Včeraj nas je ljubitelje MOTO GP-ja močno razburila dirka za VN Italije v Mugellu. Moram reči, da je bila dirka odlična in napeta od začetka do konca. Vsak seveda navija za svojega dirkača, najbolj pa so nas razpizdili, milo rečeno, režiserji prenosa oziroma odgovorni za marketing na Kanalu A.

 

Kaj je hujšega, ko se spraviš gledat odlično MOTO GP dirko in navijaš za svojega voznika. Usedeš se v kavč, pripraviš si pijačko, pa še kakšen prigrizek in začneš uživati.

 

Pa ne za dolgo. Pričelo se je 17 krogov do konca dirke (od23-tih), REKLAME. Res, da je majhen. Zelo majcen ekranček, kjer lahko med reklamami, sproti gledaš dirko. Če imaš še ta prve oči, še nekako nekaj vidiš, čeprav slabo, kaj šele, če ne vidiš več dobro. Seveda so reklame v drugem 2 x večjem okvirju.

 

Prvi blok reklam je trajal natanko 02:09,28 minute. Če pretvorimo to v kroge, smo v prvem bloku zamudili 1 krog in četrt.

 

Naj povem, da je bila dirka zelo napeta. Polno je bilo prehitevanj in odvijala se je borba od prvega do petega mesta, ker so bili vozniki zelo blizu in veliko je bilo prehitevanj.

 

Ko smo si malo oddahnili od reklam, je napočil naslednji blok reklam 12 krogov do konca, to pomeni, da smo v miru gledali dirko le dobre 3 kroge. Naslednji blok reklam je trajal 02:07,01 minute, tako, da smo spet zamudili en krog in četrt.

 

Moram reči, da sem besnel. Pogledal sem na uradno internetno stran 24ur in usuli so se komentarji glede reklam. Ljudje so bili besni. Tudi jaz sem bentil na komentarjih in moj komentar so kmalu izbrisali, ampak nisem nič takega napisal. Mnogo hujši komentarji pa so ostali. Bogve zakaj. Res pa je, da sem omenil, da je bil prenos prejšnje dirke tudi na Eurosportu.

 

V glavnem NORO, NOREJŠE.

 

Po drugem bloku reklam, smo zopet lahko uživali v dirki, ampak vse nas je bilo strah, kdaj se bodo spet spomnili dati nov blok reklam.

 

Pa nam ni bilo potrebno dolgo čakati.

 

7 krogov do konca pa je sledil še zadnji, tretji blok reklam med dirko, ki je trajal 02:13,94 minute, se pravi najdaljši doslej. Tukaj pa so sledili najzanimivejši deli dirke, saj se je Ross prebijal naprej, Marquez pa je padel.

 

NORO, NOREJŠE.

 

Hotel sem že vreči steklenico v TV, ampak bi samo sebi naredil škodo.

 

Pa kaj hudiča je tem televizijcem???

 

To ni normalno. To res ni več normalno. Skoz in skoz nas posiljujejo z reklamami.

 

Skoraj nikoli več ne gledam filmov in oddaj v živo, raje jih gledam kasneje in preskočim reklame.

 

Na žalost ti to nič ne pomaga pri dirki, ker med reklamami ne moreš gledati dirke.

 

Če sedaj pogledam statistiko je dirka trajala 41:39,17 minute. Dirkači so vozili 23 krogov. Reklam je bilo skupaj za 06:30,23 minute, se pravi, da smo lahko gledali 35:08,94 minute dirke, oziroma smo zamudili približno 4 kroge dirke, kar je 1/6 dirke.

 

Statistika je itak kurba. Bolj je nas gledalce jezilo to, da smo zamudili najzanimivejše trenutke dirke in da o komentatorjih sploh ne govorimo.

 

Ekipa komentatorjev in njihovih sodelavce se itak vsaj en teden pase po prizoriščih tekem, da delajo neke prispevke, ki malokaterega zanimajo in najbrž ti njihovi izleti »koštajo« kar nekaj denarja.

 

Bolje bi bilo, da bi nekdo komentiral dirko v studiu v Ljubljani in bi s tem prihranili denar in nas ne bi bilo potrebno posiljevati s »KURČEVIMI REKLAMAMI«.

 

mike1968 - KAKO POKVARITI UŽITEK Z REKLAMAMI

Včeraj nas je ljubitelje MOTO GP-ja močno razburila dirka za VN Italije v Mug