Preden se lotimo motorja, besedo ali dve o 'ostanku' te Corse: dolgočasne oblike ji ne moremo očitati. Čeprav se bo komu z boka zdela kar malo preveč podobna predhodnici, pa pogled na nos ali zadek da jasno vedeti, da gre za zadnjo, peto generacijo in da so se Oplovi oblikovalci tudi pri njej držali osnovnih oblikovalskih smernic hiše. Zato so usta precej na široko odprta, ne manjka ostrejših potez, vse skupaj pa je dopadljivo športno – zlasti če je Corsa živo rdeče barve. Kaj pa notranjost: sedi se na ravni povprečja razreda, malce pa smo postrani pogledali nekatere oblikovalske poteze, predvsem dele plastike, saj so ti (na primer obvolanske ročice) preblizu tistemu, česar smo bili vajeni v stari Corsi.

Podobno velja za merilnike in monokromatski zaslon med njimi, pa tudi sistem Intellilink (s sicer dobrim barvnim LCD-zaslonom, občutljivim za dotik) ni ravno vzor intuitivnega upravljanja – je pa res, da svoje delo opravlja dobro. Prostora zadaj je glede na to, v kateri avtomobilski razred sodi Corsa, dovolj, enako velja za prtljažnik in enako za počutje v avtu v celoti. A bistvo te Corse je počivalo pod motornim pokrovom. Tam se je skrival trivaljni turbobencinec, ki s svojimi 85 kilovati oziroma 115 'konji' krepko prekaša 1,4-litrskega brata. Osnovna vodila, ki so jih Oplovi inženirji imeli pri snovanju litrskega turbinskega trivaljnika, so bili čim manj hrupa, čim bolj uglajen tek in seveda čim manjša poraba in izpusti.

Beri dalje...

Kratki test: Opel Corsa 1.0 Turbo (85 kW) Cosmo (5 vrat) - Avto Magazin

O Oplovi Corsi smo v začetku leta v našem velikem testu med drugim zapisali, da 1,4-litrski turbomotor ne sodi med najvarčnejše. Je njegov litrski...