Po navedbah podjetja lahko E-Spider premaga klance z nagibom do 70 odstotkov in se ne prevrne niti na 50-odstotnih klancih, k čimer mu pomagajo posebne posamične obese koles. Te nikakor niso podobne obesam, kot jih poznamo na avtomobilih, ampak gre za zelo dolge nihajne noge, ki se lahko zares dobro prilagajajo še tako muhasti podlagi, voznik pa ob tem vedno ostaja v udobnem položaju. Pogon je seveda štirikolesni, omogočajo pa ga 1- ali 1,5-kilovatni elektromotorji v pestih koles, ki se napajajo iz baterije kapacitete 2, 4 ali 6 kWh, ki je nameščena kar pod voznikovimi nogami.

Swincarovi inženirji Pascal Rambaud, Jerome Arsac in Thierry Lames so E-Spider razvijali zadnjih osem let in ga privedli do faze, ko podjetje išče partnerje, ki bi mu omogočili nastop na trgu. Načrtujejo tudi dvosedežno različico, namesto volanskega obroča pa bi upravljanju lahko služila tudi krmilna palica.

Beri dalje...

Električni avtomobilček, ki premaga vsak teren - Avto Magazin

Si lahko predstavljate vozilo, ki je še najbolj podobno elektrificirani kombinaciji štirikolesnika in lunarnega vozila? V francoskem podjetju Swincar so...