Zamisel, da bi namesto drugega tira iz Kopra do Divače zgradili kopenski terminal v Divači in tja s tovornjaki vozili tovor iz pristanišča, da bi ga tam nalagali na vlake, je neumnost, opozarjajo v združenju za promet pri GZS. To je del za zdaj še neuradne študije, ki jo je po naročilu ministra za infrastrukturo Petra Gašperšiča pripravil OECD, pravi predsednik združenja za promet Rok Svetek...

Dodaja še, da takšni izsledki samo olajšujejo življenje tistemu delu slovenske politike, ki vseskozi zavira ta projekt. Ni namreč bojazni, da v Luki Koper ne bi bilo dovolj pretovora za rentabilnost drugega tira. Ekonomist Jože P. Damijan ocenjuje, da se bo pretovor do leta 2030 povečal na vsaj 28 milijonov ton letno. Zato združenje v pismu predsedniku vlade Miru Cerarju zahtevajo konkretne zaveze v zvezi z realizacijo projekta.

...posnetek...

Namesto drugega tira terminal v Divači? - Radio Capris

Najbolj poslušana radijska postaja na Obali. Radio Capris.