Uspešen boj z razširjenimi kapilarami

OddajŽenski Svet, dne 2014-11-17 ob 16:45:53

Razširjene in popokane kapilare povzročajo težave marsikateri ženski. Videz vaših nog je vse prej kot zavidljiv, o kratkih krilih pa lahko sanjate. Pa je res tako? S temi zdravimi nasveti, lahko stanje hitro popravite.

Nosite udobno obutev in oblačila 

Vedno dajte prednost obutvi iz mehkega usnja (s peto, visoko do pet centimetrov), ki ne stiska stopala. Oblačila za spodnji del telesa naj bodo ravna ali zvončastega kroja. Ti kosi, za razliko od balerink, čevljev z visokimi petami, obutve s paski, kavbojkami in hlačami z oprijetimi hlačnicami, ne pritiskajo na kožo in ne zaustavljajo prekrvavitve.

Bodite aktivni

Če niste tip človeka, ki redno zahaja v fitnes center, vsak dan po pol ure hitro hodite ali kolesarite. Poleg tega v času, ko sedite za računalnikom ali pred televizorjem, izvajajte vaje za pospeševanje prekrvavitve – razširite in skrčite prste na stopalih, prelagajte težo s prstov na pete in obratno, stiskajte in sproščajte mišice meč, s stopali kotalite teniško žogico ali stekleničko in podobno. Zaradi takšnih povsem lahkih vaj se bo prekrvavitev celega telesa kmalu normalizirala, z njo pa tudi krvni pritisk.

Prhajte se izmenoma s toplo in hladno vodo

Vsakih trideset sekund zamenjajte temperaturo vode. Prhajte se s toplo (nikakor ne vročo) in hladno vodo. In tako menjujte. Zadnjo minuto do dve se polivajte le s hladno vodo, in sicer začnite pri stopalih in nadaljujte do ramen. Takšna vrsta hidroterapije znatno pospeši površinsko kapilarno prekrvavitev.

Negujte obolelo kožo

Mesta z vidnimi črtami in 'pajčevinastimi' mrežami vsak dan negujte s kremami z izvlečki divjega kostanja, listov trte, bele vrbe ali katere druge rastline, ki zmanjšuje rdečico, otekline in podkožne krvavitve. Pri tem bodite nežni, ne mažite kreme preveč agresivno, da ne bi poškodovali krhkih krvnih žil.

Jejte veliko citrusov, zelene zelenjave in rib

Vsaj trikrat tedensko uživajte limone, limete, mandarine, grenivke, brokoli, špinačo, grah, olive, skuše, lososa in slanike. Ta živila vsebujejo veliko vitamina C, P (citrina) in aminokislin, ki povečajo elastičnost krvnih žil in zmanjšajo tveganje, da bi razpokale.

profileimage
Všeč mi je
0
Komentarji
1
Zlobni
0
Dec 28, 2014
Tudi moški imamo tovrstne težave, zato so navodila primerna za vse. Delujejo pa le, če jih redno in natančno izvajamo :-)
#1
Ženski Svet
Ženski Svet
Objavil/a 2014-11-17 16:45:53 (Nov 17, 2014)
Starejša objava Novejša objava
KATEGORIJE OBJAVE
ZADNJE OBJAVE
Mala šola poziranja s Taylor Swift
Privlačne v črni
Posnemajte navade vplivnih ljudi
Ga odvrača vaš nosečniški trebušček?
Pretiravate z vadbo?
Pomladite trepalnice
ZADNJI KOMENTARJI
KATEGORIJE
IŠČI PO ARHIVU
oktober 2019
PTSČPSN
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj