Na prvem koncertu Vokalnega abonmaja v letu 2017 bodo poslušalca nagovarjali zelo različni glasbeni horizonti. Zbor Slovenske filharmonije bo namreč pod vodstvom Martine Batič poleg skladb Dušana Bavdka koncertiral z deli Palestrine, Bacha in Coplanda.

Spoštovani abonenti in drugi ljubitelji Slovenske filharmonije!

 

Vljudno vabljeni na

peti koncert Vokalnega abonmaja Slovenske filharmonije,

ki bo v nedeljo, 22. januarja 2017 ob 19.30, v Dvorani Marjana Kozine

v Slovenski filharmoniji.

 

Za vas pripravljamo tudi pogovor o sporedu, skladateljih in izvajalcih,

ki bo uro pred koncertom, torej ob 18.30 v Dvorani Slavka Osterca.

 

Zbor Slovenske filharmonije

Martina Batič, dirigentka

Janez Podlesek, violina

Tatjana Kaučič, klavir

 

spored:

Dušan Bavdek: De bello / Vojna (iz cikla De amore et de bello / Ljubezen in vojna, št. 1)

De amore / Ljubezen  (iz cikla De amore et de bello / Ljubezen in vojna, št. 2)

Aaron Copland: Canticle of freedom / Pesem o svobodi

William Hawley: Flos ut rosa floruit / Lilija in vrtnica cvetita

Johann Sebastian Bach: Chaconne, Partita, št. 2, 1. stavek, BWV 1004

Karlheinz Stockhausen: Chöre für Doris / Zbori za Doris, št. 1/11

Giovanni Pierluigi da Palestrina: Vergine bella / Devica lepa

Siegfried Strohbach: Sechs Evangelien-Motetten / Šest motetov na teme iz evangelijev

 

Na prvem koncertu Vokalnega abonmaja v letu 2017 bodo poslušalca nagovarjali zelo različni glasbeni horizonti. Zbor Slovenske filharmonije pod vodstvom Martine Batič bo namreč poleg skladb Dušana Bavdka nastopil z deli Palestrine, Bacha in Coplanda, Stockhausna in Strobacha.

Za poslušalca utegne biti posebej zanimivo odkrivanje glasbenega sveta ameriškega skladatelja Williama Palmerja Hawleyja (1950). Njegovi mentorji so bili bolj ali manj avantgardistično usmerjeni glasbeniki, toda z začetkom samostojne glasbene poti se je Hawley soočil z duhovno dediščino zahodne klasične glasbe izpred 20. stoletja,

s tehničnimi in konceptualnimi rešitvami modernizma, pa tudi z na novo odkritimi vplivi indijskih in vzhodnoazijskih glasbenih oblik.

Na koncertu bo zazvenela tudi skladba Canticle of Freedom (1965), zadnje vokalno delo ameriškega »klasika« Aarona Coplanda (1900–1990). Slednji se je v glasbeno zgodovino zapisal z operno glasbo, baleti, orkestralno glasbo, skladbami za klavir, komorne sestave ter kot pianist in dirigent.

 

Obeta se užitek v glasbeni sintezi starega in novega, klasičnega in modernega.

Vljudno vabljeni!

 

Nakup vstopnic:

Blagajna Slovenske filharmonije, Kongresni trg 10, med delavniki od 11. do 13. in od 15. do 17. ure, T +386 1 24 10 800, E info@filharmonija.si, https://filharmonija.kupikarto.si/