Ker se cenite!

OddajHelena ., dne 2014-11-13 ob 13:56:22

Popoln nasmeh, zamah z lasmi, pomežik dolgih trepalnic, počasno razpiranje ustnic … "Ker se cenite!"

Sem ena tistih, ki se zabava ob gledanju reklam. Na nek način je prav hipnotično zanimivo, na kak način se skrbno izbrane besede vsedajo v možgane množic. Ja, zagotovo tudi vame, ko čisto instiktivno v trgovini sežem po šamponu, katerega reklama mi je bila pač najbolj všeč. O vplivu reklam bi se lahko govorilo še in še, čeprav se je že ogromno povedalo … O tem, kako reklame spodbujajo sploh zadnji trend unikatnosti in posebnosti, vse od raybank pa do allstark pa do navadnih britvic. O tem, kako se piflarji kul, kako je kul golota (ok, nič novega - le da je zdaj očitno sprejemljivo tudi hoditi popolnoma nag po mestu ;)), kako je kul izumljanje novih besed, kako je vse kul in oh in sploh posebno. Tako dobiš množico ljudi, ki mislijo da so unikat, a so v resnici samo gruča, ki sledi modnim trendom. Zadnji modni trend je pač izstopanje. Vendar kako lahko izstopaš med ljudmi, ki se vsi trudijo "odstopati"? Kakorkoli, to je že vprašanje socialne psiohologije … reklame nam pač uspešno perejo možgane, to je dejstvo.

Pred kratkim je bil po televiziji dokumentarec o škodljivosti ličil in ostalih preparatov, ki jih vesoljna publika žensk zagnano kupuje. Na žalost ga nisem imela časa pogledati, ampak dovolj je bil že naslov, ki me je pritegnil … "Ker se ne cenite." Dobro, vsi poznamo reklamo s super motom: "Ker se cenite." Sicer dolgočasna reklama, a tolikokrat predvajana, da se ti tisto s cenjenjem dodobra vsede v možgane. Naenkrat si prepričan, da se ne ceniš, ker ne daš nič na svoj videz. Ne ceniš se, ker nisi v službi stoodstotno urejen, ker nisi prevlečen s tono pudra in še s čim. In potem pač kupiš. Da bi se cenil, kot se cenijo vsi drugi. Priznam, dokler nisem videla zanikane različice tega mota, sploh nisem pomislila na bizarnost vsega skupaj. Ženske uspešno prepričujejo, da se cenjenost samih sebe kaže skozi njihov videz. Če niso tako lepe, kot že tisočkrat operiran model reklame, se ne cenijo. In potem je tukaj še druga … še boljša, ki pa vsaj resnicoljubno prikaže dejstvo - "To nisem jaz, to je moja … šminka."

profileimage
Všeč mi je
2
Komentarji
23
Vinko Dolenc
2
Jun 13, 2015
Te reklame se pa spomnim. Vedno mi je iz ust (na glas) priletelo, potem ko tako glamurozno reče: ker se cenim ...
"Ni res! - (!) - Ker se NE ceniš, avša, drugi naj bi te, kokodak."
Hvala bogu, mi je crknu tv.
#23
Helena .
0
Nov 15, 2014
Hmm ... ženske se parfumiramo tudi zato, da bi drugim ženskam pokazale svojo "vrednost" oz. "ženskost" - gre za preprosto tekmovanje, primerjanje ... Zato se po moje tudi ličimo, lepšamo, kakorkoli že ...
Seveda Samosvoja, tudi zato, da se same počutimo bolj samozavestne ... zase, za svoj "nastop".
Če preobrnem situacijo, pa so moški veliko bolj privlačni z Malicio/Hugo Bossom na sebi, a ne?
Naravni vonji so itak da najbolj pristni ... pa niso bili parfumi narejeni za to, da bi te vonjave bile še izrazite? Zdaj .. očitno pri ženskih parfumih to pač ne vžge ... Naravni vonji so pač naravni. :)

Zlobni ... ni kaj za dodat. ;)
#22
naprimer Janez
1
Nov 15, 2014
Zlobni, haha, danes sem bil v "šopingu za fasungo" in se doma prej naredi spisek kar pač rabimo. Ampak neeee, moja mati se ustavi pri vsaki stvari in si reče: "tole bi bilo pa mogoče dobro sprobat". Ali pa se nabavi sadja preveč, medtem, ko je doma še v kleti ga dovolj.

Take in podobne cvetke :D

Ni treba kar v posteljo samo, da se kaj sproba Samosvoja. :) No, fsaj js nism takšen, js si vzamem cajt, da žensko spoznam itd. Tud do dva mesca počakam predn s katero skočim med rjuhe - pa če diši po vaniliji, kokosu ali pa naravnih izvlečkih iz osrčja Afrike. :P
#21
Samosvoja b.p. (brez priimka)
0
Nov 15, 2014
Deajan. Ženske se večina parfumiramo zato, da dišimo sebi in ne zato, da privlačimo samce!;)
Ko pridemo, da faze v postelji dobimo pristni vonj, kar je pa potrebno sprobat, a ne!;)
#20
Zlobni
2
Nov 15, 2014
Ste opazili/e kako po trgovinah ženske odvijajo zamaške, kjer je le omogočeno in ovohavajo vsebino zaprtega? Pa ne samo to ovohavajo celoembalažo ovitega artikla in miže nekaj sanjarijo, kaj pa ne vem!
Spretni trgovci so spoznali slbosti nabiralk in na veliko pršijo po trgovinah ( tudi z železnino ) arome, dišave, ki vspodbujajo nakupe :-) Tako se vozički polnijo nehote z vso mogočo in nemogočo, predrago, navlako za dom in kuhinjo :-(

Ne verjamete? Danes je dan za nakupe za dom in kuhinjo, preverite, ko pridete domov :P

Vsi čuti so polno zaposleni, le za premislek, kaj je nujno je pa ustavljen, blokiran!
#19
naprimer Janez
3
Nov 15, 2014
Nisem bral sicer komentarjef spodaj, ampak bom še nekaj dodal kar mogoče nekako spada zraven.

Ljudje se zmeraj pritožujemo kako težko je najti pravega ali pravo oz. ljubezen svojega življenja. Mogoče zato, ker ves čas lažemo?

S parfumi zakrivamo svoj "naravni" vonj. Ne oddajamo tistih hormonov (ali feromonov?), ki so v resnici naši, da bi sočlovek (moški ali ženska) zares spoznal nas samega. Z raznoraznimi dišavami skrivamo svoj pravi vonj, mogoče s tem zaviramo spoznavni proces.

Nekoč, ko še nismo znali govoriti, so se prav tako ljudje zaljubljali in spoznavali, vse samo na podlagi vonjav.

"Tale človek mi diši..."

Proces je bil povsem biološki in nič drugega. Mi pa smo spet vse zakomplicirali - z besedami, s sijočimi lasmi, s pudrom, s parfumi itd.

Lepši smo, ja, ampak lažemo drugim. Cel faking čas.

Ampak jaz sem pravi moški! Jaz smrdim po samemu sebi in dokler ne najdem ženske, ki bo sprejela moj smrad, bom kar lepo sam. :D
#18
Samosvoja b.p. (brez priimka)
0
Nov 15, 2014
Bizarna reklama,ampak deluje, vsi vemo za kaj se gre! Cilj so dosegli!
#17
P. J.
2
Nov 14, 2014
@mike: Ja kakšen moški pa si, da ne uporabljaš malicije?!? :P
#16
Helena .
1
Nov 14, 2014
Samosvoja: se popolnoma pridružujem tvojemu mnenju ... tudi sama uporabljam lepotilna sredstva - ravnovesje, kot si rekla. :)
Vse , na kar želim tukaj opozoriti je bizarnost, da se ženske brez šminke očitno več ne cenijo.
mike - jaa ... too ... je grozno!
#15
mike 1968
1
Nov 14, 2014
Ob nekaterih reklamah mi gre res dejansko že na bruhanje. Na Planetu TV so po 10. letih ali celo več, zopet dali staro reklamo : "HOČEM MALIZIO". #"!%#
#14
M. H.
2
Nov 14, 2014
Dobro si povedala, Samosvoja, išči neprestano ravnovesje med naravnim in umetnim, to mi je všeč.
#13
Samosvoja b.p. (brez priimka)
1
Nov 14, 2014
Iz lastnih izkušenj;vso naravno (samo)zdravljenje gre,dokler ni resnih bolezni, infekcij. Ko pa resno zbolimo, kot ga. Marija H.pa hitro tečemo po pomoč k medicini. Sama z revmo sem se trudila in živela 3.leta brez vsake kemije, niti lekadol nisem vzela. Prepričala sem se, da se lahko energetsko zdravim. Uporabljala sem vražji krpelj, eterična olja...da skrajšam. Okoliščine ugriz mačka so me prisilile, da sem morala se cepit proti tetanusu, steklini, antibiotik. Tudi sistem katerega del smo te dobesedno z grožnjami-denarna kazen prisili, da si uporabnik kemije.
Živimo v času multinacionalk; farmacije, kozmetike...ta nam žal kroji življenje.Težko uit, se izognit njim, nemogoče v lastno dobro!
Delam v kozmetični "industriji" mogoče tudi zato bom zagovarjala uporabo šmink in vseh lepotilnih zadev, ki jih obožujem, ker sem sodobna ženska; rada dišim, se polepšam in razvajam.
Moj moto je ;išči neprestano ravnovesje med naravnim in umetnim. Imam izbiro in možnost, dokler...
#12
Helena .
1
Nov 13, 2014
Drži ... gratis zadev ni ... so pa velike črke: AKCIJA, PLAČAŠ 1 DOBIŠ 2 ... in to pri ljudeh vzbudi pozornost.
Azra, to s kreditnimi je tudi meni uganka ... kot so mi tudi zavarovalnice, ampak dobro, o tem kdaj drugič. :)
(Pa še to ... čaj z limono je navsezadnje še boljšega okusa kot tablete. ;))
#11
Azra .
2
Nov 13, 2014
Še ena, ki nima kartic. Prav alergična sem na njih. Pred leti sem vzela v roke škarje in prerezala vse kartice. Tudi kreditne. Pustila sem si samo bančno-gotovinsko in to mi zadostuje.
Sem pa imela težavo v podjetju, ko sem nekaj kupovala iz tujine in nisem mogla plačati z gotovinsko ampak samo z kreditno. Tega nisem razumela, pa še danes ne razumem.
Kozmetike skoraj ne uporabljam (zelo poredko), reklam ne gledam, zdravil ne jemljem. Plačujem pa dodatno zavarovanje in delam dobiček Vzajemni, ker ničesar ne porabim. Še takrat, ko zbolim, se zdravim kar sama doma. Moja zdravnica pravi da prehlad z tableti zdraviš 5 dni, brez njih pa 7. Tako da se raje odločim za 7 dni (čaj, limona,med).
#10
M. H.
0
Nov 13, 2014
Helena, počasi se tudi daleč pride, tudi s prebujanjem potrošnikov. Gratis zadev ni, vsaj po mojem videnju ne. Ker je vedno ozadje, pa tisto gratis preplačaš. Mogoče se motim, toda velikega brata na vsakem koraku si zares ne želim, ker imam rada svoj način življenja.

Zadnji odstavek pa je zanimivo pomenljiv. Drži!
#9
Helena .
0
Nov 13, 2014
Marija, potem ti lahko povem, da sem tudi sama brez čisto vsake "trgovniske kartice" ... in tako kot ti upam, da bodo še drugi ugotovili, na kak način potem trgovci izkoriščajo njihovo naivnost.
"Ampak kaj ko so te gratis zadeve včasih tako mikavne ..." ;)

No, kakorkoli ... bomo videli, kako daleč še lahko gre potrošniško reklamiranje.

Če lahko nekaj pridodam k "zaključku" kemije in načina življenja: Da, vsak živi svoje življenje, a zanj tudi odgovarja sam.
#8
M. H.
2
Nov 13, 2014
Samosvoja /4/
brez medicine ni mogoče, priznam, brez penicilina pa gotovo, če bi ga npr. jaz jemala, me zagotovo ne bi bilo več. Ko sem bila najstnica, so mi ga enkrat predpisali in so mi potem komaj rešili življenje.

V življenju še nisem imela antibiotika. Nobenih zdravil ne jemljem. Res pa je, da sem pokasirala raka. So me operirali, odrezali nekaj črevesja, zašili in sedaj živim naprej.

Moje pravilo, če te slučajno zanima je: Klasična medicina mi je rešila življenje, moj način življenja pa me ohranja pri življenju. Zaključek? Ga ni. Vsak živi svoje življenje.
#7
M. H.
0
Nov 13, 2014
Samosvoja, če ti je nekaj všeč, pa čeprav kemija ter vse, kar naj bi bilo z njo povezano, je zagotovo prav, da tako živiš.

Helena, res sem nekaj časa spremljala, pred leti, vpliv teh reklam, neverjeten je, ljudje sledijo in vse je posledično drago. Kajti trgovci točno vedo, kako naj nagovorijo množice. Ko pridem v trgovino, me ponavadi prodajalka na blagajni vpraša, če imam njihovo kartico. Pa ji zastavim vprašanje, zakaj me sprašuje, če jo bom imela, koliko bom dobila brezplačno. Sledi njen nasmeh in obrazložitev, da ne bo nič brezplačno, ampak prihodnjič bom dobila tak in tak popust oz. nekaj podobnega, kar jim pač naročijo. Vedno odgvorim, če želijo, da bom njihov kupec, naj mi pripadnost popusta omogočijo brez kartice, saj sem nesledljiv kupec, ki ga njihove reklame ne nagovarjajo tako kot hočejo oni, pač pa v trgovino stopim takrat, ko to sama želim.

No, pa dovolj, da se preveč ne razpišem. Še to, da sem vse kartice, ki sem jih imela, prenehala uporabljati, tako sem res postala nesledljivi kupec. Čakam, da bodo podobno storili tudi drugi, potem pa bodo cene v trgovinah res primerne našemu standardu.
#6
Helena .
0
Nov 13, 2014
Ja, se strinjam. Človek potrebuje že preveč vsega, da bi lahko živel brez kemije ... kemija ima zagotovo tudi dobre strani. Ne pa potrebuje vsega, kar mu farmacija ponuja - torej reči, brez katerih se več ne zna ceniti. (če že ne uporabljamo vsi ličil in ostalih kemičnih strupov, uporabljamo pa mila ... in doma narejena mila niso nič slabša od kupljenih)
In drži ... okoli tega je bilo napisano že veliko. Kljub temu pa take bizarnosti kot so "Ker se cenite" še vedno vztrajajo v naši družbi ;)
#5
Samosvoja b.p. (brez priimka)
0
Nov 13, 2014
Mislim,da danes narava človeku ne more nudit vsega v kar se je razvadil-potrebuje. Na to temo je bilo že kar nekaj napisanega in tudi filmov. Na koncu so junaki spoznali,da brez kemijskih pomagal umremo. V mislih imam penicilin npr. Če resno zbolimo, antibiotik te reši življenje in ne čajček ali mazilo iz narave eko,bio... Žal!
#4
Pokaži več komentarjev
Helena .
Helena .
Objavil/a 2014-11-13 13:56:22 (Nov 13, 2014)
Starejša objava Novejša objava
KATEGORIJE OBJAVE
ZADNJE OBJAVE
Klobasanje klobas (oz. umetnosti)
V lovor in nazaj
Izgubljena prtljaga
V čem je smisel krompirja ali Kratek pregled problema eksistence
Nasmeh, prosim!
Obala
ZADNJI KOMENTARJI
KATEGORIJE
IŠČI PO ARHIVU
junij 2019
PTSČPSN
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj