Članek
Pismo oglaševalcem (vključno sebi sami)
Objavljeno Sep 14, 2014

Na levi Facebook steni vidim "lično" objavo "V dvoje je lepše", ki seveda oglašuje povsem magično vzdušje v Nevemžekaterih termah, po nevemžekatericeni. Ker nisem pogledala in ker me, navsezadnje, niti ne zanima...

Strinjanje

Moram priznati, da se s prvotno, v oglasu postavljeno trditvijo, povsem strinjam.

Strinjam se tudi, da bi z možem v kakšnem privat romantičnem paketu znala prav prijetno uživati - nikakor ne pretirano, ker nama je to, po mojem, pač z leti prešlo iz navade. Navsezadnje se ima človek sposobnost prilagajati danim situacijam...
Vsi vemo, kolikšna je naša vsakdanja prilagodljivost, ne da? Le-ta pa slej ko prej doprinese popolno paralizo na zunanje dražljaje ali pa morebiten samomor... toliko o svetovnem dnevu boja proti samomoru... Za razumevanje tega procesa ne potrebujemo poglobljene psihološke podlage. Dovolj je, če opazujemo sebe. Kaj kmalu ugotovimo, da če nam neka reč dlje časa ne prinese zadoščenja, se nehamo nanjo odzivati...

Lažem morda???!

No, in ker ne dobimo zadoščenja, se pač z leti zabubimo v lasten mali, nikakor ne okičen svet. Govorim v množini, ker sem prepričana, da nisem edina ki je predelala te, povsem naravne, psihološke procese. Prepričana sem, da nas je veliko takih, ki nam je prazno, neosebno preverjeno prodajno besedičenje, povsem neverodostojno in odveč. In vedno več nas bo takih, ki ga bomo tako dojemali!!!

Slab potrošnik?

Z leti sem prav na ta račun postala zelo, zelo slab potrošnik in verjamem, da je in bo, takšnih kot sem jaz, iz dneva v dan več.

Reklame na nas nimajo več nikakršnega prodajnega učinka (govorim seveda o sebi in naraščujočih nejevernih zemljanih).
Nas je namreč izkušnja že krepko naučila, da se le slaba roba ponuja v čudovitih paketih, dodatno okrašena in opentljana... Pa še plačaš jo, preden bi jo lahko predhodno preizkusil!!!

Teorija darovanja (boomerang effect)

Z veseljem bi, po mojem mnenju, vsak od nas in z veliko hvaležnostjo - nikakor ne ponižno, da se razumemo - prejel vaš povsem kičasti paket v dar. Halo?! Še niste opazili, da sploh daril ne znamo več sprejemati??? Darila v svetu, kjer se vse le še prodaja?! S šokom nas zadenite v čelo! Prebudite naše zakrnele potrošniške čute!

Dobra roba je zastonj!

Se zavedate, da moramo dandanes zato, da dokažemo lastno delavno sposobnost, oddelati morje dela zastonj?!?!
Torej bi morala, po vaši slaboumni presoji veljati za nas ljudi drugačna pravila kot za vas, ponudnike storitev???!!!
Pa kdo ste vi, če ne ljudje??? Marsovci?!
Oooooo, enaka pravila veljajo, pa še kako!!! Če mi, delavci delamo zastonj, boste morali začeti za svoje preživetje tudi vi deliti svoje usluge zastonj!!! Kako naj se sicer sploh prepričamo o kakovosti vaših storitev???

Prodaja je passé

S tem, ko prodajate, predragi oglaševalci, še bolj podkurite moj uporniški duh; "z neetičnim besedičenjem se pač NEUM ukvarjala".In vem, da je takšnih ljudi, ki se s tem ne ukvarjajo, vedno več.

Navsezadnje ste vi, ki naj bi bili pri svojem delu nadvse neetični, pravzaprav povsem etični... Učinek na ljudi je z leti povsem pravšenj... antipotrošniška vzgoja.

21. stoletje

Pa vaši delodajalci? Bodo srečni, če bodo šli v franže? Če firma ne prodaja, niti ti marketingar, pa niti ti tržnik in še manj ti oblikovalec, ne boste jedli!!!

Zato  tebi, ki to prebiraš in si iz "foha" toplo sugeriram, da svetuješ svojim šefom, drugačen način motiviranja in oglaševanja - ne prodajnega, da se razumemo. Saj smo menda ja že v 21. stoletju???

Etično - humani princip (po sledeh A. Warhola)

Lastne ponudbe in programe začnite takoj etično in humano podarjati! Jaaaa, prav si slišal! Nikar se ne delaj norega in si ne zatiskaj ušes!!! Pa ne s kakšnim blesavim žrebom, v katerem nikdar ne izstopim na plano, pač pa s premišljenim, dobro vodenim*, rotacijskim tedenskim programom. Ej, življenje je dolgo. Vsi bomo enkrat prišli na vrsto,

Blog pred vami je prva uspešno izpolnjena prijavnica za koriščenje oglaševanih storitev!

Navsezadnje sem prijavnico na koriščenje vaše usluge izpolnila še preden ste jo vkup sestavili....  še preden ste omogočili prijavljanje. Kaj pa vi veste, koliko podjetij v svetu že koristi to strategijo in jim uspešnost in prodanost iz dneva v dan strmo naraščata?! Bi si res želeli ostati deset-tisoč-let za luno, če bi vedeli, da vas bo slej ko prej vaše skopuštvo stalo podjetja in morebiti celo celega premoženja???

Dosedanji rezultati

Cela armada nas je že, oštro uperjenih proti vašim starodobnim, zakrnelim, predvsem pa  povsem pogubnih sistemov prodajnega oglaševanja! Veliko stroškov in vse preveč dela, za malo "jela"!

IIII  Delavcu v firmi, ki tole prebira:
"Vem, da si ti zgolj kolesce v mehanizmu, ki vse skupaj poganja... Zato pa pojdi takoj, čimprej šefom povedat, kaj vam je storiti!!! Stavim, da ti bo šef pripel medaljo in te presedlal na bolje plačano delavno mesto... Pa še ukazoval boš lahko vsaj desetim manjšim od tebe...

Zmigaj rit, preden bo za vse prepozno!

Ampak nekaj te vseeno uslužno prosim... ko boste prišli po naju - mene z možem se razume, da bi naju odvedli v vaš eni in edini prečudoviti, opojni in oh in sploh svet, naj vas spremlja še prazgodovinski možič, lahko tudi čisto majcen, z največjim možnim lesenim kijem v roki, kar ga boste našli na poti do najinega skromnega bivališča...

Zakaj, me boš spraševal... Ja, a pa... a si ti neumen al kaj?!?!"

Ker bo potrebno mojega moža še zmer s kolom po glav, da ga bote kam premaknil...
III tega ne pozabi izbrisati iz besedila!!!

Podpis: Pojoča Travica
---------------------------------------------------------------------

*program, znotraj katerega je zaposlen neskorumpiran človek, ki pravilno, tabelarno padajoče, izpolnjuje evidenco prijavljenih, po samem vrstnem redu klica interesenta. Pri tem strogo ne favorizira bližnjih prijateljev in družinskih članov.