Jure Dobovišek
Skladatelj je - pomislimo le na duete med ljubečima se - oblikoval človeški seizmogram, Buljan ga zvaja na iznajdeni skupni imenovalec.

Četrtek, 11. Marec 2010 ob 11:53

Odpri galerijo

Parada plesa
Barbra Drnač
Skladatelj je - pomislimo le na duete med ljubečima se - oblikoval človeški seizmogram, Buljan ga zvaja na iznajdeni skupni imenovalec. Odrski koncept, ki črpa iz kataliziranja izvirne glasbene emocije, pa zlahka zbudi vtis, da ne misli glasbe. No, vsekakor ne najde mišljenja z baletniki, katerih nenehno vadbeno ali postavajočo prisotnost je izgotovil Dejan Srhoj. Ta žal nemajhni prispevek, na katerega se uprizoritev naslanja, kakor da bi se sama bala praznine, je, upam si zapisati, neumnost. Koreografija dojema operne pasuse kot revijalne točke: ko se glasba vzburka, začne kdo iz baleta skakati po baskovsko (Un autre son époux) ali divje piruetirati, ko je prežeta z globoko melanholijo (Va, laisse couler mes larmes), gledamo blazirane mladenke, ki v sinhronih pozah razkažejo modo (kostumografija Ane Savić-Gecan je drugod toplo nevpadljiva), itn. Srhoj je Buljanova najnižja točka, čeprav se predstava tudi sicer zateče k marsikakšni cenenosti (lučno rdečilo idr.)(Nič kaj prijazna kritika Jureta Doboviška v časniku Delo o koreografskem delu Dejana Srhoja pri predstavi Werther režiserja Ivice Buljana v mariborskem gledališču.)

Galerija slik

Sorodne vsebine

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Trying to access array offset on value of type null

Filename: views/view_likeShare.php

Line Number: 335

">
publishwall share

|

|

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Trying to access array offset on value of type null

Filename: views/view_likeShare.php

Line Number: 502

Komentiranje na objavi onemogočeno