Če vam v želodcu kruli, kot bi v njem gojili divjega prašiča, lahko sestradano zverino utišate z naslednjimi hranljivimi živili. Vsako izmed njih je odlično orožje zoper lakoto. Sestavljeno je iz odmerka beljakovin v kombinaciji z vlakninami ali maščobami, zaradi katerih boste siti še dolge ure po tem, ko ste jih zaužili.

Mandlji: Ena pest oziroma 30 g mandljev vsebuje poleg 6 gramov beljakovin tudi skoraj 9 gramov zdravih enkrat nenasičenih maščob.

Ovsena kaša: Če jeste za zajtrk dobro staro ovseno kašo, s štirimi grami vlaknin uberete bližnjico do vitkega pasu.

Kvinoja: Kvinojo skuhamo tako kot žita, a v nasprotju z njimi kvinoja vsebuje isto vrsto beljakovin, ki krepijo mišice, kot meso ali jajca.

Črni fižol: Pravzaprav vse vrste stročnic vsebujejo kopico koristnih hranilnih snovi, a je črni fižol glavna zvezda med njimi, saj vsebuje enako količino beljakovin in vlaknin, in sicer 15 gramov na skodelico. Z njim lahko obogatite vse vrste solat.

Losos: Sto gramov lososa vsebuje kakih 22 gramov beljakovin in je vrhunski vir maščobnih kislin omega 3.

5 živil, ki napolnijo želodec - Foto galerija (6/6) - Aktivni.si

Losos: Sto gramov lososa vsebuje kakih 22 gramov beljakovin in je vrhunski vir maščobnih kislin omega 3.