ODGOVORNOST ZA POL MILJARDE ŠKODE ? 

                                                   Izjava št. 9

 Ga. Anja Hreščak  mi  v naslovnem prispevku v Dnevniku »Odgovornost za pol milijarde škode v rokah Vilija Kovačiča« izkazuje neverjetno moč, ki jo bo imel referendum o vladnem zakonu  za 2 tir proge Divača-Koper. Nekoč, pred 7 leti  leti  sem v  določenih krogih glede TEŠ6 veljal za neprištevnega, za čudaka, nekdo je v Financah napisal, da gre za vaškega posebneža. Nekateri so celo verjeli, da sem neobstoječa oseba, fantom ki se je zarotil proti ustaljenim prepričanjem, da je nekaj prav, čeprav je hudo narobe. Deležen sem bil posmehovanja in celo groženj. No, danes je vendarle drugače.      

Povezovanje Vilija Kovačiča z projektom TEŠ 6 je gospe. Anji Hreščak odlično uspelo. Danes  po 7 letih je moje stalšče o TEŠ6 javno priznano, kar pomeni, da sem imel prav, kljub številnim doktorjem in profesorjem, ki so na meni nasprotnih mnenjih služili mastne honorarje. Zdaj namreč voda preko hidrocentral teče v prazno zato, da termoelektrarna obratuje   na minimalni moči energije in maksimalni moči izčrpavanja naših denarnic. Torej je bilo moje prizadevanje še kako upravičeno, mi pa plačujemo to veliko razsipavanje. Gospe Anji Hreščak se posebej zahvaljujem predvsem za prispevek, Vili Kovačič vs. Viktor Orban,  ki dokaj korektno in pozitivno povzema tudi druga moja državljanska prizadevanja, čeprav jih nekaj v njenem seznamu manjka. A nič zato, za pojasnjevanje teh bo časa še dovolj, tudi med referendumom.  

Sedanja vlada nas prepričuje, da je Zakon o drugem tiru dober in potreben. Ta zakon ni ne dober, ne nujen, ne potreben, zato pa je nujen in potreben referendum o njem.  Ta referendum bo nekaj posebnega, bo namreč tudi referendum glede razprodaje slovenskega kapitala in dela tujcem, kar v tem kontekstu pooseblja Viktor Orban. Zakon namreč izničuje denar davkoplačevalcev tako, da vnaprej določa, kako bo vsak tuji družbenik imel polno pravico veta oz. uveljavljanje njegovih pravic in zahtev. In poglejmo neumnosti še naprej: v tem zakonu je določeno gradbeno dovoljenje za en tir na trasi drugega tira. Šele sedaj se intenzivno delajo projekti za dvotirno progo po trasi drugega tira. To pa po drugi strani pomeni, da se vladna ladja potaplja in  je vodenje projekta postalo popolnoma brezglavo.

Katera država, kateri gospodarstvenik začne projekt, ki nima določene investicijske vrednosti, ki nima izdelanih projektov za samo gradnjo. Vsak čas bomo izvedeli, da je projekt delan po delih, študije pomanjkljive in bogato preplačane, nekatere pa povsem nepotrebne. Kot na primer: analiza škode na favni v tunelu !  Ali je to slučajno dolg državnega sekretarja svojim kolegom, ker je »ekolog«?

Na  trditeve vladnih predstavnikov in prvega ministra, da bo po moji zaslugi nastala 500 milijonska škoda, odgovarjam: če bomo ustavili projekt, ki tako ali tako ne bo dobil evropska denarja, in se bomo smelo podali v pospešeno gradnjo najboljše dvotirne proge bomo v Sloveniji prihranili skupaj najmanj 1,5 milijarde evrov.  

Pravi naslov bi torej bil: Z referendumom bomo prihranili najmanj 1,5 milijarde EUR, zato je referendum potreben.  Žal se v Sloveniji razmišlja samo o zapravljanju, nič o prihrankih. Smo država neskončno potrpežljivh ljudi, vendar potrpežljivost je v tem primeru dosegla dno. Tudi zato, ker smo prišli do dna in  da se takim ravnanjem enkrat za vselej naredi konec, je ta referendum nujno potreben. 

DavkoPlačevalciSeNeDamo

Vili Kovačič, državljan K.