Airbus Germanwings je bil sestreljen z laserskim sistemom HELL-ADS

OddajStoyan Svet , dne 2015-03-26 ob 15:36:56

Sedaj vsa svetovna in naša medijska trobila pišejo, da je za nesrečo letala Airbus Germanwings kriv kopilot, ki naj bi bojda delal samomor. Glavni pilot naj bi šel na stranišče potem pa kar 18 minut ni mogel več v pilotsko kabino. Če bi kopilot res delal samomor zagotovo ne bi za to porabil kar 18 minut, ampak bi klun letala obrnil v tla in adijo.   

Seveda prave resnice ne bo objavil noben svetovni niti lokalni medij, prava resnica pa je ta, kar sem napovedal že v prvem članku o tem na publish wallu, da so Airbus Germanwings sestrelile ameriške zračne sile NATA, ki so ravno ob tem času na tistem področju imeli letalske vojaške vaje iz nam dobro znane NATO baze Aviano.

Šlo je za neuspel poizkus ameriških zračnih sil testiranja sistema visokoenergetskih tekočih laserskih obrambnih sistemov (High Energy Liquid Laser Area Defense System HELLADS) ki je poizkušalo sestreliti njihovo letečo tarčo, namesto tega pa so "pomotoma" sestrelili civilno letalo airbus germanwings in pobili vseh 150 potnikov. 
							 

Ob času incidenta je bilo prav na tem področju iz več držav in radarskih postaj  potrjena elektromagnetna atmosferska motnja. Vzrok temu je bilo operativno delovanja ameriških zračnih sil  bojnih letal 510 eskadrilje.

Poročajo, da se radarske zatemnitve pogosto dogajajo ob vzletanju in pristajanju bombarderjev B1, ki posedujejo ta laserski sistem in to se je zgodilo tudi ob času sestrelitve airbusa germanwings. 

Lani je ob času NATO vaje Adriatic strike  torej junija z radarskih zaslonov zaradi elektromagnetnih atmosferskih motenj, ki jih povzroča NATO tako izginilo več civilnih letal iz Avstrije, Nemčije, Češke in Slovaške. Ker so s kontrolami letov sodelovali tudi preko radijske povezave ni prišlo do kakih nesreč.

Tretjega februarja so ameriške zračne sile uspešno z laserskim sistemom HELL-ADS uničile enega od svojih zastarelih vremenskih satelitov, ki je eksplodiral.

Seveda s tem laserskim orožjem lahko ameriške zračne sile, ki gospodarijo nad našim EU nebom sklatijo z neba kadarkoli katerokoli letalo, odgovarjal pa tako, ali tako zaradi tega kot po navadi ne bo nihče. Tudi dokazov za njihov teorističen napad v javnosti ne bo.

Več informacij na internetni povezavi http://www.stage2omega.com/benjamin-fulford-update-us-laser-test-destroys-germanwings-airliner-killing-150-innocent-civilians/ 

Pač samo še en iluminatski Charli Hebdo, ali pa 9/11

Stoyan Svet  

Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Vlatka Kozlovič
0
Oct 18, 2015
Stojči, podpišem.
#65
Stoyan Svet
1
Oct 17, 2015
Ker je ta članek prebralo več kot 30 000 bralcev sem dolžen navesti še par dokazov, da so letalo germanwings sestrelile NATO ameriške letalske sile, ki so tam imele takrat letalske vaje.

1. Ko se avion zaleti v goro kot se je naš adrijin v goro Aiacho, (katerega je prav tako zrušila franoska vojska, ki je ravno takrat imela tam letalske vaje) so letalski ostanki pod goro, tudi večji kosi.
V primeru Airbusa večjih kosov letala sploh ni bilo, letalo je razpadlo na prafaktorje
ti kosi letala pa so potovali kar čez vrhove drugih gora in se raztresli na površini več kvadratnih kilometrov,
kar jasno dokazuje, da je letalo bilo razstreljeno v zraku.

2. Letalo Germanwings kot vsa novejša letala ni možno zaleteti v goro. Zakaj?
V primeru, da bi pilot to hotel storiti, se ob namernem spustu, ali skrenitve s točno začrtane poti pilotu avtomatično zaprejo vse komande, letalo postane brezpilotno letalo, katerega usmerjajo in pristanejo iz letalske baze Germanwings, ali Lufthanse.

3. O tem, da Andreas Lubitz ni krivec za to letalsko nesrečo je poročal in dokazal tudi upokojeni pilot Field McConnell, ki je prav tako pilotiral enaka letala.

Kdor zna angleško mu toplo priporočam, da naj si ogleda ta dva videa in se sam prepriča, kako hudo nas medijsko manipulira Rothschild in njegova mafijska svetovna kompanija,
katere verne sluge so tudi vsi naši oblastniki in njihova medisjka trobila.

https://www.youtube.com/watch?v=7OcR7HZIIRI

https://www.youtube.com/watch?v=WR3thAfH1z8
#64
Vlatka Kozlovič
1
Apr 05, 2015
Dajana,

redke so zares okvare na letalih, da bi kar strmoglavili. Sploh, ker so vedno prej pregledana.

In v zraku ni ko na cesti, se strinjaš?

P.S.

Za malezijsko letalo se ve, kje je pristalo! Saj sem o tem pisala, še preden si mi ti poslala fotko - mojega videnja, se spomniš?
#63
Dajana Babič
0
Apr 05, 2015
https://www.youtube.com/watch?list=PL31E7455219C6942F&v=xEyyKXSINAs

Vertuschungen und Lügen: Der Abschuss von Flug Itavia 870 (Teil 1/4) - YouTube

Am 27. Juni 1980 stürzt eine DC-9 der italienischen Fluggesellschaft Itavia auf dem Flug von Bologna nach Palermo ins Mi
#62
Dajana Babič
1
Apr 05, 2015
Pred 30 leti je strmoglavilo italijansko letalo - 81 mrtvih... Lagali so, da je šlo za nesrečo, v resnici pa je bilo sestreljeno s strani Nata: https://ttwthinktankwanfried.wordpress.com/2015/04/04/81-tote-das-italienische-flugzeug-war-nicht-verungluckt-wie-30-jahre-gelogen-wurde-es-wurde-von-nato-kampfflugzeugen-abgeschossen-versehentlich-sie-wollten-das-flugzeug-mit-dem-libyschen-staatsc/

81 Tote: Das italienische Flugzeug war nicht verunglückt – wie 30 Jahre gelogen wurde! Es

Flugzeugabsturz von Ustica 1980 Zusammenbruch des Lügengebäudes Mehr als 30 Jahre nach dem Itavia-Abschuss muss Italien
#61
Vlatka Kozlovič
1
Apr 05, 2015
Kopiram Dajano:

"Kakšen argument nam bo odprl oči, Anka? A če rečejo na TV potem je res? A če nekdo nenehno ponavlja laž, potem je to res? Vse, kar je v medijih je kontrolirano od zgoraj! Neodvisen je samo internet, pa še tega skušajo nenehno nadzorovati..."

Ker je to zelo, zelo res.
#60
Stoyan Svet
0
Apr 04, 2015
res hlava Dajana,
vse tako kaže, da bo žal glede objavljanja resnic v medijih še slabše,
zato je vsak, ki si z resnico upa javnosti odpirati oči še kako dragocen.
#59
Dajana Babič
4
Apr 04, 2015
Kakšen argument nam bo odprl oči, Anka? A če rečejo na TV potem je res? A če nekdo nenehno ponavlja laž, potem je to res? Vse, kar je v medijih je kontrolirano od zgoraj! Neodvisen je samo internet, pa še tega skušajo nenehno nadzorovati.
#58
Stoyan Svet
2
Apr 04, 2015
Anka Klemenčič, obstajajo močni argumenti še z drugih strani,
ko sestaviš puzle, ti je lahko malo bolj jasno,
ali pa ti je po želji še naprej močno oblačno
#57
Anka Klemenčič
3
Apr 04, 2015
Prav zanimivi ste, tako globoko ste prepričani v svoje trditve, da vam še tako močan argument ne more odpreti oči....
#56
Stoyan Svet
1
Apr 03, 2015
laščan dobro si to povedal zase
#55
Laščan Zlatorog
2
Apr 03, 2015
Verniki, kaj češ.
#54
Stoyan Svet
0
Apr 03, 2015
bo, ko bo
#53
Dajana Babič
1
Apr 03, 2015
S vsebino se da manipulirat... Tajne službe...Medije pa imajo v rokah velike korporacije... In ti bi rad resnico? Kaj se je že zgodilo z Malezijskim letalom? Izginil je.
#52
Laščan Zlatorog
1
Apr 03, 2015
Kako je sedaj s teorijo zarote, ko se je našla še druga skrinjica?
#51
Vlatka Kozlovič
1
Apr 03, 2015
Stojći,

sori, pač nisem brala tvojega zapisa. No, zgleda, da sva pisala vzporedno.

O drugem pilotu, oz. prvem pilotu, sem si zgodbo "zmislila", saj sem napisala.
#50
Stoyan Svet
1
Apr 02, 2015
hvala draga Dajana,
odličen zapis razmer,
ki vladajo v večini avio kompanij,
žal je res, da je pri večini letalskih družb varnost in udobje potnikov na zadnjem mestu, še posebej pri nizkocenovnikih.
Seveda pa v ozadju gre še za mnoge druge podle igre,
o tem bo kaj več v naslednjem članku ko bo.
#49
Stoyan Svet
0
Apr 02, 2015
ne draga Vlatka to si napisala za mano, kar itak lahko vidiš iz teksta in datuma, ko bom napisal nadaljevanje pa boš lahko videla, da ne gre niti za drugega pilota o čemer si pisala.
#48
Dajana Babič
4
Apr 02, 2015
Iz FB-ja >>>>...Pozdravljeni vsi,
vem, da ni prav prijazno niti zaželeno sporočati slabe novice, ampak vseeno sem se odločila , da vam povem, kar sem pred dvemi dnevi ( v četrtek 26.3.) slišala in videla na drugem programu francoske nacionalne televizije. Večerna, več kot dve uri trajajoča oddaja o zadnji letalski nesreči v francoskih Alpah, me je močno pretresla.
V oddaji so strokovnjaki skupaj z raziskovalnimi novinarji zelo poglobljeno analizirali vzroke nesreče, stanje na področju letalskega prometa in v letalskih družbah v EU in v svetu. Dejstva , ki so jih predstavili v tej oddaji , so mi jemala sapo. V oddaji je bilo povedano, da so informacije , ki jih bodo posredovali najširši javnosti šokantne, da pa imamo ljudje pravico izvedeti, kakšno je stanje v letalskih družbah na kadrovskem področju in kakšna je sedaj praksa pri zaposlovanju pilotov in kopilotov, ker je tudi tukaj iskati vzroke za to zadnjo nesrečo. In morda tudi tisto , ki se je zgodila malezijskemu letalu, katerega ostanke sploh še niso našli. In kaj smo gledalci lahko izvedeli : v zadnjih letih se je tudi v tej branži uveljavila filozofija prekarnih delavcev - kopilotov, ker letalske družbe zasledujejo en sam cilj, to pa je čim večji dobiček! Varnost in zadovoljstvo potnikov in zaposlenih je drugotnega pomena. Na primer : Lufthansa že od leta 2009 ni redno zaposlila nobenega kopilota! Potem smo lahko iz ust mladih diplomiranih pilotov izvedeli , kako te zadeve izgledajo v praksi :
Mladi fantje in dekleta z diplomo pilota francoske najbolj ugledne izobraževalne fakultete ne dobijo nikjer zaposlitve, ne v EU niti kje drugje po svetu, kajti za zaposlitev je poleg diplome potrebno imeti najmanj 500 ur letenja na potniških letalih v linijskem prometu (avion de ligne). Kje in kako lahko mladi diplomanti sploh pridobijo prakso za ta osnovni pogoj 500 ur , če jih nobena letalska družba ne zaposli in ne omogoči prakse?
V ta namen obstajajo specializirane kadrovske agencije (eno takih v Rimu so novinarji s skrito kamero predstavili v oddaji, kjer je bil ves razgovor z mlado diplomirano pilotko posnet in v oddaji prikazan), ki mladim diplomiranim pilotom "preskrbijo" 500 ur prakse letenja na način , ki mu pravijo > Pay to fly > !
Gre za to, da mora mlad diplomiran pilot za pridobitev 500 ur prakse na linijskih letalih plačati taki agenciji (!) od 55.000,00 ? pa celo do 85.000,00 ? !
Plačati je potrebno tako veliko denarja , da lahko letijo na linijskih letih kot kopiloti in s tem pridobijo to nujno potrebno prakso za event. kasnejšo zaposlitev. Malo jih je , katerim to lahko plačajo starši, nekateri si v ta namen izposodijo denar ali v banki ali pri prijateljih, kot naložbo v svojo prihodnost oz. možnost za kasnejšo zaposlitev.
V tem času, ko so na t.i. plačani praksi > Pay to Fly >, nimajo nobene pogodbe z letalsko družbo za katero letijo kot kopiloti, niti ne dobi niti 1 ? plačila. NIČ! V pilotski kabini so na črno, odgovorni pa so za svoje življenje in življenje potnikov! In kar je bilo še povedano: ti mladi kopiloti, ko med poleti čakajo na naslednji let, v večini primerov ne spijo po hotelih, kot to gledamo v filmih. Oni gledajo na vsak evro in si hotel težko privoščijo zato med enim in drugim letom prenočujejo kar na letališčih v avtomobilih!!! To je življenje v stalni stiski, da ja ne bi zboleli, da ja ne bi prekinili > prakse >, da bodo ja dobili licenco, skrbi jih vračilo izposojenega denarja itd. Da drugih težav ali skrbi niti ne govorijo. In ko jim enkrat uspe dobiti zaposlitev, znaša njihova mesečna plača kopilota 1.600,00?. Na TV so pokazali svoje plačilne liste.
V oddaji seveda niso trdili, da je tako stanje vzrok te zadnje nesreče, vendar pa so nakazali, da je potrebno tudi tukaj iskati odgovor za to zadnjo tragedijo .
Ko sem na TV ekranih na kraju te nesreče videla Marklovo, Hollanda in tudi španskega predsednika, mi je bilo jasno, da niso prišli tja kar tako! Kdaj pa so že šli na kraj nesreče sami predsedniki držav !? Zakaj so prišli?! Ali se morda zavedajo kakšen svet ustvarjajo s svojim vodenjem?
V glavnem: glavno sporočilo te dokumentarne oddaje je bilo, da je današnji neoliberalni sistem, ki propagira fleksibilno delovno silo, povzroča milijonsko brezposelnost, ljudi spreminja v moderne sužnje , jih peha v hude stiske, depresije in kup drugih bolezni, gnil in zavržen. Civilizacijskih pridobitev ni več, skrb za človeka in delavske pravice so preteklost . Danes je edini cilj profit, denar, čim več denarja, način ni važen. Morala, etika, kaj pa je to ?
Francoska oddaja me je res pretresla . Obravnavali so sicer eno področje, področje letalskega prometa, pa kaj, ko je enako zastrupljeno stanje na vseh ostalih področjih.
Že dva dni se sprašujem, enako kot moj dober prijatelj, ali je to sploh še moj svet . ....
Pa brez zamere in lp,
Jelka
#47
Vlatka Kozlovič
2
Apr 02, 2015
A nisem prva, ki sem napisala, da kopilot ni delal samomora?
#46
Pokaži več komentarjev
Stoyan Svet
Stoyan Svet
Objavil/a 2015-03-26 15:36:56 (Mar 26, 2015)
Starejša objava Novejša objava
Benjamin Fulford Update – US Laser Test Destroys Germanwings Airliner Killing 150 Innoce

March 25, 2015

KATEGORIJE OBJAVE
ZADNJE OBJAVE
Bližajo se županske volitve
False flag lažni strelski napadi
NATO je v Sloveniji izvajal kibernetski napad
Cepiva programirana smrt
Cela Slovenija NATO baza
NATO Kemične bombe ubijajo naravo in nas
ZADNJI KOMENTARJI
KATEGORIJE
NATO
(27)
Bog
(11)
NWO
(9)
imf
(2)
ISIS
(2)
RKC
(2)
eu
(2)
Mir
(2)
LGBT
(2)
DVK
(2)
LGTB
(2)
arso
(1)
vera
(1)
Bush
(1)
geji
(1)
bit
(1)
FED
(1)
MI6
(1)
ecb
(1)
CIA
(1)
IŠČI PO ARHIVU
november 2018
PTSČPSN
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj