Članek
Ustavno sodišče podpira razmah kriminala?
Objavljeno Aug 25, 2018

DAN................... DOGODEK

21.9.2017......... Novinarska konferenca (moja tretja z Vilijem Kovačičem, vsakič cenzurirana, tokrat snemana zasebno)
24.9.2017........ Referendumsko glasovanje (prvič)
25.9.2017........ Vložena pobuda za oceno ustavnosti ZIUGDT

13.5.2018........ Referendumsko glasovanje (drugič)
13.5.2018........ Dopolnitev pobude za oceno ustavnosti ZIUGDT
19.6.2018.......  Ustavno sodišče ugotovi, da ZIUGDT ni uveljavljen, ter s tem izgovorom ZAVRŽE presojo ZIUGDT
20.7.2018....... ZIUGDT je objavljen v Uradnem listu, s pričetkom veljavnosti naslednji dan, v soboto
23.7.2018....... Drugič vložena pobuda za oceno ustavnosti ZIUGDT
3.8.2018......... Leben napove sklepanje pogodb in začetek del v septembru 2018
24.8.2018....... Ministrstvo za infrastrukturo objavi javni poziv, s katerim išče člana projektno-finančnega sveta, ki je predstavnik civilne družbe (uradni poziv)

In sedaj, če vemo, da se je pri TEŠ6 pokradlo na milijone evrov davkoplačevalskega denarja:

Tožilstvo osumljenim očita kazniva dejanja zlorabe položaja, ponarejanja listin in pranja denarja pri več kot 250 milijonov evrov vrednem oškodovanju v okviru projekta Teš 6. Njegova cena je po prvotnih načrtih znašala 650 milijonov evrov, a se je projekt v poznejših letih zaradi slabega vodenja podražil za več kot enkrat – na končnih 1410 milijonov evrov.

čemu potem sodnice in sodniki Ustavnega sodišča niso sposobni - vedoč, da se v državi vrši kriminal na najvišjem nivoju (prav pri projektih dimenzij TEŠ6 in Dragi tir) - zadržati izvajanja ZIUGDT, mojo pobudo razvrstiti med prednostne in čimprej odločiti o dokaj enostavnih pravnih vprašanjih:

1. Ali smejo občine sodelovati v referendumskih kampanjah?

2. Ali smejo državna podjetja (več kot 25% državnega lastništva) sodelovati v referendumskih kampanjah?

3. Ali smejo največji zasebni mediji (POP TV in Kanal A) po lastni kaprici namenjati čas in prostor izbranim organizatorjem referendumske kampanje?

4. Ali Siol (+ Planet TV) in STA zaslužita enako zakonsko obravnavo, kot državna medija, kot je to urejeno v 12. členu ZRTVS za RTV SLO?

5. Ali sme RTV SLO kršiti 12. člen ZRTVS in prirejati "soočenja" na naslednji način: namesto, da bi vsakemu organizatorju kampanje omogočili enak čas in prostor, rdeče novinarke razdelijo organizatorje v "dva tabora", pri čemer dajo vsakemu taboru "enak čas"? To je nezakonito (in protiustavno), ampak Policija tega ni nikoli procesirala, oziroma Tožilstvo tako kriminalno ravnanje dopušča že več let.

6. Ali lahko okrožni državni tožilec razglasi ZVRK za "nejasen zakon" (lex incerta), ter celo sam odloči, da po njegovo občine in državna podjetja (1. in 2. točka) smejo sodelovati v ref. kampanji? S tem je namreč dejansko dokazal, da je pobuda za oceno ustavnosti ZIUGDT še kako upravičena in potrebna.



V kolikor Ustavno sodišče ne bo v najkrajšem času zaustavilo izvajanja ZIUGDT, bom prisiljen pristati na tezo, da je večina ustavnih sodnikov in sodnic (glede na dosedanjo prakso tvegam še oceno, da sta Šorli in Jaklič pripravljena pokazati ustavno-pravniško hrbtenico) pripravljena dopustiti uveljavitev koruptivnega zakona, ki je bil sprejet na koruptiven in globoko protiustaven način.