Stari Fabii Combi ne zamerimo veliko, saj je ogromno družin, ki jim predano služi. Pravzaprav je zaradi radodarnejše višine idealen avtomobil za starejše, ki imajo težave pri vstopu oziroma izstopu iz njega. Toda pri Škodi so hoteli več – lahko bi rekli tudi drugače, predvsem v smislu pomlajevanja obiskovalcev njihovih prodajnih salonov. Zato je nova Fabia Combi v primerjavi s predhodnico za centimeter daljša, za štiri centimetre širša in za 3,1 centimetra nižja. In če ob tem pogledamo še na ostrejše oblikovalske poteze, ki jih je oblikovala skupina okoli slovaškega Škodinega šefa oblikovanja Jozefa Kabana, potem nam mora biti jasno, od kod nova dinamika.

Večji zadek sploh ni pokvaril svežine, ki po drugi strani tako brez dvoma namiguje na družinske poteze. Novinec ima v primerjavi s predhodnico za 25 litrov večji prtljažni prostor in, verjemite, s 530 litri je res navdušujoč. Ob tem ne smemo spregledati še nekaj dodatkov, ki v vsakodnevnem življenju pridejo še kako prav. Za drobnarije so namenili dva večja predalnika ob zadnjih blatnikih, uporabna novost pa je tudi prilagodljiv (seveda odstranljiv!) trak, v katerega lahko damo denimo vrečko. Za nakupe sta namenjeni tudi dve kljukici, 12-voltna vtičnica pa bo zlahka ohranila pijačo mrzlo, če boste v prtljažnik namestili priročno hladilno torbo.

Pogled pod dno prtljažnika razkriva klasično nadomestno gumo, ki je vsekakor boljša rešitev kot pogojno uporabni kit za popravilo. Edina večja zamera Škodi Fabii gre neizrazitemu potniškemu delu, saj če bi vas zvezanih oči posadili za volan, zagotovo ne bi vedeli, ali sedite v Volkswagnu, Seatu ali Škodi. Seveda je veliko pristašev omenjene nemške znamke, ki se s to ugotovitvijo ne bodo strinjali, a kljub temu bi lahko tudi v notranjosti (kot so pri zunanjosti) modele znamk v skupini Volkswagen tudi oblikovno bolj popestrili. Toda denar je sveta vladar, pravijo, in skupni sestavni deli vsekakor pomenijo več dobička kot individualizacija posameznih modelov.

Toda optimisti, in med Škodinimi kupci jih je na srečo kar precej, gledajo na to v povsem drugi luči, saj so vgrajene tehnologije preizkušene in temeljito preverjene. Denimo 1,2-litrski motor TSI z 81 kilovati oziroma bolj domačimi 110 'konji' je že star znanec, čeprav se lahko pohvali z neposrednim vbrizgom goriva in izpolnjenim standardom EU6, sistemom start-stop in ohranitvijo zavorne energije, prav tako s šeststopenjskim ročnim menjalnikom (za dvosklopčni menjalnik DSG je treba odšteti še dodatnega jurja) in infozabavnim sistemom, katerega glavni adut je velik intuitivni in za dotik občutljiv zaslon. Dela kot švicarska ura in pri presedanju iz avta v avto, kot je v navadi pri Avto magazinu, se takoj vprašaš, zakaj nimajo tega že vsi.

Beri dalje...

Kratki test: Škoda Fabia Combi 1.2 TSI (81 kW) Style - Avto Magazin

Nova Fabia Combi je v primerjavi s predhodnico udobnejša, saj je daljša in širša, z večjim prtljažnikom pa tudi uporabnejša. Predvsem pa je lepša!