Članek
Facebook oglaševanje - ga podjetja znajo izkoristiti?
Objavljeno May 20, 2018

Facebook oglaševanje sodi v eno izmed najpomembnejših in najpogostejših oblik digitalnega marketinga.

Pa ga Slovenska podjetja znajo uporabljati oz. ga izkoristijo v pravi meri?

Odgovor na to vprašanje je dokaj preprost.

Slovenska podjetja se glede na prisotnost na facebooku ne razlikujejo od oslatih EU držav. V naši deželi so tako podjetja, ki imajo zaposlene ljudi, ki se posvečajo facebook oglaševanju ali pa za ta namen izberejo agencijo.

Ta dva podjetja tipa podjetji lahko uvrstimo v vrh po izkoristku facebook oglaševanja.

Nato sledijo podjetja, ki se s tem ukvarjajo, vendar kader, ki ureja facebook in facebook oglaševanje ni dovolj strokovno podkovan. V tem primeru gre največkrat za manjša podjetja z do 20 zaposlenjimi. To so podjetka, ki bi lahko izkoristila malenkost več svojega potenciala.

Pozitivna stvar je seveda to, da so prisotna na spletu in že razumejo delovanje tega kanala.

Obstajajo pa tudi podetja, ki v svojo digitalno prisotnost ne vlagajo. S tem lahko označimo tudi podjetja, ki nimajo svoje spletne strani.

Gre za podjetja, ki opravljajo storitev ali dejavnost za samo enega dobavitelja. V naši državi je takšnih kar nekaj.

Slovenska podjetja znajo uporabljati facebook oglaševanje in se zavedajo njegovega pomena, veliko pa je še vedno takšnih, ki se za spletna oglaševanja, kot je optimizacija spletne strani, google oglaševanje, linkedin oglaševanje... ne posložujejo zaradi njim znanim razlogov.