RABLJEN AVTO: NISSAN QUASHQAI (2007–2014); Gospod simpatični

Audi predstavlja admiralskega križanca

Novi Avto magazin - vozili smo: Renault Zoe Z.E. 40, MB E All Terrain, Fiat 124 Spider; primerjamo:

Glasujte za naj reklamo: Avto magazin št. 01!

Nissan Micra: Ponovno rojstvo

Najmočnejša Škoda Octavia vseh časov

Znani so finalisti za Slovenski avto leta 2017

Opel Ampera-e: Električni vsakdan

V Detroit prihaja podaljšani Volkswagen Tiguan

Novice

Popolna Faena! Na obisku pri Miuri

V poročilih o vožnji superšportnih avtomobilov kmalu zmanjka superlativnih pridevnikov. Ko govorimo o Miuri, je še teže, saj je bil to Lamborghini, ki je Gandinijevo, Dallarovo in Stanzanijevo mojstrovino postavil v osrčje Ferrarijevega ozemlja. Več kot pol stoletja po njegovi predstavitvi smo vozili P400SV (Superveloce) z legendarnim 4,0-litrskim motorjem V12, ki zmore 385 'konjev' za popolno 'Faeno'!

Audi predstavlja admiralskega križanca

Pri Audiju pravijo, da bodo novo leto začeli s senzacijo in sicer v obliki študije Audi Q8 Concept, s katero napovedujejo novega kupejevskega velikega športnega terenca oziroma križanca in so jo pripravili za januarski avtomobilski salon v Detroitu.

Končno bomo videli električnega Bullija

Le še do avtomobilskega salona v Detroitu bomo morali počakati, vsaj kar se tiče študije. Volkswagen jo je že napovedal z nekaj posnetki detajlov.

Novi Avto magazin - vozili smo: Renault Zoe Z.E. 40, MB E All Terrain, Fiat 124 Spider; primerjamo:

Najmočnejša Škoda Octavia vseh časov

Tako pravijo pri Škodi za novo Octavio RS, ki so jo uskladili z novo podobo Škodinega osrednjega modela, na voljo pa bo kot kombilimuzina ali kombi.

Znani so finalisti za Slovenski avto leta 2017

Skoraj 37 tisoč glasov so bralci, gledalci in poslušalci medijev, vključenih v izbor za Slovenski avto leta oddali letos, in izbrali pet finalistov.

Lepa gesta na Viču: zaletel se ji je v avto in pustil sporočilo z bonboniero

Kaj pa bi storili vi, če bi na parkirišču zadeli v avtomobil neznanca?

Čista nula, čista vest – tudi v decembru

Zavod varna pot je v petek po ljubljanskih lokalih izvedel akcijo, med katero je voznike in tudi druge obiskovalce nočne Ljubljane spodbujal k odgovorni in predvsem trezni vožnji.

Kia Niro postavila rekord v varčni vožnji

Kiin novi hibridni avtomobil Niro je postavil svojevrsten rekord v gospodarnosti vožnje s hibridnimi avtomobili. Potrdili so ga tudi v vpisom v Guinessovo knjigo rekordov.

Spremljevalci

KOLEDAR DOGODKOV

Vozili smo

Enduro GP Italija: Festival fanatičnih navijačev in najboljših enduro voznikov

Tretja dirka za svetovno prvenstvo v enduru je bila polna emocij, spektakularnih voženj, padcev, terenov, ki se zdijo komaj prevozni. Tako kot vsako leto pa pri naših sosedih poskrbijo predvsem fanatični navijači. Oglejte si video utrinke dirke najboljših enduro voznikov na svetu.

Yamaha Star Venture - nov luksuzni kruzer

V razred, kjer so do zdaj dominirali Goldwing, ElectraGlide in K1600GT, zdaj vstopa tudi Yamaha. Za pogon so izbrali dvovaljnik.

Na slovenske ceste bo letos zapeljalo 240 novih Mazd CX-5

Mazdin slovenski zastopnik je v Sloveniji začel prodajati novo generacijo Mazde CX-5, ki bo nasledila zelo uspešno Mazdo CX-5, ki je bila naprodaj od leta 2012.

Testi

Renault Clio Energy TCe 120 Intens

BMW M2 Coupé

Ford Ranger Wildtrak 3.2 TDCi

Ford Ranger s svojo pojavo ne pusti nikogar ravnodušnega. Videti je divje, robato, morda celo malo našminkano. Za tem videzom se skriva kleni terenec, ki pa zna biti tudi uglajen.

BMW 125d

Ta avtomobil je nekako utelešenje vsega, kar lahko izberete s cenika BMW-jeve serije 1.

Jeep Renegade 2.0 Multijet 16v 170 AWD AUT Trailhawk

Če nekje v naravi naletite na živo, skorajda fluorescentno oranžno barvo, je največ možnosti, da pripada kakšnim reševalnim službam.

Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet 4WD S

Suzukijeva Vitara je v dobrem letu dni ob Oplovi Mokki postala vodilna v razredu majhnih križancev. Zakaj, lahko odgovori tudi tale test.

Kolumne

Konec leta; kolumna: Vladimir Stankovič

Kot korenček na palici; kolumna: Tomaž Porekar

Zgodba iz ozadja: ko električni i3 obstane sredi križišča, rešuje pivo.

Za novinarko iz uredništva revije Plugin je zanimiva zgodba - 200 metrov pred bencinsko postajo je sredi ceste ostala brez elektrike. 

Novo v Sloveniji: Vignale in Mondeo Hybrid

Fordova prestižna blagovna znamka Vignale je prišla tudi na slovenski trg. Z njo pri Fordu označujejo svoje posebej dodelane modele, pri katerih uporabijo boljše materiale, dodatno zvočno izolacijo, bogatejša je oprema, nenazadnje pa je vsak izdelani Vignale deležen tudi posebne dodatne kontrole kvalitete po programi, ki obsega več kot 100 točk.

Uf, tale Peugeotov šestopenjski samodejni menjalnik je res pravi blagoslov.

Urednik Playboya Borut Omrzel testira Peugeotom 308 EAT6 s samodejnim menjalnikom: "Ko si ga boste enkrat privoščili, ne boste več hoteli biti brez njega. Pa ne samo zato, ker imate z njim prosto desno roko za božanje sopotnice." "Tale Peugeotov lepotec je pravi magnet tudi zaradi svoje modre barve magnetique. To  pravim tudi zato, ker 308 SW GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6 razvaja z domala vsem, kar si človek danes lahko zamisli v avtomobilu. Izjemno prijetni notranjosti dajo občutek prestiža rdeči šivi na črnem usnju, prednji sedež udobno objame telo in ga ravno prav trdno drži tudi v športno odpeljanih ovinkih. Ti so v tem poskočnem levu sploh zabava zase." "Peugetov samodejni menjalnik EAT6 zadnje generacije že v običajnem načinu vožnje močno in lepo zvezno prenaša 180 'konj' na pogonski kolesi, a potem, ko za kratek čas držite gumb sport in tako vključite dinamični način vožnje, lahko vožnja postane resnično divja. Za še dodatno zabavo si privoščite ročno prestavljanje z obvolanskima zavihkoma in dobite občutek vožnje pravega dirkalnika! Uf, tale Peugeotov šestopenjski samodejni menjalnik je res pravi blagoslov. Po bliskovitosti prestavljanja ne zaostaja za ročnim menjalnikom, z ročnim se enakovredno kosa tudi pri porabi. Poleg tega se odlično odzove tudi pri nizkih vrtljajih. Da, enakovredno se meri tudi s samodejnimi menjalniki v dražjih avtomobilih iz višjih avto-mobilskih razredov." "Vas skrbi poraba? Tudi glede tega je skrb odveč, kajti v primerjavi z modelom, ki ima ročni menjalnik, je poraba pri samodejnem lahko tudi celo enaka ali manjša. Vzdrževanje? Enako kot pri ročnem. Dolgočasnost? Na to v peugeotu 308 GT pozabite. Pa ne samo zaradi iskrivega motorja in vrhunskega menjalnika, temveč tudi zaradi čudovite prostornosti. Na zadnji klopi je seveda dovolj prostora za souživače v pri-jetni vožnji. Še malce bolj zadaj je gromozanski 470-litrski prtljažnik, ki vase pogoltne vašo celot-no golfistično opremo in še kaj. Tudi vaju z drago, če je že treba." "In poraba? Ob vseh zmogljivostih si zasluži, da ji skomponiramo Modro levjo rapsodijo: 4,8 litra pri mestni vožnji, 3,7 litra pri zunaj-mestni in 4,1 litra pri kombinirani; emisije CO2 pa znašajo le 107 g/km, saj motor izpolnjuje standard Euro 6. Kadar pa pritiskate plin do konca v programu sport, se predate užitku. Kajti užitkov je v tem peugeotu resnično obilo." Za konec vas še vabimo, da se tudi sami prepričate in rezervirate testno vožnjo na www.rocnialiavtomatski.si. Foto: arhiv AM, tovarna

Menjalnik oblečen v belo kovinsko barvo je zelo privlačen

Ilona Penzeš, urednica revije Story, se je odzvala povabilu na test avtomobila Peugeot 308 z avtomatskim menjalnikom. Menjalnik ji je oblečen v belo kovinsko barvo zelo privlačen! "Ko se usedeš v belega lepotca, takoj opaziš manjši volan in zelo pregledne števce, ki se ponavadi skrivajo za volani. Najbolj pa navduši zagotovo veliki zaslon na dotik z navigacijo, preko katerega upravljaš vse od radijskih postaj do gretja avtomobila in kateri te tudi prijazno opomni, da slučajno avtomobila kam ne prisloniš – parkirni senzorji! Ki so na veliko veselje bili tudi spredaj. Na začetku se sicer mogoče v zaslonu malo izgubiš, saj nimaš nobenega gumba, kot si za vsako stvar navajen, vendar vse funkcije zlahka ugotoviš in upravljanje z avtomobilom kar na enkrat postane veliko lažje. Nikjer nobenega gumba več, izgled notranjosti je s tem zagotovo veliko bolj dovršen in tudi moderen, kar je takoj očaralo tudi vse moje prijateljice, ki so se peljale na test z menoj. Prav tako je avto dovolj prostoren, na zadnji klopi se zelo udobno sedi, prtljažni prostor pa na presenečenje ponuja tudi kar veliko prostora." "Ker že sedem let vozim avtomatik, me je najbolj zanimalo seveda, kako se obnaša avtomatski menjalnik. Lahko rečem, da me je dobesedno zapeljal, saj je izredno hitro odziven in zelo lepo čutiš, kako mehko prestavlja. Udobje, ki ga prinaša v vožnji je res nenadomestljivo z ročnim menjalnikom. Po mestu je vožnja zaradi tega udobna, tekoča in popolnoma nezahtevna. Lahko se bolj posvetiš volanu in odmisliš pretikanje s prestavno ročico, poleg vsega pa sama poraba goriva ni nič večja. vožnja po ovinkasti cesti pa je tako še posebej v užitek, kot tudi dejstvo, da prav občutiš, kako se zares dobro drži ovinkov." "Z avtomobilom sem naredila tudi nočno vožnjo, pri kateri so me navdušile močne led luči, ki odlično svetijo. Za piko na i pa poskrbi cukrček: lučke na ogledalih, ki se prižgejo ko zakleneš ali odkleneš avto in lepo razsvetlijo prostor." Za konec vas še vabimo, da se tudi sami prepričate in rezervirate testno vožnjo na www.rocnialiavtomatski.si.

Avantura s Peugeotom 308 EAT6

Dekleta z Elle so si med vsakodnevnimi opravili in službenimi obveznostmi privoščila pustolovsko dogodivščino s Peugeotom 308 Allure 1.6 Blue HDI 120 EAT6. Z ekipo Elle smo se odpeljali na fotografiranje modne zgodbe. V prtljažnik smo zgnetli številne vrečke z oblačili in dodatno opremo, a bi se še našel prostor za kovček ali dva. Varčen čeprav vihrav Ena od opaznih lastnosti Peugeota 308 EAT6 je tudi varčnost, saj je na naši vihravi vožnji – od mesta snemanja modne zgodbe do vrtca, doma in trgovine ter izleta na obalo – porabil le 3,6 litra na 100 kilometrov. Lepota kot življenjsko vodilo Notranjost vozila je s svojim minimalističnim dizajnom elegantna in prijetna ter blizu življenjskemu slogu sodobne ženske. Tu ni nepotrebnih dodatkov in neštetih gumbov, pogosto le lovilcev prahu, nadomešča jih večopravilni zaslon, ki omogoča lahko premikanje med številnimi funkcijami. Vozilo ima dovolj površin za odlaganje drobnarij, ki jih Elle ženska potrebuje pri roki, in ko nam zmanjkuje časa, je v avtu prostor tudi za jutranjo kavo. Med delom in zabavo S Peugeotom 308 smo obiskale festivalsko dogajanje na portoroški rivieri, ki se je kopala v sončnih žarkih. Vožnja ob obali z odprtimi okni je naznanjala skorajšnji prihod poletnih radosti. Nenehno v gibanju S pomočjo novega menjalnika EAT6 je vožnja urbane ženske, ki je v nenehnem gibanju, postala še bolj dinamična in udobna. Pri Peugeotu 308 EAT6 so s tako imenovano Quick Shift Tehnology poskrbeli za hitro in tekoče prestavljanje avtomatskega menjalnika, ki dvigne udobje vožnje na višjo raven. Pohvali se lahko z mehko in tekočo vožnjo, ki zagotavlja tudi nepogrešljiv občutek varnosti. Višino volana lahko nastavite na želeno višino in glede na vrsto vožnje. Počivalnik za roko med sprednjima sedežema je mogoče nastaviti s premikom naprej in nazaj pa tudi navzgor, kar je še zlasti prijetno na daljši vožnji. Zaradi avtomatske ročne zavore je tudi speljevanje v klanec, ki je bilo številnim voznicam do zdaj neprijetno, otročje lahko in seveda varno. Ko vozilo ugasnemo, se vzvratna ogledala samodejno umaknejo k vozilu. Za konec vas še vabimo, da se tudi sami prepričate in rezervirate testno vožnjo na www.rocnialiavtomatski.si.

Cosmo razbija mite

Izkušnja uredništva Cosmopolitan je bila s Peugeotom 308 in 308 SW neverjetno pozitivna: "Ker ženske res ne maramo posploševanja, sploh pa ne takrat, ko gre za avtomobile, želimo predvsem moškim dokazati, da smo kos vsaki nalogi, ki se je lotimo." Tokrat smo si na Cosmo uredništvu izposodile Peugeot 308 in se odločile, da razbijemo tri zloglasne mite: ženske se bojimo avtomatskega menjalnika avtomatski menjalnik je dolgočasen avtomatski menjalnik je dražji za uporabo Z dekleti smo se odpravile v Zagreb in kot se za ženske spodobi, je bil urnik zelo natrpan. Najprej smo zavile na poslovni sestanek na hrvaško Cosmo uredništvo, nato v centru Zagreba spile odlično kavo, dan pa smo zaključile s šopingom v nakupovalnem središču. »Tokrat sem se prvič srečala z avtomatskim menjalnikom in glede na to, da dnevno naredim vsaj 150 kilometrov, je ta izkušnja zame pravo olajšanje. Menjalnik je enostaven za uporabo, omogoča mi, da sem hitrejša in spretnejša pri vožnji in da pridem do cilja optimalno kot se le da.«Manca, urednica »Presenetilo me je predvsem to, kako tih je avto. Povsem zenovski deluje.« Maja, urednica mode »S pomočjo navigacije smo spretno vijugale med opravki. Tokrat je bil ženski dan brez zapletov.« Katja, urednica lepote in pomočnica odgovorne urednice »Všeč mi je, ker ni prevelik, pa vseeno dovolj, da smo vanj spravile vse vrečke.« Petra, urednica fotografije »Vožnja je bila udobna, muzika pa čisto v mojem stilu.« Petra, Art direktorica

Samodejni menjalnik za vsak dan

Ob misli na samodejni menjalnik ima veliko voznikov polno predsodkov, nekaj zaradi starega slovesa, da je to drago, da je poraba večja, da se kvarijo in da je pač vožnja z ročnim menjalnikom bolj preprosta. Ljudje smo taki, da navade le stežka spreminjamo, zato smo se odločili, da preverimo, kako je z miti, ki se držijo samodejnih menjalnikov. Pri Peugeotu so z novo generacijo samodejnih menjalnikov naredili izjemno velik korak naprej in opremili skoraj celotno paleto avtomobilov z najsodobnejšo tehnologijo, ki vozniku bistveno olajša vožnjo. Ker pa smo želeli čim več različnih mnenj, smo k sodelovanju povabili različne urednike in urednice znotraj naše založniške hiše. Svoje mnenje so tako podali urednik Playboya Borut Omerzel, celotno uredništvo Cosmopolitana, urednica revije Story Ilona Penzeš in tehnična urednica najbolj modne revije Elle Dunja Mantel. Izkušnja vseh s Peugeotom 308 in 308 SW je bila neverjetno pozitivna, vsi so na koncu priznali, da če bi morali izbirati, ne bi dolgo premišljevali in bi se odločili za samodejni menjalnik. Samodejni menjalniki so se namreč v zadnjih letih razvili do te mere, da po bliskovitosti pretikanja skoraj ne zaostajajo za ročnimi, ročnim pa so se približali tudi pri porabi goriva. Takšen je tudi novi šeststopenjski samodejni menjalnik EAT6 zadnje generacije. V primerjavi s prejšnjo generacijo so mu namenili nov računalnik, ki omogoča 40 odstotkov hitrejše pretikanje, s kompaktnim toroidnim konverterjem in izboljšanim filtriranjem olja pa so mu izboljšali odziv pri nizkih vrtljajih. Petdesetodstotno zmanjšanje trenja med notranjimi deli, izboljšana oljna črpalka in hidravlični distributor olja ter sistem stop-start so pripomogli tudi k manjši porabi goriva. Kot pravijo pri Peugeotu, je s samodejnimi menjalniki povezana vrsta mitov, ki voznike odvračajo od njih, vendar ne veljajo več: Mit številka ena je, da so menjalniki na voljo le v kombinaciji z dražjimi avtomobili iz višjih segmentov. To v primeru Peugeotove modelne ponudbe ne velja več. Drugi mit pravi, da avtomobili s samodejnim menjalnikom porabijo več goriva, kar tudi ne velja več povsem. Glede na tovarniške podatke poraba Peugeota s samodejnim menjalnikom lahko za največ 0,4 odstotka preseže porabo enakega modela z ročnim menjalnikom. V nekaterih primerih je enaka ali celo manjša. Naša uporabniška izkušnja z omenjenih uredništev te podatke potrjuje. Tretji mit, ki govori o dražjem vzdrževanju samodejnih menjalnikov, tudi ne drži več. Načrt vzdrževanja avtomobilov s samodejnimi menjalniki je namreč popolnoma enak kot pri avtomobilih z ročnimi menjalniki ob upoštevanju servisnih predpisov. Ostane še četrti, mogoče najbolj trdoživ mit, ki pravi, da je vožnja avtomobilov s samodejnimi menjalniki dolgočasna. To vsekakor ovržeta program S (Sport) in možnost ročnega pretikanja. Izpostaviti moramo tudi to, da je vožnja bolj udobna, speljevanje v klanec povsem brez napora, vožnja po mestu ter v koloni pa bistveno enostavnejša in manj stresna. Kot pravijo pri Peugeotu, se mora voznik le prvič odločiti za samodejni menjalnik, potem pa mu običajno ostaja zvest. Tako med glavnimi kupci avtomobilov s samodejnimi menjalniki zaznavajo povratnike, torej tiste, ki so že imeli avtomobil s samodejnim menjalnikom, poleg njih pa še mlade družine, ki se odločajo za večje avtomobile, ter starejše voznike, ki kupijo manjši avtomobil s samodejnim menjalnikom. Za konec vas še vabimo, da se tudi sami prepričate in rezervirate testno vožnjo na www.rocnialiavtomatski.si. Foto: arhiv AM, tovarna

Aktualno

Tajvanska vlada kar v javnosti vzgojno uničila ilegalno uvožen Lamborghini Murcielago

Osma nastavitev Hitrih in drznih je dobila težko pričakovani napovednik - in ta ne razočara

Obujamo spomine: naj živi Zastava Yugo, katerega je v ZDA povozil Hyundai Pony

Najdražjo Uber vožnjo si je privoščilo dekle, ki je hotelo videti svojega fanta

Avto magazin

pred 36 minutami
Avtocestna vinjeta za leto 2018 bo kovinsko modra ...
DARS že pripravlja vinjete za prihodnje leto, ki bodo kovinsko modre barve, na prodajne police pa bodo, kot je ...
(0)
pred 1 urami
Velika Britanija se sooča s težavo uporabe ...
Kljub vozniški neizkušenosti so ravno mladi tisti, ki se najtežje izogibajo uporabi mobilnega telefona medtem, ko so ...
(0)
pred 3 urami
Električni Hondin malček Urban EV - Novice - ...
Nov električni malček, ki ga je predstavila Honda je nadaljevanje njihove strategije 'Electric vision', navdih zanj pa ...
(0)
pred 3 urami
Podaljšani test: Honda CR-V 1.6i DTEC 4WD ...
Ko smo se z AC Mobilom, slovenskim zastopnikom Honde, dogovorili za podaljšani test CR-V-ja, niso niti slutili, kako ...
(0)
pred 14 urami
Luka Kutnar novi državni prvak, Gajser vrhunsko ...
S sedmo dirko se je končalo državno prvenstvo v motokrosu, ki je potekalo na odlično pripravljeni progi v Šentvidu ...
(0)
pred 15 urami
Žagar še drugič zapored na najvišji stopnički ...
S tem dosežkom si je Ljubljančan zagotovil obstanek med elito za naslednjo sezono.
(0)
pred 19 urami
Kratki test: Opel Mokka X 1.4 Turbo Ecotec ...
Z dodatkom X v oznaki modela so pri Oplu hoteli sporočiti: Mokko smo prenovili.
(0)
pred 1 dnevi
Napoved: Suzuki SV650X - Novice - Moto Magazin
Salon v Tokiu, ki se odvija vsako jesen proti koncu oktobra, je eden tistih, na katerem predvsem japonski proizvajalci ...
(0)
pred 1 dnevi
Zakaj imam rad motorje, kot je Husqvarna 701 ...
Nekaj misli po 150 intenzivno prevoženih kilometrih z motorjem, ki dandanašnji pravzaprav nima več konkurence.
(0)
pred 1 dnevi
Zdaj gre zares ; kolumna: Sebastjan Plevnjak - ...
Le še slab mesec nas loči od najbolj razburljivega tedna v letu. Žiranti za evropski avto leta se bomo ponovno zbrali ...
(0)
pred 2 dnevi
Na Kratko: BMW i3 94 Ah - Novice - Avto Magazin
Strah pred nezadostnim dosegom električnega avta (ali Range Anxiety s tujko) zna biti globoko zakoreninjen. Pri BMW so ...
(0)
pred 2 dnevi
BMW G 310 GS: obvladljiv, poskočen in zelo ...
Vem, sliši se za lase privlečeno, kot prenapihnjen ženitni oglas, a je vse res! Najmanjši IN najmlajši član ...
(0)