Preprost položaj za katerega ne potrebujete nikakršnega jogijskega predznanja, bo poskrbel za lajšanje menstrualnih bolečin.

Ko nas med mestruacijo zgrabijo hudi menstrualni krči, bi najraje nepremično ležale v postelji in počakale, da bolečina mine. Večina se nas v postelji zvije v klobčič, vendar to v resnici še poslabša situacijo, saj je potrebno mišice v predelu maternice raztegniti - le tako delujejte proti krčem in jih s tem ublažite. S pomočjo tega odličnega joga položaja ali asane lahko bolečino odpravite hitreje kot če bi uzele tableto proti bolečinam.

Poskusite s položajem loka (dhanurasana)

Poleg tega, da bo ta položaj ublažil menstrualne bolečine, je asana loka odlična za krepitev trebušnih mišic in ledvenega dela ob enem pa blaži tudi posledice utrujenosti in stresa.

Ulezite se na trebuh, iztegnite roke nazaj, pokrčite kolena ter se primite za gležnje in se ob vdihu povlecite nazaj tako, da ustvarite lok in lepo raztegnete trebušne mišice. Zadržite položaj za pet vdihov in sprostite. Ponovite vsaj tri krat.

Za pravilno držo med asano in kako jo pravilno izvesti preverite spodnji video.

Joga položaj, ki bo ublažil menstrualne bolečine - Telo in duh: Elle.si

Preprost položaj za katerega ne potrebujete nikakršnega jogijskega predznanja, bo poskrbel za lajšanje menstrualnih bolečin.