Hitra vadba, odličen učinek

OddajŽenski Svet, dne 2015-10-14 ob 14:12:28

Nimate veliko časa? Izberite visokointenzivno vadbo, s katero lahko v kratkem času za svoje telo napravite veliko.

Želite lepo oblikovane noge in zadnjico, hkrati pa z vadbo poskrbeti tudi za zdravje svojega srca? Potem bo CrossFit vaja Tabata počepi prava za vas!

Kako se jo izvaja?

V 20 sekundah napravite toliko počepov kot zmorete, nato pa 10 sekund počivajte. Kljub kratkemu intervalu morajo biti počepi pravilno izvedeni in nadzorovani, da se ne poškodujete! Skupaj napravite 8 serij in v vsaki poskušajte napraviti enako število počepov, če se le da. V 4 minutah boste aktivirali mišice spodnjega dela telesa ter pospešili srčni utrip.

Nasvet + Po enakem principu lahko izvajate tudi sklece, trebušnjake in druge vaje.

Fotografija: Depositphotos

profileimage
Všeč mi je
0
Komentarji
0
Ni komentarjev
Ženski Svet
Ženski Svet
Objavil/a 2015-10-14 14:12:28 (Oct 14, 2015)
Starejša objava Novejša objava
Hitra vadba, odličen učinek - Revija Ženski Svet

Nimate veliko časa? Izberite visokointenzivno vadbo, s katero lahko v kratkem času za svoje telo napravite veliko.

ZADNJE OBJAVE
Mala šola poziranja s Taylor Swift
Privlačne v črni
Posnemajte navade vplivnih ljudi
Ga odvrača vaš nosečniški trebušček?
Pretiravate z vadbo?
Pomladite trepalnice
ZADNJI KOMENTARJI
KATEGORIJE
IŠČI PO ARHIVU
oktober 2019
PTSČPSN
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj