Nekaj o sestavinah

OddajDobra Žlica, dne 2014-07-31 ob 10:53:02

To ravno ne spada v katergorijo pridelava zelenjave in kako do sestavin, vendar bom vseeno objavila danes, tukaj. Pisala bom o piramidah zdrave hrane. V njej so vse sestavine, katere se lahko pridela doma ali kupi v trgovini. Na teh piramidah so meso, sadje, zelenjava, maščobe, ribe, žita in ostale sestavine. Iz vseh teh sestavin je sestavljena piramida zdrave hrane, katero smo spoznali že v osnovni šoli, vendar smo večinoma pozabili kaj pomeni. No sedaj bom govorila ravno o tej piramidi in dodala moj pogled nanjo.

Piramida zdrave prehrane (vir slike: http://www.slomedia.it/ali-je-nas-nacin-prehranjevanja-dovolj-zdrav)

Na sliki je prikazano, kaj moramo jesti najpogostejše in čemu se je bolje ogibati. Tisto, ki je čisto na dnu, naj bo na jedilniku večkrat, bolj kot se višamo vrhu piramide, manjkrat naj bo na krožniku. Torej največkrat ogljikovi hidrati, potem sadje in zelenjava, nato meso, mleko in mlečni izdelki, izogibati pa se moramo maščob in sladkorjev. No, to mi pa ni čisto jasno. Ali ne govorijo vse diete, da se je potrebno ogljikovih hidratov izogibati, ter tudi, da so nekatere maščobe dobre? Ja no. Na spletu se lahko zasledi že popravljene piramide. Ena takšnih je piramida spodaj.

Popravljena prehranska piramida (vir slike: http://otrocarije.blogspot.com/2009/03/prehrana-med-nosecnostjo.html)

Vendar pri obeh nekaj najpomembnejšega manjka. Če v spletni brskalnik vtipkate prehranska piramida, ter greste na slike, najdete nekaj piramid, ki na dnu vsebujejo tudi VODO. Ja voda je najpomembnejša. Tu ne bom pisala koliko vode se mora spiti, saj vsak pravi drugače. Če ste žejni in imate suha usta pijte res samo vodo, da se odžejate. Če ne morete piti same vode, vanjo kapnite malo limoninega soka, ko stisnete limono. Pozabite na presladke sokove ali ostale gazirane pijače.

Vendar tukaj še nekaj manjka, le kaj je to? Kdo ve? Mogoče pa kdo izve iz namiga, ki je stvar na sliki.

No so kar 3 stvari, ki jih lahko poimenujemo z eno besedo ZAČIMBE. So nepogrešljive v kuhinji in seveda sveže so najboljše. Nekaj sem o njih že pisala v temu blogu, če pa sem kaj pozabila pa še sledi.

Za konec pa še to, če ne pretiravamo nam nič ne škoduje.

To so torej osnovne skupine živil s katerimi bomo pripravili jedi, seveda pa bomo uporabili tudi začimbe. Naj se zabava začne.

profileimage
Všeč mi je
1
Komentarji
3
Dobra Žlica
1
Jul 31, 2014
Hvala azra in Marija. Naj vama priznam, da je ta sestavek že malo starejši in sem ga kopirala, ter rahlo spremenila, iz svojega starega bloga. Ko se mi ne da preveč pisat, ter nimam idej, se poslužim tudi kopiranja. Drugače pa se tudi sama strinjam z azro, za nas je najbolj zdravo tisto, kar najbolj paše našemu telesu. Ne trudite se biti nekaj, kar niste. Lahko celo leto ste vegani, pa vam kar v enem trenutku zapaše meso, ali pa mleko, ne se tega branit, to od vas zahteva telo, poslušajte ga.
#3
M. H.
0
Jul 31, 2014
Za konec pa še to, če ne pretiravamo nam nič ne škoduje.
Klavidja, sem prilepila tvoj stavek. Tako je.

Želim ti pa čestitati za sestavek, dobro si zajela vse, lepo si napisala, krasno si se potrudila. Pred leti me je namreč pot zanesla na eno izmed predavanj o zdravi prehrani. Točno to smo poslušali in v večji meri sem se strinjala s povedanim.

Tudi azra je v zadnjih treh vrsticah navedla vso umetnost, ki je kot temeljni kamen. Lepo je prebrati.
#2
azra
1
Jul 31, 2014
Klavdija, o zdravi prehrani je toliko različnih zgodb, da sploh ne vem več kaj je zdravo in kaj ne.
Zame osebno še vedno jedi na žlico, čimveč zelenjave in malo mesa.
Pravzaprav uporabljam recepte moje mame. Se mi zdijo najbolj zanesljivi.
#1
Dobra Žlica
Dobra Žlica
Objavil/a 2014-07-31 10:53:02 (Jul 31, 2014)
Starejša objava Novejša objava
ZADNJE OBJAVE
Lidlovo kosilo
Selitev
Predstavitev kuharske knjige
Parkeljni
Poizkus izdelave pralinej
Zeliščna sol
ZADNJI KOMENTARJI
IŠČI PO ARHIVU
november 2019
PTSČPSN
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj