Novice

Maša zadušnica za vladnim 2tirom bo v Luksemburgu na sedežu EIB

4.02.2019

Maša zadušnica za vladnim 2tirom bo v Luksemburgu na sedežu EIB. Tudi v EU je konec izsiljenih investicij. Vladni projekt enojni 2tir je v tekmi z alternativo pri izpolnjevanju 23 kriterijev dobil oceno minus nezadostno ! Vili Kovačič

preberi več

Koalicija se ne zaveda da je prva lopata namenjena prav njej.

4.02.2019

Koalicija se ne zaveda da je prva lopata namenjena prav njej. Zato je Levica tiho in je na distanci. Manjka samo še krsta, da jo zagrebemo z vladnim 2 tirom vred. CERAR prvi GROBAR koalicije ! Vili Kovačič

preberi več

V EU je bilo posvetovanje proti dezinformacijam.

4.02.2019

V EU je bilo posvetovanje proti dezinformacijam. Udeležil se ga je tudi naš lažnivec zunanji minister Miro Ce(m)erar. Kako bo pokril dezinformacijo o drugem tiru, ko bo v vlada sprejela investicijski program in bo priznala da dvojnega tira sploh ne bo – gre namreč za enojni tir. Črnokalci so ogorčeni - KAKŠEN super NATEG, vreden. Vili Kovačič

preberi več

Geslo referenduma je bilo PROTI DVOJNI CENI ZA ENOJNI TIR, zgodilo je je ravno to - vlada je NATEGNILA vso Slovenijo.

4.02.2019

Geslo referenduma je bilo PROTI DVOJNI CENI ZA ENOJNI TIR, zgodilo je je ravno to - vlada je NATEGNILA vso Slovenijo. Ob tako prizanesljivih medijih je lahko VLADATI. Če bi bil danes referendum bi bilo isto, ker bi vlada ljudem DOPOVEDOVALA da je 1+0 =2, vodilni mediji pa isto ! Vili Kovačič

preberi več

OBLASTI PIJANA VLADA vidi dvojno - en tir propagirajo za dvojni tir.

Tiskovna konferenca: KAM IN ZAKAJ JE iz vladnega projekta IZGINIL DVOJNI TIR

To, kar smo videli v oddaji Tarča je bilo šokantno. Oddaje v kateri je izključeno drugačno mnenje!

POZIV VSEM POSLANCEM D Z za USTANOVITEV PREISKOVALNE KOMISIJE za 2 TIR

Poziv medijem - tiskovna konferenca pred vrhovnim sodiščem zaradi pritožbe na izid referenduma zakona o 2. TIR-u

Vladni drugi tir na slepem tiru in kaj po referendumu? Pismo koalicijskim pogajalcem !!!

OBVESTILO MEDIJEM IN POZIV POSLANCEM

Debatni večer za naslovom: Zakaj sem organiziral dva referenduma in zapravil 7 mio €! Odgovori iz prve roke, brez posrednikov

KOLEDAR DOGODKOV

Aktualno

Pismo poslanecem EU. Oglašam se vam iz države Slovenije kot povsem navaden državljan majhne države z velikim problemom!

next button

Odgovor EIB - Projekt železniške proge Koper - Divača

Spoštovani gospod Kovačič! Hvalaza vaše pismo z dne 31. decembra 2018, ki ste ga naslovili na Wernerja Hoyerja, predsednika Evropske investicijske banke (ElB), v EIB pa smo ga prejeli dne 8. januarja 2019. Predsednik nas je prosil, naj vam odgovorimo. Cenimo, da ste si vzeli čas, da bi EIB opozorili na zadeve, ki jih izpostavljate v svojem pismu. Seznanili smo se z vačimi pomisleki glede ekonomske upravičenosti projekta ter njegovih okoljskih in družbenih vplivov. Dovolite nam, da ob tej priložnosti pojasnimo svojo preteklo in sedanjo vlogo v zvezi s tem projektom. V EIB zelo dobro poznamo dolgo zgodovino načrtovanja in javno razpravo v zvezi s tem projektom, vključno z dvema referenduma, ki sta se nanašala nanj. Do sedaj je EIB projektu zagotavljala podporo preko Evropskega svetovalnega vozlišča za naložbe in preko pobude JASPERS1, da bi njegovim nosilcem tako pomagala pri ocenjevanju različnih tehničnih in finančnih možnosti z namenomzagotavljanja stroškovno učinkovitih in ekonomsko vzdržnih rezultatov projekta. Naj pojasnimo, da je EIB pravkar začela s postopkom skrbnega pregleda projekta, ki ga bo morda financirala. Zaradi tega na tej stopnji ne moremo komentirati posebnih s projektom povezanih zadev, kot je njegov vpliv na okolje, niti možnega izida ob koncu procesa odločanja EIB glede financiranja projekta. Lahko pa vam zagotovimo, da EIB na splošno uporablja visoke standarde pri lastnem neodvisnem presojanju tehničnih, ekonomskih ter okoljskih in družbenih vidikov vseh projektov, ki jih bo morda financirala, ter zahteva njihovo skladnost oziroma uskladitev z veljavno zakonodajo EU ter nacionalnimizakoni in predpisi, kot tudi z okoljskimi in družbenimi standardi ElB. EIB bo možno financiranje tega projekta vsekakor obravnavala povsem v skladu z določbami lastne politike boja proti goljufijam in povsem v skladu z lastno politike nične tolerance do goljufij in korupcije. Najmanj tri tedne, preden svet direktorjev EIB odloča o odobritvi financiranja, EIB na svoji spletni strani objavi dodatne informacije o projektu: http://www.eib.org/en/proiects/pipelines/index.htm Upamo, da nam je uspelo nekoliko pojasniti vlogo EIB in njenih služb v zvezi s tem projektom. Če potrebujete dodatna pojasnila, smo vam na voljo. S spoštovanjem, EVROPSKA INVESTICIJSKA BANKAHakan LuciusVodja divizije Juan Manuel Sterlin BalenciagaNamestnik vodje divizije Divizija Civilna družbaOddelek Družbena odgovornostGeneralni sekretariat

preberi več

5.02.2019

Pismo predsedniku banke EIB, gospodu Wernerju Hoyerju

Spoštovani gospod predsednik EIB ! Apeliram(o) na Vas in vodstvo EIB: ustavite financiranje vladnega projekta 2 tir Divača Koper, ki je projekt slovenske vlade, ne slovenske stroke in slovenskega gospodarstva in ga civilna družba in prebivalstvo v večini ne podpira. Kajti projekt je zastarel in je nepopravljivo škodljiv za okolje. Je finančno nevzdržen in tehnično kontradiktoren, obenem pa bo zaradi križanja treh viaduktov v isti vertikali, tudi zelo varnostno tvegan projekt. Povsem jasno je, da obstaja alternativna možnost izvedbe drugačnega projekta po drugi trasi z enakim ciljem. Ta omogoča bistveno cenejšo in hitreje izvedljivo železniško povezavo Divača Koper, ki bo brez škode za ljudi in okolje ter bo finančno vzdržna in tehnično konsistentna. Vendar sta vsa ta dejstva, tako sedanja kot predhodna vlada, s totalitarnimi prijemi in z zavajanjem parlamenta vseskozi ignorirali. Obenem opozarjam. da je referendum z večino glasov zavrnil zakon, ki omogoča vladni projekt, o katerega alternativi pa vlada sploh noče razpravljati. Odgovor Evropske komisije, gospe Sabine Bourdy iz generalnega direktorata za okolje na mojo pritožbo ni zadovoljiv. Enako kot slovenska vlada, očitno tudi Evropska komisija na projekt gleda skrajno birokratsko – papirnato, idilično in površno in se pri tem celo sklicuje na pravo EU, na direktivo o habitatih, ki pa se z vladnim projektom v resnici grobo krši. S tem projektom bo občutljiva narava kraškega roba, Nature 2000 in rezervata habitatov svetovnega pomena, nepovratno in za vedno poškodovana in uničena. Izravnalni ukrepi v rezervatu niso dovoljeni in so zato neizvedljivi. Zato vam sporočam, da sem se že pritožil na druge EU ustanove, najprej na EU Ombudsmana, gospo Emily O'Reilly,! Čim bo to možno pa se bom pritožil na Sodišče EU unije v Luksemburgu, obenem pa bomo preko poslancev EU parlamenta, predvsem poslancev Zelenih, sprožili pobudo za dokončno zaustavitev financiranja projektov, ki se izvajajo mimo vseh demokratičnih pravil ob kršenju prava EU in lastne zakonodaje. Spoštovani gospod predsednik, dokler EU institucije še delujejo, čeprav mnogokrat napačno, jih bomo uporabljali ! Pozvali bomo tudi Državni zbor Republike Slovenije k ustanovitvi preiskovalne komisije o politični odgovornosti funkcionarjev za ta projekt. Ekonomsko in okoljsko presojo projekta pa bomo zahtevali tudi od Računskega sodišča republike Slovenije in evropskega Računskega sodišča ! Korupcija in pohlep ne moreta biti gonilo kapitalizma. Prav tako ne sme zmagati zasebni-privatni interes elite (strank) na oblasti, ki temelji na prevari in nasilni podreditvi javnega dobra in na zlorabi EU prava. Sedanja vlada, enako kot prejšnja, zavaja EU institucije, ki zelo naivno in skrajno površno, brez preverjanja dejanskega stanja, potrjujejo dokumente, ob tem ko niso izpolnjeni minimalni pogoji za to. Projekt nima osnovnega obveznega dokumenta CPVO - celovite in nepristranske presoje vplivov na okolje. Spoštovani g. Hoyer, spoštovani bančni menedžerji: denar posojajte za resnični razvoj, ne za zastarele in škodljive projekte, za polnjenje žepov politične elite. Glede informacij se ne zanašajte samo na oblast, ki skrbi predvsem za lastno preživetje. TEŠ6 je bil za malo Slovenijo velik nauk, ki bi moral strezniti vse. Tudi vas v EIB, ko ste pred 6 leti naredili napako in s tem škodo slovenskim davkoplačevalcem in porabnikom elektrike ter gospodarstvu in okolju. Danes se zgodba ponavlja. Zato ne ponavljajte škodljivih odločitev iz preteklosti. Zavrnite posojilo za vladni 2 tir ter denar namenite za nujne infrastrukturne projekte, ki so v Sloveniji nujni – predvsem je to železniška infrastruktura, ki je zelo potrebna prenove, v okviru nje pa najprej prehod iz enosmernega na izmenični električni tok. To bo prvi korak k prepotrebni modernizaciji železniškega prometa in tranzita čez Slovenijo kamor spada tudi modernizacija zastarele in slabo vzdrževane železniške povezave Koper - Divača. Obračam se neposredno na vas, ker slovensko vlado lahko strezni samo finančni ultimat posojilodajalca, ki se zaveda svoje odgovornosti. Kreditodajalec, ki je bil pravočasno opozorjen na škodljivost projekta pa je po pravnih uzancah soodgovoren za škodo in ne-uspeh projekta. Spoštovani g. predsednik, prišel je čas, ko ni več časa. Na vas se obračam kot državljan - pobudnik referenduma proti TEŠ6 leta 2012 in v imenu vseh 290.000 glasov, ki so bili na 2 referendumih 2017 in 2018 proti vladnemu projektu. Da se prepričate o tem, da vladni projekt ima alternativo pa vam v prilogi pošiljam strokovni zbornik, ki ga je izdal Državni svet RS pred 9 meseci in dokazuje, da alternativa je, ne pa obratno kot trdi vlada, da alternativa ne obstoja. V pričakovanju vašega odgovora, predvsem pa pozitivnega ukrepanja vam želim čim več resnično ekonomsko in okoljsko uspešnih projektov, v korist ljudi in celotne Evrope. Projekt 2tir vsekakor ni med njimi. Ljubljana, 31.12.2018 Vili Kovačič, državljan K. Davkoplačevalci se ne damo !

preberi več

5.02.2019

TO JE ZELO POMEMBNA OBJAVA – korupcija na kvadrat! Ministran Židan in Omerzel sta PODKUPILA OBČINO!

Hrpelje, 11. 7. 2014 – Minister za infrastrukturo in prostor Samo Omerzel in minister za kmetijstvo in okolje mag. Dejan Židan sta z županom Občine Hrpelje-Kozina Zvonkom Benčičem Midrejem podpisala sporazum o zagotovitvi izravnalnih ukrepov na trasi drugega tira železniške proge na odseku Divača–Koper. Občina Hrpelje – Kozina je aprila letos sprejela spremembo Odloka o razglasitvi naravnih znamenitosti in kulturnih spomenikov, s katerim je dovolila gradnjo in obratovanje drugega tira železniške proge Divača-Koper na območju Krajinskega parka Beka. Z izvedbo izravnalnih ukrepov, ki so predmet sporazuma, se zagotavlja ohranjanje bistvenih lastnosti tega zavarovanega območja.   Podpis sporazuma omogoča dokončanje postopkov za pridobitev končnega okoljevarstvenega soglasja in s tem tudi gradbenega dovoljenja za celoten projekt drugega tira železniške proge Divača-Koper. Uredba o državnem lokacijskem načrtu iz leta 2005 za drugi tir železniške proge na odseku Divača – Koper določa, da se vpliv gradnje drugega tira na zavarovanem območju nadomesti z izravnalnimi ukrepi, obseg, način izvedbe in financiranje izravnalnih ukrepov pa je predmet sporazuma med Ministrstvom za infrastrukturo in prostor, Ministrstvom za kmetijstvo in okolje ter občino Hrpelje-Kozina. Predlog izravnalnih ukrepov zaradi okrnitve narave v območju Krajinskega parka Beka obsega ureditev informacijskega centra, ureditev in označevanje pešpoti in predstavitev in publiciranje parka. Za izvedbena dela izravnalnih ukrepov bo Ministrstvo za infrastrukturo in prostor zagotovilo sredstva največ do višine 471.932,50 €. Za Ministrstvo za kmetijstvo in okolje (MKO) finančnih posledic ni, ker pa so izravnalni ukrepi ohranjanja narave, je MKO kot resorno pristojno ministrstvo za področje ohranjanja narave sodelovalo pri pripravi Sporazuma in je tudi njegov sopodpisnik.   KOMENTAR: V zaščitenem območju ni možnih nobenih izravnalnih ukrepov, sploh pa ne takih kot je tale – inf. center in smerokazi in pešpoti. Kako visoko in globoko nas imajo za norca!!!  Zdaj tudi razumem, da občina Kozina ne upa biti aktivna, ker je vpletena v korupcijo-čeprav je to storil prejšnji župan !  V DIREKTIVI PIŠE ohranjanje in pospeševanje HABITATOV. S tem da so v slovenskem prevodu odvzeli besedico pospeševanje! Mojstri prevar na kvadrat. Tudi felšasti prevodi so zelo pomembni !  Pošiljam tudi novemu županu Kopra  in povratno informacijo civilni iniciativi !  Ponovno pripenjam isto priponko – pismo, iz  EIB širite naprej !

preberi več

4.02.2019

Tarča - oddaja za javnost brez sodelovanje civilne javnost (2.tir). RTVSLO dela proti svojim gledalcem in poslušalcem!

Spoštovani! Berem https://www.24ur.com/novice/ slovenija/alenka-bratusek-naj- bi-odslovila-madzarsko.htmlIdrijsko podjetje Kolektor pa je zahtevalo dodatna dva milijona evrov za pripravljalna dela.   Komentator: No, na koncu koncev bomo ugotovili, da je g. ki je opozarjal na nepravilnosti in netransparentnost imel še kako prav, žal ga na referendumu nismo podprli, ampak smo raje podprli krajo.  Ne morem razumeti, da JAVNA TV v oddajo TARČA namenjeno ljudem(!) ne povabi glavnega pobudnika ZA CENEJŠO in HITREJE dokončano dvotirno progo. Cel mesec smo se civili na terenu, trudili in prepričali množico, niste pa nas množično podprli mediji in raziskovalni novinarji, da bi z zmago na referendumu onemogočili mafijo oz. omogočili gradnjo, ki bi pomenila korist za celotno državo! Le ZAKAJ???Proga bi morala biti namenjena tudi ljudem (potnikom), morala bi vključevati modernizacijo (uvedba izmeničnega toka) in inovativne rešitve - regeneracija energije.  ZAKAJ ne naredite apolitične TARČE z mnenji inženirske stroke, ki je večinsko proti temu spornemu "Cerarjevemu 2.tiru" !? TA, cenovno, krajinsko (NATURA 2000 - ali bo treba vračati EU denar zaradi kršenja EU zakonodaje?) in  časovno (dva tira namenjena le tovoru, ne pa tudi ljudem, zgrajena do 2030, HALO?) sporen (!) pa tudi nevaren  tunelski projekt (požarna nevarnost, pa tudi nevarno mreženje stebrov želez. in cestnih viaduktov),  je kot kaže TUDI VEZIVO nove Šarčeve vlade. Čeprav je ta pred volitvami dejal (POPtv), da 2TDK ne potrebujemo,  bodo sedaj tja kot kaže postavili nove Dragonja SAB kadre in celo dodatno zaposlovali!. Koliko časa še?  Lep pozdravIva Pavlin Žurman, državljanka, ki mi ni vseeno!

preberi več

4.10.2018

Ali ima Drugi tir res že tretjo alternativno različico ?

4.05.2018

Naslov članka: Drugi tir, že tretja alternativna različica proge | Dnevnik. Prispevek ga. Anje Hreščak na spletni strani Dnevnik.si  Poslano v komentar na blogu dne: 04.05. 2018Avtor prispevka: prof. dr. Jože DuhovnikTip pripombe: Neposredno nasprotno mnenje  Datum objave na Cenzura.si:  04. maj 2018 ob 07.47 uri Cenzura.si bo v predvolilnem času objavljala zapise po posebnem režimu. Objavili bomo vse prispevke avtorjem, katerim medijske hiše ne bodo potrdile objave prispevka v 4 urah po prejetju na njihov elektronski naslov.  Ob sicer pomembnih trditvah ga. Anje Hreščak se je vrinilo kar nekaj napak, ki nepoznavalcu dajo vtis, kakor da se mi, sicer zastonj, sproti izmišljujemo trase, medtem, ko strokovnjaki podprti z različnih vlad strokovno opredeljujejo izvedbene možnosti za železniško povezavo Divača – Koper. Resnica pa je naslednje:Trinajst variant je prof. Zgonc z različnimi inženirji obdeloval okoli 14 let, dokler se niso odločili za zadnjo, ki je predmet spora z 20,4 km dolgimi tuneli in okoli 1,2 km dolgimi viadukti. Potem, ko so izbrali sedanjo, so v letu in pol pospešili izdelavo ustreznih dokumentov. Nato so dobili gradbeno dovoljenje za enotirno progo po trasi drugega tira.S tako zbranimi variantami je vodja projekta g. Leben odšel v Bruselj po denar, kjer je naletel na strokovnjake (Jaspers), ki predlog modificirajo tako, da je primeren za sprejem v potrditev Komisiji EU. Te strokovnjake je treba plačati, kar smo jih že z denarjem davkoplačevalcev. Ponovno so po besedah g. Lebna pretresli sedem variant in glej ga zlomka, najdražja je bila spet najboljša. Vlade z različnimi ministri so tako obdelovale v dvajsetih letih kar dvajset variant ali eno varianto na leto. Za tak projekt je tolikšno število primerno, če bi se resnično obravnavalo vse tehnične možnosti in upoštevalo naravovarstvene pogoje. Res je, da sem najprej predlagal potiskanje vlakovne kompozicije po strmini 80 promilov z jekleno vrvjo, ker je pogoj, da je vlakovna kompozicija kompletna z maso 2000 ton.Zaradi tega ker se v Sloveniji ne sme uveljaviti inovacijo, sem se odločil s svojo ekipo, da sistem patentiram v EU, kar poteka in bo patent potrjen. Ne glede nato, pa sem preverjal še druge možnosti od jeseni 2017 do sedaj. Na uradnih straneh EU pravil za TEN-t interoperabilnost sem zasledil, da ima Nemčija za trajno uporabo dovoljenje uporabljati 40 promilov nagiba na hitri progi Frankfurt – Koeln za hitre vlake do 160 km/h. Če je ključni problem nagib proge preko Kraškega robu, potem je vsakemu pogumnemu inženirju jasno, da se lahko in mora zgledovati po razvitem svetu. Trditev oz. izhodišče, da moramo uporabljati na sedanji trasi drugega tira 17 promilov je napačna in nalašč zavaja ter neprimerno tolmači predpise. Sicer pa so dejanski nakloni po sedanjem projektu več kot 17 promilov in so največ 17, 85 promilov, torej so izven standardov. Prav zaradi tega, ker je uveljavljeni in trajno izveden nagib na hitri progi v Nemčiji (povezava Roterdam – Genova TEN-t proga Rheine-Alp) sem ugotovil, da je primerno in v skladu s predpisi dovoljeno uporabiti nagib 40 promilov na priključni progi Divača – Koper. Na ta način zagotovimo bistveno hitrejše vzpenjanje vlakovnih kompozicij, preprosto povedano, namesto 20,4 km izgradimo samo 4,6 km dolga dva tunela. Pri dolžini tunela manjši od 5 km ni potrebno zaradi varnosti potnikov graditi servisno cev. Zaradi tega uporabimo en tunel za dvotirno progo.Prav to pa je bistvena razlika v razumevanju problema. Mi predlagamo izgradnjo dvotirne proge za ceno 700 mio EUR, medtem, ko je predvidena ocena za projekt drugi tir z dvotirno progo po primerljivih enotnih cenah okoli 3 milijarde. Pri tem so upoštevane enotne cene, ki so v gradbeništvu stvar stroke in ne politike, ali pač???Kakšna pa je resnična cena, pa brez investicijskega programa ne bomo nikoli poznali, ve pa se, da je investicijski program del kompletne dokumentacije za obravnavanje projektov na seji Vlade RS. Zakaj MF pri tem molči, ve ministrica sama, ali pa je tako politično zavezana ideji, kot minister Križanič za TEŠ 6, kjer je projekt obravnaval kot »strokovnjak«. »Strokovnjaki« vladinega projekta Drugi tir pozabljajo, da mora g. Leben podpisati pomemben dokument (po poročilu GEODATA). V dokumentu mora biti jasno napisano, da se v primeru ene cevi za en tir ali dveh cevi za dva tira pri dolžini tunela več kot 5 km, pričakuje v primeru požara najmanj dve ali več smrtnih žrtev. Šele v tem primeru taka izvedba pridobi uradno uporabno dovoljenje tudi s strani pregledovalcev po TEN-t kriterijih. G. Leben ima za tak podpis še čas do predaje mesta državnega sekretarja na Ministrstvu za Infrastrukturo. Trditev, da imamo sedaj tretjo različico je neresnična in namerno zavaja, zato, ker nam ni omogočeno predstaviti celovito vse varianta in površni razlagalci tega ne morejo razumeti. Resnica je ta, da imamo sedaj klasično potiskanje, tako kot včasih od Rovinja do Postojne pri Pazinu. Resnica je ta, da za maso 2000 ton pri nagibu 40 promilov lahko uporabljamo težke lokomotive, ki so rekuperacijske, zato lahko pomembno zmanjšamo porabo električne energije. Če vemo, da sta potrebni za vleko dve lokomotivi s štirimi agregati moči 12 MW, bi bilo pri zaviranju tako energijo primerno prenesti nazaj v omrežje. Ker imamo že sedaj v uporabi sistemske lokomotive enosmerni/izmenični tok predlagamo, da odsek Divača – Koper izvedemo v celoti z napajanjem z izmeničnim tokom. To so vse skrivnosti kvalitetne tehnične rešitve Dvotirne proge, ki jih vsak, ki ima trohico naravoslovnega znanja iz gimnazije hitro prepozna in predvsem razume.S spoštovanjem Prof. Jože DuhovnikPS: če ste me že naslovili strokovnjak in politik, napišite drugič novinar in politik / sodnik in politik, da bodo vsi razumeli naslavljanje vsakogar in vseh Članek gospe Anje Hreščak je objavljen v nadaljevanju. Zaznamki in sporne trditve so označeni z rumeno podlago.  Drugi tir: že tretja alternativna različica proge Ob začetku referendumske kampanje pred vnovičnim glasovanjem o zakonu o gradnji in upravljanju drugega tira Divača–Koper ter gospodarjenju z njim so nasprotniki zakona osnovali že tretji predlog alternativne trase oziroma tretjič predrugačen projekt. Vlada medtem pridobiva dovoljenja za dvotirno progo. Med 32 organizatorji referendumske kampanje sta na strani nasprotnikov zakona poleg Vilija Kovačiča, pobudnika referenduma (in vlagatelja pritožb na vrhovno in ustavno sodišče ter zato zaslužnega za ponovljeno glasovanje), še profesor strojništva in politik Jože Duhovnik ter Damir Josipovič, strokovnjak za geografske raziskave, zaposlen na Inštitutu za narodnostna vprašanja. Skupaj sta v minulih dneh že tretjič popravila in predrugačila alternativni predlog drugega tira med Divačo in Koprom. Duhovnik je kot alternativo vladnemu projektu predlagal gradnjo kratke dvotirne proge z izjemnim naklonom. Tovorne vlakovne kompozicije bi ta naklon premagovale s pomočjo jeklenih vrvi, ki bi vlekle lokomotivo s tovorom navkreber. Taka tehnologija se sicer v svetu v glavnem uporablja za prevoz potnikov. V času prve, lanskoletne referendumske kampanje so ta predlog zagovarjali kot »odlično alternativo« – ali če povzamemo trditve Kovačiča, »pol ceneje, pol krajša proga, pol časa gradnje«. V naslednjih mesecih so ga nato dvakrat spremenili in Josipovič opozarja, da je tudi nov predlog še vedno v »delovni obliki«. Tretja različica alternative v sedmih mesecihDuhovnik je svoj predlog že oktobra prvič popolnoma predrugačil, nato pa še enkrat. Kot je bilo tedaj razvidno iz zapisa na blogu Vilija Kovačiča, so po terenskem ogledu opustili tehniko z jeklenimi vrvmi ter jih nadomestili z visoko potisno 150-tonsko lokomotivo, trasa je speljana skozi rižansko dolino, v glavnem ob obstoječi progi. »Zaradi tega, ker se nekateri ’poznavalci’ tehnologije posmehujejo vleki z vrvjo, smo preverjali, kaj bi bilo, če bi se uporabile lokomotive z večjo vlečno silo. Na svetu jih letno izdelajo med 350 do 500 kosov,« je rekel Duhovnik. Ekipa Duhovnika je nato za polovico znižala tudi prvotni naklon. »Večja skupina, ki jo vodim, je pregledala tudi možnost dopolnilne trase, ki pa je dala novo postajo v Kozini, kar je nadomestno skladišče za Koper, in ne, kot sedaj, Divača,« je rekel. Zatrjuje, da bi s tako rešitvijo privarčevali okoli 40 odstotkov energije, da bi takšen drugi tir lahko zgradili za 760 milijonov evrov in da lahko »s pospešenim projektiranjem to progo začnejo graditi že jutri«. Ob vsem tem se poraja mnogo vprašanj tudi zato, ker je predlog v delovni obliki in brez vsakršne dokumentacije. Zgolj priprava projektne dokumentacije in izdelava novega državnega prostorskega načrta bi trajala več let, izid pa bi bil negotov, kot je na primer za Dnevnik pred časom ocenil inženir gradbeništva in profesor na gradbeni fakulteti v Ljubljani Bogdan Zgonc (ne sodeluje v sedanji niti ni v prejšnji kampanji). Josipovič medtem zatrjuje, da je njihova nova rešitev tehnično in konstrukcijsko usklajena z evropsko zakonodajo. Deset mesecev za investicijski elaboratZa ilustracijo, koliko časa sicer trajajo posamezni postopki, naj povemo, da je tudi vlada predrugačila svoj projekt in namesto enotirne proge začela spreminjati dokumentacijo za dvotirno progo. Postopke je sprožila junija lani in še niso končani. Za zdaj bodo tako – če bo zakon uveljavljen – zgradili enotirno progo ter servisne cevi, ki so sicer namenjene reševanju v primeru nesreč, v širšem premeru. Ocenjena vrednost gradbenih del s predpripravo širših cevi je 961 milijonov evrov (od tega gradbena dela za en tir znašajo 864 milijonov evrov). Kasneje bodo v drugi cevi položili še drugi tir nove proge. Cenovnih ocen za to še ni, saj dodatni tir ne bo zgrajen »prej kot v 10 letih«, pravi Metod Dragonja, generalni direktor družbe 2TDK. Ne bo šlo samo za novo fazo istega projekta, pač pa za nov projekt s svojo finančno konstrukcijo. Ministrstvo za infrastrukturo zdaj pripravlja pravne in strokovne podlage, ki jih potrebuje za investicijski elaborat. Oddali so že vlogo za pridobitev okoljevarstvenega soglasja, a je Agencija za okolje (Arso) nato zahtevala, da vlogo dopolnijo s tem, kar trenutno počnejo. Napovedujejo, da bodo dopolnjeno vlogo oddali »v naslednjih dneh«. »Pričakujemo, da bo Arso potrdil, da ni potreben nov postopek za okoljevarstveno soglasje, in na podlagi take odločitve bomo vložili vlogo za spremembo gradbenega dovoljenja za širitev servisnih cevi,« so povedali. Šele nato bodo lahko spremenjen projekt umestili v prostor in izdelali investicijsko dokumentacijo. »Investicijskega programa ni možno izdelati, dokler niso pojasnjena tehnična vprašanja, vezana na predmet in obseg gradnje,« je dodal Dragonja. »Tega bomo lahko pripravili v roku dveh mesecev po tem, ko bo znan rezultat ponovljenega referenduma.« Poleg tehničnega opisa projekta in njegove predračunske vrednosti namreč na vsebino investicijskega programa vpliva tudi način financiranja, ta pa bo potrjena po uveljavitvi (ali zavrnitvi) zakona na referendumu. Širitev servisnih cevi je sicer ocenjena na 97 milijonov evrov. Cena je tako visoka, ker je gradnja predorov na progi tudi sicer največji strošek. Na 27 kilometrih proge je namreč predvidenih 20 kilometrov predorov. »Samo upam lahko, da bo stvar dokončana.«»Država članica se odloči, kako bo zaprla finančno konstrukcijo in kakšno tehnično rešitev bo izbrala. S to mora prepričati tehnično komisijo Evropske komisije. Moji kolegi ta projekt ves čas zelo pozorno spremljajo, tudi zato, ker je projekt predmet nenehnih političnih bojev. Hkrati je to za nas zelo pomemben projekt,« je glede ključnih pomislekov nasprotnikov zakona rekla evropska komisarka za promet Violeta Bulc. Če ne bo te povezave do Jadranskega morja, mora tudi Evropska komisija spremeniti konfiguracijo TEN-T (vseevropsko prometno omrežje, izhodišče evropske prometne politike), tako da vanjo vstopijo Hrvaška, Avstrija in Italija, ter s tem zadovoljiti potrebe srednje Evrope. Ta koridor je evropski koridor, četudi bo Slovenija s tem ogromno pridobila, je tudi povezava do južne Nemčije, Slovaške, Češka, južne Poljske, Madžarske… »Zaupam svojim kolegom, da so dobro presodili, da je to ustrezna tehnična rešitev, in samo upam, da bo stvar dokončana,« je dodala Bulčeva.

preberi več

Dežurni strokovnjak 2TDK, ekonomist J. P. Damijan ne pozna tehnologij za izgradnjo predorov in kljub vsemu svetuje javnosti!

9.04.2018

  Naslov članka: Duhovnik-Doppelmayrjev čudežni predlog za drugi tir že stestiran v DisneylanduIzjava g. Jožeta P. Damijana na njegovem blogu, 07.04. 2018   Poslano v komenatr na blogu dne: 09.04. 2018Avtor prispevka: Andrej Čufer Tip pripombe: Neposredno nasprotno mnenje  Datum objave na Cenzura.si:  21. marec 2018 ob 14.40 uri Cenzura.si bo v predvolilnem času objavljala zapise po posebnem režimu. Objavili bomo vse prispevke avtorjem, katerim medijske hiše ne bodo potrdile objave prispevka v 4 urah po prejetju na njihov elektronski naslov.    Sedaj se vam ne bodo smejale samo osnovnošolke, ki berejo Potterja. Blagovna znamka Harry Potter je blagovna znamka Universal Studios in ne korporacije Disney, kot še vedno zmotno norčujete iz referenc na vašem blogu.  Vam gre že kaj bolje znanje tehnologije gradnje predorov? Opozoril bi vas na vašo izjavo 5:47 http://4d.rtvslo.si/arhiv/studio-city/174464113  kjer trdite, da so v Markovcu "uporabljali metodo TBM za gradnjo predora". Za to metodo je potreben vrtalni stroj TBM (tunnel boring machine). Ptri nas je bila tehnika uporabljena, kot je meni poznano prvič do sedaj pri gradnji elektrarne pri Soči. Takega stroja nisme zasledil nikoli v Markovcu.  Ker se vam je "zareklo" ne more biti preslišano, niti se ne more oprostiti kot "lapsus linguae", to je "lapsus scientiam". Koliko je človek plačan za stalno nepripravljenost za 2TDK, da trosi v medijih samo neznanje in se upa še podpisati Profesor?  Da vidimo kako deluje vaša Blog Cenzura in posluh za kritične komentarje. 

preberi več

Neveljavni zakon ni ovira za začetek del. Če zakona ne potrebujemo, zakaj sploh moramo imeti zakon?

21.03.2018

Naslov članka: Neveljavni zakon ni ovira za začetek delIzjava g. Lebna v Delu, 21.03. 2018 Poslano medijem v objavo dne: 21.03. 2018Avtor prispevka: Dr. Jože Duhovnik  Tip pripombe: Neposredno nasprotno mnenje  Datum objave na Cenzura.si:  21. marec 2018 ob 14.40 uri Cenzura.si bo v predvolilnem času objavljala zapise po posebnem režimu. Objavili bomo vse prispevke avtorjem, katerim medijske hiše ne bodo potrdile objave prispevka v 4 urah po prejetju na njihov elektronski naslov.  Iz zapisanega sledi, da je bil koncept soudeležbe madžarskega partnerja pripravljen v podjetju 2-TDK kot kredit. Zakon smo pred enim letom potrebovali zato, da bi bil kredit preko nekega madžarskega partnerja potrjen s strani države Slovenije. V tej raboti so sodelovale vse vladne stranke SMC, SD in DESUS. Odgovornost je torej jasno opredeljena. Kje je glavni problem v takem posredovanju? Postavlja se resno vprašanje, od kod denar temu madžarskemu partnerju? Ali je to del vračajočih sredstev v Slovenijo zato, da se legalno operejo preko različnih bank in da državljani Slovenije še enkrat plačamo nevidni mreži »banksterjev«? Istih banksterjev, ki smo jih plačevali kot posebne zastopnike v drugih državah bivše SFRJ, da so nam pripravili ustavni zakon o NLB, ki nič ne velja! Da so nam isti banksterji samo na Hrvaškem zapravili 400 milijonov evrov! G. Leben v nizu javnih izjav potrjuje, da je bil zakon test, koliko ta država, naši državljani, naši davkoplačevalci še prenesejo. Zakon je bil ustvarjen z enim samim namenom, da legalno prekupčuje od tako imenovanih »vlaganj« v kreditiranja. To je bistvo zakona, vsi ostali členi so samo za skrivanje resnice! Zakaj je potreben vložek v vrednosti 200 milijonov iz revnejše države? Zato ker je v bančnih sistemih po mednarodnih povezavah lahko prikriti njegov izvor. Igra v NLB (iranski denar), NKBM (italijanski denar) je poznana tudi v Sloveniji. Iz vseh izjav g. Lebna, ki jih je trosil kar celo leto in pol je moč izluščiti pokvarjenost ustvarjalcev zakona. Z zakonom bi DZ potrdil dodatno zadolževanje davkoplačevalcev in zadeva bi bila oprana in predvsem legalna. Za take rabote ne potrebujemo etiko in moralo. Da se take rabote preprečijo je dovolj resen državni aparat, ki ve, da dela za državo. Če zakona ne potrebujemo, zakaj sploh moramo imeti zakon? Če je bil zakon samo eden od poskusov izvajanja legalnega vračanja nakradenega denarja iz tujine je prav, da se davkoplačevalcem jasno pove, da so bili zavedeni. G. Leben si lahko zavrti posnetke za eno leto nazaj in se posluša. Večkrat! Kako si upa predsednik Miro Cerar nam inovatorjem podtikati, da smo proti razvoju. Naj si enkrat vzame v roke COBISS v pregled (ki med starejšo pravno stroko ni posebej priljubljen) in pregleda seznam patentov! Zakaj taka podtikanja inovatorjem, ki predstavljajo trikrat cenejšo rešitev? Zakaj želi gradbeni lobi imeti delo 15 let na domačem trgu? Vsak dan bolj se razkriva umazana igra vseh udeleženih snovalcev Drugega tira. Vsak dan je bolj jasno zakaj nismo smeli strokovno zagovarjati rešitve javno. Stlačili ste nas v pravniški kalup enakosti samo zato, da ne bi državljani slišali resnico. Če bi vlada Mira Cerarja razumela razvoj bi pripravila Program razvoja celotnega slovenskega železniškega omrežja, tako pa se poniglavo ukvarja s partikularnimi interesi za prekupčevanja z denarjem davkoplačevalcev. dr. Jože Duhovnik

preberi več

Kraljestvo za konja, železnico (iz 18.stoletja) za bicikel.

13.12.2017

Naslov članka: Kraljestvo za konja, železnico (iz 18.stoletja) za bicikel. Poslano v objavo na:  DELO Opomba:  Ker sem šele danes izvedel, kako ocenjuje Vaš komentator jež različne udeležence v nemoralnem projektu Cerarjeve vlade Drugi tir sem v njegovem stilu pripravil odgovor, ki je priložen. Žal nisem mogel biti vljuden ker sem pa »duhovnik«, da jež ne bo šel na sodišče. Upam, da se bo našlo kaj prostora za to sobotno številko. Poslano medijem v objavo dne:  13. december 2017  Avtor prispevka:          prof. dr. Jože Duhovnik  Tip pripombe: Neposredno nasprotno mnenje Datum objave na Cenzura.si:  13. december 2017 ob 23.30 uri Zaradi miru ne berem komentatorja- steklega psa alias ježa, ki se kot dolgoletni komentator lahko privošči, da kot srednješolec, ocenjuje projekte tako, kot jih je sposoben razumeti. Človek, ki je postal mali tajkunčič po posvetni volji tranzicijskih oligarhov, določenih z znamenitimi besedami preroka v letu 1990: » Vse jim bomo pobrali, če se gredo demokracijo, pa naj si jo kar ustvarijo sami. Od nas ne bodo dobili nič!.« Tako so temu ježu zagotovili lastninjenje »črne vdove«, ki smo jo vsi plačevali kot prispevek za »glasilo socialističnega ljudstva«. Tale jež, ki pravi da je socialist, ni sposoben razumeti razliko med 3,2 milijardami in 0,8 milijardo evrov, ker so številke za njega prevelike in se raje ponaša z bistroumnimi mislimi ob kajenju pipe, ter uživanjem s pogledom na morje, ki ga je legalno »ukradel« od nas drugorazrednih državljanov. Zbeganost izkazuje tako, da se večkrat povprašuje kot »kvazi« kozmopolit ali je to morje upravičeno slovensko. Kako lahko jež ocenjuje investicijo države za 3,2 milijarde, če ne razume, da v naslednjih 50 letih nikoli ne bo preko Kopra toliko tovora, da bi se investicija poplačala. Res pa je, da so si »naši« v dvajsetih letih delo za projektiranje oddajali brez javnih razpisov, brez jasno opredeljenih idejnih projektov in razumno izdelanih investicijskih planov. Vse to zahtevajo in jasno opredeljujejo zakoni, ki so jih vestno podpirali razni ježi, škarpene in drugi njim podobna živa bitja. Torej za ene zakoni veljajo, za druge pa ne, vsaj tako pravi znani rek: »Velika svinjarija še ni kaznivo dejanja«, ki ga poslušno podoživljamo zadnja tri leta. Resnica pa je, da imajo razni mali »kovačiči, severji, duhovniki«, pravico plačevati davke in tako omogočijo, da si stekli psi lahko zagotovijo nova in nova lastninjenja. Vrhunski inženirji lahko z lahkoto pokažejo projekte za primeren dovod električne energije, ki jo lokomotive potrebujejo za klanec v Črnem kalu, za naslednjih deset let. Vrhunski inženirji, naj končno pokažejo projekte za obnovo primerne nosilnosti sedanje proge, ki kleca na posedanju ilovante in drseče zemljine, kar je za moderno stroko mala malica. Vsak ježek, ki brska po zemljini celo ve, kako se obremenitev pozna na mokri zemlji. Tako bi lahko ježoviti vrhunski inženirji dokazali, da je sedanja proga najmanj 50% premalo izkoriščena, kar so povedali steklim psom ali ježem tuji strokovnjaki iz držav. Pomembno je, da domači strokovnjaki ne smejo slovenski javnosti povedati, da ježoviti vrhunski strokovnjaki nimajo prav. Zato morata skupaj ježek in škarpena braniti ježovite strokovnjake, ker bo samo tako mogoče zlomiti razne tuje vplive, ki sta jih branila z švercanjem kave, viskija in drugimi dosežki razvoja stare države. Lastniki Dela imajo izjemno čast, da bodo prepoznali, kako se neko medijsko truplo pripravlja z raznimi ježi in škarpenami na zadnje slovo. Dr. Jože Duhovnik PS: če bi napisal ježkovo bodico, bi onečastil pravega Ježka, zato naj bo bodica ježka.

preberi več

KULISE PRAVNE DRŽAVE – DRUGIČ

14.10.2017

preberi več

Video in audio vsebine

Intervju pred referendumom - Vili Kovačič

DRUGI TIR - pred referendumom

Maltretiranje koga? Državljanov ali birokratov?

Boris Popovič - 2. tir - izjava

Boris Popović obrazloži, da drugi tir stane 418 mio ...

2-TDK dvotirna proga Divača-Koper

PROJEKT DRUGI TIR dr. Jože Duhovnika ali gospodarsko ...

2. del PROJEKT DRUGI TIR dr. Jože Duhovnika ali ...

RAZPRAVA po predstavitvi PROJEKTA DRUGI TIR dr. Jože ...

Drugi tir dr. Jožeta Duhovnika in o aroganci medijev

Drugi tir, ZAPIRAJE UST in ZAVAJANJA - minister ...

DRUGI TIR - investicijska ŠLAMASTIKA DZ RS in ...

Referendum 2. tir

Feb 09, 2019
Pismo poslanecem EU. Oglašam se vam iz države ...
Spoštovani poslanke in poslanci parlamenta EU, poslanci vseh barv, vseh strank, vseh držav in vseh ...
(0)
Feb 05, 2019
Odgovor EIB - Projekt železniške proge Koper - ...
Spoštovani gospod Kovačič!Hvalaza vaše pismo z dne 31. decembra 2018, ki ste ga naslovili na Wernerja ...
(0)
Feb 05, 2019
Pismo predsedniku banke EIB, gospodu Wernerju ...
Spoštovani gospod predsednik EIB ! Apeliram(o) na Vas in vodstvo EIB: ustavite financiranje vladnega projekta 2 ...
(0)
Feb 04, 2019
Maša zadušnica za vladnim 2tirom bo v ...
Maša zadušnica za vladnim 2tirom bo v Luksemburgu na sedežu EIB. Tudi v EU je konec izsiljenih ...
(0)
Feb 04, 2019
Koalicija se ne zaveda da je prva lopata namenjena ...
Koalicija se ne zaveda da je prva lopata namenjena prav njej. Zato je Levica tiho in je na distanci. Manjka samo ...
(0)
Feb 04, 2019
V EU je bilo posvetovanje proti dezinformacijam.
V EU je bilo posvetovanje proti dezinformacijam. Udeležil se ga je tudi naš lažnivec zunanji minister Miro ...
(0)
Feb 04, 2019
Geslo referenduma je bilo PROTI DVOJNI CENI ZA ...
Geslo referenduma je bilo PROTI DVOJNI CENI ZA ENOJNI TIR, zgodilo je je ravno to - vlada je NATEGNILA vso Slovenijo. Ob ...
(0)
Feb 04, 2019
OBLASTI PIJANA VLADA vidi dvojno - en tir ...
OBLASTI PIJANA VLADA vidi dvojno - en tir propagirajo za dvojni tir. Takega podcenjevanja naroda še ni bilo. Ali ...
(0)
Feb 04, 2019
TO JE ZELO POMEMBNA OBJAVA – korupcija na ...
Hrpelje, 11. 7. 2014 – Minister za infrastrukturo in prostor Samo Omerzel in minister za kmetijstvo in okolje mag. ...
(1)
Feb 03, 2019
Tiskovna konferenca: KAM IN ZAKAJ JE iz vladnega ...
OBVESTILO in VABILO NA TISKOVNO KONFERENCOz naslovomKAM IN ZAKAJ JE iz vladnega projekta IZGINIL DVOJNI TIRPredstavili ...
(3)
Oct 05, 2018
To, kar smo videli v oddaji Tarča je bilo ...
Spoštovano Ustavno sodišče, ustavne sodnice in sodniki ! (Skrivnostna so pota gospodova in duh veje ...
(1)
Oct 04, 2018
Tarča - oddaja za javnost brez sodelovanje ...
Spoštovani! Berem https://www.24ur.com/novice/ slovenija/alenka-bratusek-naj- ...
(1)