Kot pravijo pri Renaultu, bo Mégane, ki so ga doslej po vsem svetu prodali v več kot 6,5 milijona primerkih, v četrti generaciji izstopal z dinamičnim videzom in prepoznavnim svetlobnim pečatom spredaj in zadaj. Družinske gene bo kazal s širokimi izklesanimi rameni in značilnim prednjim delom z velikim pokončnim rombom. Veliko oblikovnih elementov, vključno s prednjimi lučmi v obliki črke C, povzema po večjem Talismanu, zadaj pa mu luči, ki se vodoravno raztezajo prek vsega zadka, dajejo občutek širine. Predstavljamo.

Če tovarne pri prenovi vse prevečkrat uporabljajo besedo novi, si jo tokratni Tiguan druge generacije resnično zasluži. Tudi ali pa predvsem zato, ker je narejen na novi platformi, sicer že znani MQB platformi, ki si jo v koncernu deli že kar nekaj osebnih avtomobilov različnih znamk. A čeprav je platforma že uveljavljena, je Tiguan prvi križanec v celi skupini Volkswagen, ki stoji na njej. Predstavljamo.

Po hibridnih Passatovih različicah bo od jeseni ponudbo dopolnil še Alltrack. Kot pove že ime, je za vse poti ali, točneje, gre za štirikolesno gnano in za zahtevnejši teren prirejeno različico. Pri Volkswagnu pravijo, da je Alltrack namenjen vsem, ki so v prostem času ali pa službeno veliko na poti in se s svojim avtomobilom ne vozijo le po asfaltnih cestah. Odlikuje ga bogata oprema, kar seveda pomeni tudi, da ne bo ravno med najcenejšimi. Serijsko kupec dobi štirikolesni pogon, razmeroma močne pogonske stroje ter funkcijo 'Front Assist', s katero gre tudi zavora v primeru nevarnosti naletov, ki zaznava tako avtomobile kot pešce. Kot že omenjeno, je razpoznavnost novega Passatovega Alltracka v bolj terensko naravnani drži – karoseriji, ki ima drugačne odbijače, pragove in blatnike ter dodatno zaščito dna avtomobila. Dno avtomobila je od tal dodatno dvignjeno za 2,75 cm v primerjavi z običajnim Passatom, in torej zdaj znaša 17,4 cm, kar omogoča že kar zgledne lastnosti za vožnjo po terenu. Vozili smo.

Beri dalje...