiran v laboratorijskem poskusu, poroča InfoWars.
  • "Prisotnost zaporedja 19-nukleotidne RNA v SARS-CoV-2, ki kodira FCS pri aminokislini 681 njegovega spike proteina s 100-odstotno istovetnostjo z reverznim komplementom lastniškega zaporedja mRNA MSH3, je v SARS-CoV-2 zelo nenavadna," so povedali raziskovalci v študiji.
RAZISKOVALCI IZVORA COVIDA:

"Raziskovalci so odkrili tudi genetski material kitajskih hrčkov in zelenih opic, kar lahko nakazuje, da je bil virus preiskovan v laboratoriju z uporabo živali samih ali njihovih celic."

ozadje:
  • Generalni direktor Pfizerja Albert Bourla je pred kratkim priznal, da je bilo njihovo cepivo mRNA razvito na podlagi laboratorijsko proizvedene različice COVID-a in ne tiste, ki so jo našli naravno.
  • "Podatki, ki smo jih prejeli, so podatki, ki so jih dobili od tega, kar imenujemo psevdovirus, zato ne gre za pravi virus," je dejal Bourla. "To je virus, ki smo ga izdelali v naših laboratorijih in je identičen virusu Omicron."
  • Ti podatki se pridružujejo seznamu dokazov, ki so v nasprotju z prvotno razlago direktorja NIAID Anthonyja Faucija o tem, kako je virus izviral iz netopirjev.