EVOLUCIJA HOMO SAPIENSA ????

Oddajabram1b2 Cej, dne 2019-02-01 ob 10:06:56

http://uploads.publishwall.si/imgsmedium_2/2019/02/01/publishwall_1549008785_3868779.jpg Tako naj bi bil videti človek s Floresa.  Vir; MMC

Praljudje so se parili s skrivnostno, neznano vrsto

Ne verjamem v evolucijo človeštva po Darwinu.Ne verjamem v nobeno drugo evolucijo življenja kot v večno sedanjo ciklično zakonitost vesoljnega življenja- in negovo selitev po Osončjih po človeški vrsti. Sedanja znonost je sama sebi v sramoto,ko človeku pripisuje skupnega prednika z opičjakom-primatom.Kaj mi v resnici razumemo in vemo o samem vesolju o njegovi enotni večno sedanji vseobsežni samo zakonitosti,da bi lahko sploh  dojeli kdo smo v resnici ? Se zmore kdo na Zemlji vprašati od kje izvor človeštva in vseh ras na Zemlji, od kje življenje in ali Zemlja ni samo gostiteljica življenja skupaj z nami,ki smo ga mi ljudje /naša vrsta-.predniki/ prinesli na Zemljo iz različnih Osončij znotraj naše Velike matere Galaksije.Je gen človeškega DNK enak v ozvezdju Orionu, Siriusu,Tehtnice itd,ali je samo podoben in življenjsko združljiv,kar omogoča nadaljevanje naše vrste in njeno samorazmnoževanje na Zemlji..Zakaj se človek ne more pariti s primati-opicami,če imata skupnega prednika? Zakaj se vse  življenjske vrste medsebojno ne razmnožujejo in zakaj ne če je nastanek zemeljskega življenja enak?Zakaj ne nastajajo nove vrste same po sebi? To sploh ni res ! Življenje v vesolju ni nikoli nastalo,kot ni nikoli nastalo samo vseobsežno vesolje z Velikim pokom,ker vesolje elementarna pojavnost isto tako večno sedaj sočasno umira in se samorojeva v lastnih ciklih.Je z življenjem kako drugače,če človeku priznamo njegovo večno sedanje osnovno vesoljno poslanstvo selivca,varuha in žanjca celotnega vesoljnega življenja? Smo sploh že sposobni postaviti sebi takšno vprašanje in si vzeti pravico takšnega razmišljanja? Ne, strah in znanstvene dogme nas držijo v šahu in mi se bojimo ispasti tepci.MI norost ,temo duha in nesmisel raje živimo kot,da bi jo odpravili.

Dal bom primer zgradbe naše galaksije: Naša galaksija v teoloških spisih zapuščini je zapisana kot naša Velika mati in je sestavljena iz planetarnih /očetovih/ Osončij in njihovih satelitskih Osončij /sinovih/ ter črne luknje.Črna lukna in vsa satelitska Osončja galaksije predstavljajo njeno akumulirano masno energetsko vrednost,dočim planetarna Osončja predstavljajo njeno realizirano masno energetsko vrednost. Posamični cikel samozlivanja akumulirane in realizirane galaktične mase- energije traja 150 milijard z.let,ko se galaksija samozlije in sočasno njen konec pomeni njen nov začetek njenega novega 150 mi9lijardnega cikla samozlivanja.Če pogledamo in napravimo vsporednico med človeškim in galaktičnim telesom vidimo,da človek menja v svojem povprečnem življenjskem ciklu 70 let vse svoje celice v 7 letnih ciklih in da njegovi organi delijo njegov življenjski cikel.Če zadevo prenesemo na galaktično telo,ki je največje vesoljno elementarno individualno telo dobimo popolnoma isto zakonitost,ki vlada našemu življenjskemu ciklu. Organi galaksije so črna luknja in vsa planetarna Osončja .Vsa satelitska Osončja pa so celice galaktičnega elementarnega telesa. In ravno tako kot naše telo menja svoje celice v 7 letnih ciklih galaksija menja svoje elementarne celice /satelitska Osončja/ v  15 milijardnih ciklih.Ti se samozlivajo točno v polju,ki jim pripada znotraj galaktičnega telesa in nikjer drugje.Isto je z našimi celicami.Vprašajte se, kdo potem in zakaj se mora življenje seliti po vesolju in to po človeku,ki je edino samozavedno bitje z neomejeno vesoljno miselnostjo in spoznanjem.Nikoli pa ni človek sorodnik primata,ker ta teorija omalovažuje človeka in vesoljno človeštvo.Če mi danes nimamo pigojev,in jih še ne poznamo ,da bi bili sposobni opravljati svoje vesoljno življenjsko poslanstvo in ga tudi uresničiti,še ne pomeni,da ga ne bomo. Ko bomo spoznali cikle naše gostiteljice Zemlje, bo naša tema razblinjena in takrat bomo spoznali,da v sakem ponavljajočem 15 milijardnem ciklu našega Osončja gostimo na Zemlji točno 9 milijard let skupaj z vsem življenjem,ki ga danes v svojem neznanju bolj uničujemo- kot rešujemo..Kdor ne zmore zadev povezati naj raje pozabi tu zapisano. Lp :)*

Xmept* = Amept* >>>>> EM T.0. O/A<<<<<Rmept* = Xmept*

.

Feb 10, 2019
Zim Zelen:)* 3#
To ti misliš,ker verjameš v pravljice.Kapitalizem in egoizem sta na višku in kmalu bosta oba izpeta.Po sami naravni zakonitosti se iz starega rodi novo,

Kaj se bo v resnici dogajalo z našo civilizacijo? Nič strašnega, vsaj naslednjih 2000-3000 let.
Danes ni več naravnega dogovora med elito in običajnimi vodenimi ljudmi,ta naravni nepisan dogovor je uničen in izpet.V Sloveniji poje politika in politični analitiki ,da rabimo politično elito,vse te zadeve so že izpete .Tipičen primer danes je Francija.Kaj ostane elitam prav kmalu? Nič morale se bodo dobesdeno same umakniti.če želijo preživeti.Ne podcenjuj človeštva ! Mi vedno najdemo rešitev preživetja smo jo in jo še bomo.Mi se bomo šele sedaj ozavestili,kako neumni smo bili v svojem početju.Človeška prihodnost je svetla in ne temna, kot nam jo želi prikazati vsa elita od znanstvene,do politično kapitalske in nas s tem strašenjem želi ustrahovati in držati pod kontrolo. Vse to je pase in totalno mimo. Lp :)*
Zim Zelen
Feb 08, 2019

Brez veze.
Ko pogledaš to napoved prihodnosti je vseeno kaj je bilo v preteklosti. (vsaj za to generacijo po letu 2020:)

GOOGLE:
"Tajni program, ki je doslej vse prav uganil, napovedal konec civilizacije
Objavljeno 08. februar 2019 18.18 | Posodobljeno 08. februar 2019 20.12 | Piše: T. V."

Computer predicts the end of civilisation (1973) | RetroFocus - YouTube

In 1973, Australia's largest computer predicted trends such as pollution levels, population growth, availability of natu
Feb 01, 2019
Že je naša bit danes v polju 10% zavednega osmišljenega in 90% polju nezavednega. Kaj mi potem v resnici lahko razumemo ?.
Objavil/a 2019-02-01 10:06:56 (Feb 01, 2019)