Slaba telesna drža ima negativen vpliv na naše zdravje. Tega se vsi zavedamo, a pogosto sprememb ne opazimo, dokler nas na to ne opozorijo bolečine. Pojavijo se bolečine v vratu, ramenih, glavoboli, celo bolečine v kolkih in križu. Temu se lahko izognete tako, da z vajami razbremenite mišice, vezi in sklepe.

Osebna trenerka, pilates inštruktorica in ustanoviteljica Brook Marrone Fitness predlaga preprosto vajo z valjčkom:

  • Na valj se ulezite vertikalno. Boki, ramena in glava počivajo na valju.
  • Stopala so nekaj centimetrov oddaljena od valja in postavljena v širini bokov (ali širše), če imate težave s stabilnostjo. Hrbet je naravno usločen.
  • Roke položite na tla tako, da so dlani obrnjene navzgor. Ko ste pripravljeni, počasi drsite z rokami navzgor. Občutite, kako se raztezajo prsne mišice in ramena.

Preberite tudi:

Kako v 60 sekundah izboljšati držo - Aktivni.si

Slaba telesna drža ima negativen vpliv na naše zdravje. Tega se vsi zavedamo, a pogosto sprememb ne opazimo, dokler nas na to ne opozorijo bolečine. Pojavijo se bolečine v vratu, ramenih, glavoboli, celo bolečine v kolkih in križu. Temu se lahko izognete tako, da z vajami razbremenite mišice, vezi in sklepe.