Obstaja velika razlika med poročilom o istem dogodku. Na eni strani so slovenski mediji, ki jih je poklical njihov vrhovni svetovalec iz Coventrya, sicer plačan od MI6 in CIA, Abdul Rahman, ki ima svoj s.p. SOHR in je edini zaposleni. Sporočil jim je, da je Netanjahu napadel iransko vojaško bazo v Siriji in ubil 9 oseb. Po zločinu je Netanjahu veselo odplapolal domov. Potem pa imaš poštene tuje medije, ki Rahmana sicer poznajo, a vedo, da je plačan prevarant, zato so povzemali poročilo Sirske agencije SANA. Ta je sicer enako navedla, da je šlo za letalski napad na vojaško bazo, a tokrat sirsko in je sirska vojska uničila dve izstreljeni raketi, zato škode in mrtvih ni bilo. Kar me pri vseh laganjih najbolj čudi je, da nobena  stranka za volitve Rahmanija ni prijavila kot kandidata, saj bi ob takih plačanih izkušnjah lažnivca zanesljivo uspel priti v Parlament! Pa imajo dokaze na slovenskih medijih, kako uspešne so njegove laži!