Članek
PREDLOG KAZENSKEGA PREGONA ZA (NAČRTOVANO) ODPOVED DELOVNEGA RAZMERJA IZ PRIKRITIH RAZLOGOV
Objavljeno Nov 07, 2021

Bellis Mihael
06.11.2021 ob 02:26

PRIJAVA KAZNIVEGA DEJANJA: https://cutt.ly/vR5C43f
PREDLOG KAZENSKEGA PREGONA ZA (NAČRTOVANO) ODPOVED DELOVNEGA RAZMERJA IZ PRIKRITIH RAZLOGOV
(38. člen, 116/4. člen, 131. člen, 132. člen, 179. člen, 211/6. člen, 228. člen, 196. in 197. člen Kazenski zakonik (Uradni list RS, št. 50/12 – uradno prečiščeno besedilo, 6/16 – popr., 54/15, 38/16, 27/17, 23/20, 91/20 in 95/21)KZ-1)
Odpoved iz očitanih disciplinskih krivdnih razlogov je prikrivanje oziroma nedovoljena pravna fasada in izgovor delodajalca pred resničnim razlogom. Pravi razlog za odpoved je odpoved pogodbenega delovnega razmerja iz prikritega, pritlehnega in protipravnega prisiljenja, ker se zaposleni ne želi cepiti.
Zakonski opis kaznivega dejanja iz 179. člena KZ‑1 se namreč (niti implicitno) ne sklicuje na drug pravni predpis, temveč izrecno navaja pravila zdravniške znanosti in stroke, ki pomenijo izraz znanstvenih in strokovnih dognanj z medicinskega področja. In v odpovedi delovnega razmerja iz krivdnih razlogov delodajalec želi prikriti prepovedano prisiljenje s pravili testiranja in cepljenja na invazivni način s tem, ko te invazivne medicinske postopke podjetje postavlja kot "conditio sine qua non" (nujen in neobhoden pogoj) za nadaljevanja delovnega razmerja pri delodajalcu.
Doktrina o invazivnem zdravljenju (ki se nanaša na prodor v telo z instrumentom: test, cepljenje) pri katerem se po poravilu zavrača obveznost posebnega zdravljenja ljudi je zakon, ki preprečuje naklepno povzročanje telesne škode. Dejstvo in razlog odpovedi delovnega razmerja je v času epidemije, ko se močno reklamira cepljenje dejstvo, da če bi se zaposleni »cepil«, da bi se izognil očitkom odopuščanja iz delovnega razmerja iz krivdnega razloga a hkrati bi to pomenilo poškodbo pridobljene pravice delavca do telesne integritete, saj bi bil invaziven medicnski ukrep storjen proti svobodni volji. Odpoved iz krivdnih razlogov zaradi navedb delodajalca kot razlog neprimernega obnašanja ali neposlušnosti delavca na delovnem mestu služi delodajalcu zgolj za krinko iz ozadja za izvedbo prisilnega medicinskega posega, kar je zakonsko nedopustno. Takšen način odpovedi se razglasi za ničnega in se delodajalcu osebno naloži plačilo globe in hkrati dodatno primerno odškodnino s strani pravne osebe delodajalca za diskriminiranega delavca ob upoštevanju trenutne družbene realnosti, v kateri je treba instrument kaznovanja in pravila kaznovanja primerno uporabiti skladno z odločbami o kazenski sankciji iz Zakona o kazenskem postopku (Uradni list RS, št. 32/12 – uradno prečiščeno besedilo, 47/13, 87/14, 8/16 – odl. US, 64/16 – odl. US, 65/16 – odl. US, 66/17 – ORZKP153,154, 22/19, 55/20 – odl. US, 89/20 – odl. US, 191/20 – odl. US, 200/20 in 105/21 – odl. US).
Datum:
Ime Priimek
-----------------
KAZNIVA DEJANJA ZOPER DELOVNO RAZMERJE IN SOCIALNO VARNOST
Kršitev temeljnih pravic delavcev
196. člen
(1) Kdor ne ravna po predpisih o sklenitvi pogodbe o zaposlitvi in o prenehanju delovnega razmerja, plači in drugih prejemkih iz delovnega razmerja, delovnem času, odmoru, počitku, letnem dopustu ali odsotnosti z dela, varstvu žensk, mladine in invalidov, varstvu delavcev zaradi nosečnosti in starševstva, varstva starejših delavcev, prepovedi nadurnega ali nočnega dela ali plačilu predpisanih prispevkov in tako prikrajša enega ali več delavcev ali iskalcev zaposlitve za pravice, ki jim pripadajo, ali jim jih omeji, se kaznuje z zaporom do treh let in denarno kaznijo.
(2) Če so bile z dejanjem iz prejšnjega odstavka kršene pravice najmanj dvajsetih delavcev ali če so enemu ali več delavcem kršene pravice v obdobju najmanj dveh let, se storilec kaznuje z zaporom do petih let in denarno kaznijo.
(3) S kaznijo iz prvega odstavka tega člena se kaznuje, kdor pogojuje sklenitev pogodbe o zaposlitvi s tem, da delavka med zaposlitvijo ne bo zanosila ali rodila otroka ali od delavke med zaposlitvijo zahteva izjavo, da bo v takem primeru dala odpoved delovnega razmerja ali sprejela sporazumno prenehanje delovnega razmerja.
--------------------
Šikaniranje na delovnem mestu
197. člen
(1) Kdor na delovnem mestu ali v zvezi z delom s spolnim nadlegovanjem, psihičnim nasiljem, trpinčenjem ali neenakopravnim obravnavanjem povzroči drugemu zaposlenemu ponižanje ali prestrašenost, se kaznuje z zaporom do dveh let.
(2) Če ima dejanje iz prejšnjega odstavka za posledico psihično, psihosomatsko ali fizično obolenje ali zmanjšanje delovne storilnosti zaposlenega, se storilec kaznuje z zaporom do treh let.
-----------------
Ceremonija Vlade Republike Slovenije:
To so ideje ministrstev v pripravi do danes, sobota 6.11.2021 (odloki):
1. Uveljavljanje pogoja PC za vse dejavnosti, T lahko samo še za nujne življenjske potrebščine in lekarne.
2. Odpoved javnih prireditev
3. Striktno izvajanje PCT sistema, inšpekcije morajo koga zapret, oglobit
4. Športne prireditve brez gledalcev.
5. Omejitev delovanja storitvenih dejavnosti, pri tem se omenja predvsem gostilne, ki bi se morale zapreti ali ob 20ih zvečer, ali kasneje.
6. Vsakodnevno testiranje otrok v šolah (ne doma) in vsakodnevno testiranje v gospodarstvu za necepljene in prebolevnike.
Če nič ne bo delovalo, bo treba razglasiti izredne razmere, ker se bo moralo paciente voziti v tujino!
Bomo videli, kaj bodo spisali. Papir vse prenese. Ljudje bomo svoja življena živeli naprej, vlada pa naj se igra igrico agende po scenariju in po naročilih vlagateljev v projekt kovid neumnosti. Prosim, ne pozabite vladnih neumnost preganjati na sodišču! NUJNO!!!
Povabilo za vpis v Društvo Belis:
BuyMe_aCoffee:
Spletna stran društva Belis:

Pa še:

Bellis Mihael
06.11.2021 ob 06:26
Za VSE oškodovance nezakonitih in protiustavnih odlokov Vlade RS:- pomoč pri prijavi na sodišče.
------------------------------------------
Če ste bili s kaznivim dejanjem oškodovani, imate v kazenskem postopku poseben položaj. Sodišče vas bo povabilo na glavno obravnavo, na kateri boste lahko, če boste tako želeli, tudi sodelovali. TUKAJ JE POMOČ: https://nasodiscu.si/oskodovanec
Zloženka z informacijami za tisk: https://cutt.ly/KR56Yhe
POMEMBEN ČLEN, ČE VAS KDO OVIRA PRI DOSTOPU DO PRVICE DO PRAVNEGA SREDSTVA: https://cutt.ly/SR6aPV6
05. 11. 2021 KDAJ SO ODLOČITVE NADREJENIH NEZAKONITE IN NIČNE? Dilema se nanaša na vse pravne osebe javnega in zasebnega prava. Zakon o splošnem upravnem postopku velja za javno in zasebno pravo. (Zakon o splošnem upravnem postopku, uradno prečiščeno besedilo) ZUP-UPB2) Več o tem: https://cutt.ly/ER52ILf
Če nimate fb tukaj:
===================
KDAJ SO ODLOČITVE VAŠIH NADREJENIH NEZAKONITE, NIČNE, KAZNIVE IN IZDANE BREZ ZAHTEVE STRANKE! Nanaša se na vse pravne osebe javnega in zasebnega prava. Zakon o splošnem upravnem postopku velja za javno in zasebno pravo.
Zakon o splošnem upravnem postopku (uradno prečiščeno besedilo) (ZUP-UPB2)
5. Ničnost odločbe
279. člen
(1) Za nično se izreče odločba:
1. ki je bila izdana v upravnem postopku v zadevi iz sodne pristojnosti ali v stvari, v kateri sploh ni mogoče odločati v upravnem postopku;
2. ki bi s svojo izvršitvijo lahko povzročila kakšno dejanje, ki je kaznivo po kazenskem zakonu;
3. ki je sploh ni mogoče izvršiti;
4. ki jo je izdal organ brez zahteve stranke (128. člen tega zakona), pa stranka pozneje ni izrecno ali molče v to privolila;
5. ki je bila izdana kot posledica prisiljenja, izsiljevanja, posebnega primera izsiljevanja, pritiska, ali drugega nedovoljenega dejanja;
6. v kateri je taka nepravilnost, ki je po kakšni posebni zakonski določbi razlog za ničnost.
(2) Pod pogoji iz prejšnjega odstavka tega člena se lahko izreče za ničnega tudi sklep, če je bilo z njim odločeno o vsebinskih vprašanjih.
------------------------
1. Veljavnost zakona
1. člen
(1) Po tem zakonu morajo postopati upravni in drugi državni organi, organi samoupravnih lokalnih skupnosti in NOSILCI JAVNIH POOBLASTI, kadar v upravnih zadevah, neposredno uporabljajoč predpise, odločajo o pravicah, obveznostih ali pravnih koristih POSAMEZNIKOV, pravnih oseb in drugih strank.
(2) Javno pooblastilo za vodenje postopka in odločanje v upravnih zadevah se podeli z zakonom, za vodenje postopka in odločanje v upravnih zadevah iz izvirne pristojnosti samoupravne lokalne skupnosti pa z odlokom sveta samoupravne lokalne skupnosti.
Ničnost upravne odločbe je glede na določbe 279. člena ZUP kot izredno pravno sredstvo inštitut upravnega procesnega prava, ki ga lahko stranka uveljavlja le pod nekaterimi, v zakonu taksativno navedenimi pogoji, kar pomeni, da v okviru tega inštituta stranka ne more uspešno uveljavljati KAKRŠNIHKOLI razlogov nezakonitosti upravne odločbe, temveč le tiste, ki jih in kakor jih zakon za ničnost odločbe izrecno predpisuje.
To tudi pomeni, da upravni organ, kadar ugotavlja obstoj ničnostnega razloga iz 1. točke 1. odstavka 279. člena ZUP, ne presoja skladnosti predpisa, ki je bil podlaga za izdajo sporne upravne odločbe, s predpisi višjih rangov.
Zatrjevano nepravilno ugotovljeno dejansko stanje ni ničnostni razlog po 1. točki 1. odstavka 279. člena ZUP.
Primer:
V 5. točki prvega odstavka 279. člena ZUP so primeri nedovoljenih ravnanj našteti primeroma in ne na izčrpen način. Zato sodišče ne sledi tožniku, temveč potrjuje razloge izpodbijane odločbe, da posredovanje neresničnih podatkov o pridobljeni izobrazbi predstavlja na primer "zavajanje državnega organa, ki se uvršča med druga nedovoljena dejanja“ po 5. točki prvega odstavka 279. člena ZUP in je s tem - lahko razlog za izrek odločbe za ničnost.
Kadar zelo dolgo ne prejmete odgovora od upravnega organa:
Upravni spor je mogoče sprožiti tudi v primeru molka upravnega organa prve stopnje in upravnega organa druge stopnje pod pogoji 2. in 3. odstavka 26. člena ZUS. Vendar pa je mogoče tako tožbo vložiti le do takrat, dokler molk organa resnično traja in dokler ni izdan upravni akt, zoper katerega ima stranka možnost uporabiti pravno sredstvo, če z njim ni zadovoljna. Namen pritožbe zaradi molka upravnega organa prve stopnje in tožbe v smislu določb 26. člena ZUS je namreč izdaja upravnega akta o zahtevi stranke in le do izdaje takega akta velja zakonska fikcija, da je izdan negativni upravni akt.
Previdnost ne bo odveč pri upoštevanju internih aktov družb:
Morebitno sklepanje, da interni Pravilnik tožene stranke opredeljuje končni zapis kot posamični upravni akt, ter da Pravilnik določa, da je zoper končni zapis dopustno sodno varstvo v upravnem sporu, nima nikakršne ustavnopravne podlage. Končni zapis pomeni ugotovitev (ne)pravilnosti izvajanja POGODBENIH OBVEZNOSTI pri tožeči stranki in je lahko zato le PODLAGA za morebitno uveljavljanje pogodbenih pravic in obveznosti iz sklenjene pogodbe na primer o financiranju zdravstvenih storitev med tožečo in toženo stranko ali prenehanje delovnega razmerja iz krivdnih razlogov, ki jih ni mogoče preizkusiti. Zato odločitev o sporu o zakonitosti končnega zapisa, ki vsebuje ugotovitve interne nadzorne komisije tožene stranke, ki nima inšpekcijskih pooblastil, ne spada v sodno pristojnost niti pred sodiščem splošne pristojnosti niti pred specializiranim sodiščem.
Primer, ko vam kršijo že pridobljeno pravico za nazaj:
Izdajam pritožbo na podlagi 242, 243 in 244 čelnu Zakona o splošnem upravnem postopku (uradno prečiščeno besedilo) (ZUP-UPB2). Glede na splošna načela ZUP ni mogoče ukiniti določeno pravico za nazaj. Zato prvostopni organ v izreku prvostopne odločbe ne sme vezati učinka ukinitve navedene pravice za nazaj. Na podlagi 1. odstavka 242. člena ZUP, je zaradi tega nezakonita tudi odločba.
Glavna obravnava v upravnem sporu:
Bodite pozorni, da v pisni tožbi navedete pisno željo po glavni obravnavi! Sojenje brez glavne obravnave - sodišče prve stopnje ne krši določb postopka, če ne opravi glavne obravnave, saj nobena od strank obravnave ni zahtevala. Vsekakor je to dobro vedeti!
5. Oblika in vsebina pritožbe
238. člen
(1) Pritožba se vloži pisno ali ustno na zapisnik.
(2) V pritožbi mora biti navedena odločba, ki se izpodbija, in pri tem označen organ, ki jo je izdal, ter njena številka in datum. Pritožnik mora v pritožbi navesti, zakaj izpodbija odločbo.
(3) V pritožbi lahko navaja pritožnik nova dejstva in nove dokaze, vendar pa mora obrazložiti, zakaj jih ni navedel že v postopku na prvi stopnji. Nova dejstva in novi dokazi se lahko upoštevajo kot pritožbeni razlogi le, če so obstojali v času odločanja na prvi stopnji in če jih stranka upravičeno ni mogla predložiti oziroma navesti na obravnavi.
(4) Če so v pritožbi navedena nova dejstva in novi dokazi in je v postopku udeleženih dvoje ali več strank z nasprotnimi interesi, je treba pritožbi priložiti še toliko prepisov, kolikor je takih strank.
Raziskava ničnosti na podlagi primera: https://cutt.ly/3R46zxN
Preberite ponovno!
Pa še enkrat!
===================
--------------------------
6.11.2021: PREDLOG KAZENSKEGA PREGONA ZA (NAČRTOVANO) ODPOVED POGODBENE DELOVNEGA RAZMERJA IZ PRIKRITIH RAZLOGOV (38.
člen, 116/4. člen, 131. člen, 132. člen, 179. člen, 211/6. člen, 228. člen, 196. in 197. člen Kazenski
zakonik (Uradni list RS, št. 50/12 – uradno prečiščeno besedilo, 6/16 – popr., 54/15, 38/16, 27/17, 23/20,
91/20 in 95/21)KZ-1) Več najdete tukaj: https://cutt.ly/NR5Czie
--------------------------
NEVELJAVNI ODLOKI VLADE RS - OZ. ODLOKI, KI SO S STRANI VLADE RAZVELJAVLJENI IN SE VAŠE PODJETJE ALI USTANOVE SKLICUJE NJIH:
Vse o tem najdete tukaj: https://cutt.ly/OR3immj
Če nimate fb tukaj:
===================
04.11.2021 ob 12:13
INFORMACIJA ZA VSE ZAPOSLENE V JAVNEM IN ZASEBNEM SEKTORJU, KJER VAS STRAŠIJO Z ODLOKI VLADE RS:
Večina odlokov, na katere se pravna služba podjetja, firme, javne ustanove ali kar vaš direktor sklicuje, je preklicanih ali neveljavnih
ali časovno preteklih ... PREVERJENO!
Vodstvo podjetja v resnici skrbi za zdravje iz previdnosti do zaposlenih na podlagi razveljavljenih in po vrhu nezakonitih odlokov s tem,
da zavajajo najprej sami sebe, zatem zaposlene in uničujejo zdravje in lastno podjetje.
Odloki iz dokumenta, ki ga zaposleni prejmete kot razlog za odpuščanje ali prenehanje delovnega razmerja iz krivdnih razlogov: SO
#RAZVELJAVLJENI S STRANI VLADE. Podjetje jih v pisni zahtevi, ki vam jo pošlje po pošti ali e-mailu navaja kot temeljno skrb za zdravje...
Upam, da bo sedaj nova Ustavnica MZ kmalu dobila novo idejo in naredila večerni video posnetek o neveljevnih odlokih hahaaa...
ČE SE V VAŠEM PODJETJU PRAVNA SLUŽBA SKLICUJE NA SLEDEČE ODLOKE, SO NEVELJAVNI:
----------------------------------
Uradni list RS: #Odlok 2020-01-2257 - RAZVELJAVLJEN!
Odlok o začasnih ukrepih za zmanjšanje tveganja okužbe in širjenja okužbe z virusom SARS-CoV-2
OBJAVLJENO V:
Uradni list RS 124-2257/2020, stran 5093
DATUM OBJAVE:
18.9.2020
VELJAVNOST:
od 19.9.2020 do 5.12.2020
UPORABA:
od 19.9.2020 do 5.12.2020
----------------------------------
Uradni list RS: #Odlok 2021-01-2870 - RAZVELJAVLJEN
Odlok o načinu izpolnjevanja pogoja prebolevnosti, #cepljenja in #testiranja za #zajezitev širjenja okužb z virusom SARS-CoV-2
OBJAVLJENO V:
Uradni list RS 146-2870/2021, stran 8349
DATUM OBJAVE:
11.9.2021
VELJAVNOST:
od 11.9.2021 do 14.9.2021
UPORABA:
od 11.9.2021 do 14.9.2021
----------------------------------
Uradni list RS: #Odlok 2021-01-3343 - RAZVELJAVLJEN
Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o načinu izpolnjevanja pogoja prebolevnosti, cepljenja in testiranja za zajezitev širjenja okužb
z virusom SARS-CoV-2
OBJAVLJENO V:
Uradni list RS 170-3343/2021, stran 9803
DATUM OBJAVE: 27.10.2021
VELJAVNOST:
od 1.11.2021 do 31.10.2021
UPORABA:
od 1.11.2021 do 31.10.2021 (Razveljavljen, že tri dni ne velja več od te moje objave!)
- tale veljavnost je fiktivna. Ko pogledaš Odlok, je videti veljaven, vendar ga je že naslednji odlok razveljavil. Neuko in neizurjeno oko
in pamet tega ne opazita! Vlada to ve in si krije hrbet pred morebitnimi tožbami s strani delodajalcev, ker vlada ve, da uvaja nezakonita
navodila za vse delodajalce v Republiki Sloveniji. Evo, kako razveljavijo zgoraj še veljaven odlok, je primer v nadaljevanju:
-----------------
FIKTIVNO VELJAVEN ODLOK JE RAZVELJAVLJEN IN NEAKTUALEN:
-----------------
ODLOKI, NA KATERE SE PODJETJE SKLICUJE, SO VSI NEVELJAVNI IN RAZVELJAVLJENI. RAZVELJAVLJEN JE TUDI ODLOK, KOT ZADNJI V DOPISU, KI JE
NAVIDEZNO VELJAVEN, VENDAR JE Z DNE 01. 09. 2021 PRENEHAL VELJATI! Tukaj je povezava in v 6 členu je razveljavitev odloka. Vir:
Če link ne odpre, potem je kopija razveljavitve tukaj v nadaljevanju:
PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
6. člen
Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o načinu izpolnjevanja pogoja #prebolevnosti, #cepljenja in #testiranja za zajezitev širjenja
okužb z virusom SARS-CoV-2 (Uradni list RS, št. 170/21) preneha veljati 1. novembra 2021.
7. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v #Uradnem listu Republike Slovenije, uporabljati pa se začne 1. novembra 2021, razen
pravice do pridobitve testov HAG za samotestiranje iz spremenjenega šestega odstavka 8. člena odloka, ki se začne uporabljati z dnem
uveljavitve tega odloka.
Št. 00725-92/2021
Ljubljana, dne 28. oktobra 2021
EVA 2021-2711-0201
----------------------------------
Ljudje, preglejte dokumentacijo podjetja, preverite številke odlokov in firmi sporočite, da jih boste za diskreditacijo in stigmatizacijo,
za mobing in ustrahovanje pred izgubo službe na podlagi razveljavljenih odlokov, ki jih navajajo v pisni utemeljitvi, v kateri navajajo
#PCT 3 x tedensko v službi definitivno kazensko ovadili. Razlog ovadbe je malomarnost pri opravljanju službe, neutemeljeno #prisiljenje
brez pravne podlage, #samovolja po 310. členu KZ-1 in zaradi malomarne skrbi za zdravje zaposlenih. To je res več kot #malomarno od pravne
službe v podjetjih ter od direktorja, ki se trudi za navidezno #zdravje zaposlenih v resnici pa skrbi le za svoj žep!
In večina podjetij (vse, kar sem prejel do sedaj) svoje uslužbence ustrahuje na podlagi NEVELJAVNIH ali RAZVELJAVLJENIH Odlokih vlade RS.
Zato ljudje, dajte pogledati, kateri odloki so vljavni, kateri niso, pa tudi tisti ki so navidezno veljavni so v resnici neveljavni, ker
se mora PCT izvajati #NEPOSREDNO na podlagi 17. člena Uredbe (EU) 2021/953. In zapovedano je, da se PCT uporavlja zgolj za lažji prehod
meje. Nikakor ne za druge namene, kot se to izvaja sedaj. Evidentno je torej, da #Vlada RS naklepno krši EU zakonodajo, predpise in uredbe, pomeni, da smo se dolžni braniti in upreti takšni tiraniji političnega sadizma.
DEFINITIVNO PA JE TA ODLOK VELJAVEN IN NAJ VAM SLUŽI KOT GLAVNO ORODJE PRI BOJU PROTI REPRESIJI:
Odlok o načinu ugotavljanja izpolnjevanja pogojev prebolevnosti, cepljenosti in testiranja v zvezi z nalezljivo boleznijo COVID-19
OBJAVLJENO V: Uradni list RS 126-2672/2021, stran 7875
DATUM OBJAVE: 4.8.2021
VELJAVNOST: od 5.8.2021 / UPORABA: od 5.8.2021
Verzija 1 / 1
Čistopis se uporablja od 5.8.2021 do nadaljnjega. Status čistopisa na današnji dan, 4.11.2021: AKTUALEN.
Uradni list RS, št. 126/21
NIHČE NE SME ZAHTEVATI OD VAS, DA POKAŽETE ALI CELO IZVAJATE P.C.T., NITI VAS NE SME VPRAŠATI ZA P.C.T. ali PREVERJATI PCT ali SKENIRATI QR IZ DOKUMENTOV! (Objavljeno v Uradni list 126-2672/2021, stran 7875 z dne 4.8.2021) Ali veste, da so interoperabilno potrdilo sme izdajati samo za lažji prehod meje. In še to meje izven EU in v EU. Kajti znotraj EU Shengena ni MEJE!
===================