Hrana vpliva na kakovost spanca

OddajŽenski Svet, dne 2015-02-20 ob 08:02:43

Povezava med hrano in spanjem je bila doslej predmet številnih raziskav. Te so na primer pokazale, da vam živila, ki vsebujejo triptofan, pomagajo spati. Predstavljamo vam nekaj živil, ki se jih splača vključiti v dnevno dieto, če bi radi izboljšali svoj spanec.

Orehi

Orehi so odličen vir triptofana, prav tako pa so samostojen vir melatonina, ki vam lahko pomaga hitreje zaspati.

Kamilični čaj

Raziskave so pokazale, da kamilični čaj sproži izločanje glicina, kemikalije, ki sprošča živce in mišice, hkrati pa je čaj tudi blago pomirjevalo, tako da je idealen za uživanje pred spanjem.

Med

Naravni sladkorji v medu malenkostno zvišajo izločanje inzulina in pomagajo, da se triptofan hitreje absorbira v možgane. Žlica pred spanjem v skodelici kamiličnega čaja vam lahko zagotovi bolj miren spanec.

Ribe

Ribe, kot so tuna, morski list in losos imajo veliko vitamina B6, ki pomaga pri tvorbi melatonina in serotonina.

Zelena solata

Solata za večerjo je lahko prav čudežno zdravilo, saj zelena solata vsebuje laktukarij, ki ima pomirjevalni učinek in vam lahko pomaga pri sproščanju pred spanjem.

Češnje

Češnje, predvsem pa višnje, so naravno sredstvo za pospeševanje izločanja melatonina. V raziskavi, ki so jo izvedli na univerzi v Pensilvaniji, so ugotovili, da so bili simptomi nespečnosti blažji pri udeležencih, ki so pili višnjev sok, kot pri tistih, ki so pili placebo.

Mandlji

Mandlji so bogati z magnezijem, mineralom, potrebnim za kakovosten spanec. Ljudje s premalo magnezija v telesu teže spijo dlje.

Mlečni izdelki

Mlečni izdelki so bogati s kalcijem, ki bi naj možganom pomagal pri izrabi triptofana za proizvodnjo melatonina, ki sproža spanec.

Fotografija: Depositphotos

profileimage
Všeč mi je
0
Komentarji
0
Ni komentarjev
Ženski Svet
Ženski Svet
Objavil/a 2015-02-20 08:02:43 (Feb 20, 2015)
Starejša objava Novejša objava
Hrana vpliva na kakovost spanca - Revija Ženski Svet

Povezava med hrano in spanjem je bila doslej predmet številnih raziskav. Te so na primer pokazale, da vam živila, ki vsebujejo triptofan, pomagajo spati. Predstavljamo vam nekaj živil, ki se jih splača vključiti v dnevno dieto, če bi radi izboljšali svoj spanec.

ZADNJE OBJAVE
Mala šola poziranja s Taylor Swift
Privlačne v črni
Posnemajte navade vplivnih ljudi
Ga odvrača vaš nosečniški trebušček?
Pretiravate z vadbo?
Pomladite trepalnice
ZADNJI KOMENTARJI
KATEGORIJE
IŠČI PO ARHIVU
oktober 2019
PTSČPSN
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj