Po drugi svetovni vojni je prva izdaja knjige Adolfa Hitlera “Mein kampf” pravi “bestseller”. Izdajalec knjige je sporočil, da gre knjiga že v šesti ponatis.

Institut za sodobno zgodovino v Münchnu je sporočil, da je 85.000 izvodov knjige nacističnega vodje “izginilo” s prodajnih polic, odkar je bila knjiga prvič ponatisnjena v lanskem januarju.

Omenjeni, priznani institut trdi, da s tem ne promovirajo ultradesničarske ideologije, temveč odpirajo debato o porastu ostrih političnih pogledov v sodobni zahodni družbi.

V Nemčiji in Evropi so organizirali niz predstavitev in razprav o Hitlerjevem “Mein Kampfu”, kar je omogočilo ugotavljanje vpliva omenjene knjige na družbo, poroča AFP.

“Izpostavilo se je, da je strah pred tem, da bi knjiga prispevala k promoviranju Hitlerjeve ideologije in služila neonacističnim propagandnim namenom, popolnoma neutemeljen”, je dejal direktor instituta Andreas Wirsching.

Wirsching je dejal, da je “razprava o Hitlerjevem pogledu na svet prispevala k spoznanju vzorcev in posledic totalitarnih ideologij v času, ko desnica ponovno pridobiva popularnost.”