Hipatija, prva ženska matematičarka, astronominja, izumiteljica, filozofinja

OddajAlmira Catovic, dne 2016-02-16 ob 23:59:07

Hipatija je bila izjemna znanstvenica in filozfinja, izumiteljica številnih naprav, ki jih uporabljamo še danes in oseba, ki je združila matematiko in astronomijo, ter ustvarila astrolab, iznajdbo, ki je takrat pomenila to, kar nam danes pomeni računalnik. Zaradi svoje moči, znanja in verovanja je bila brutalno ubita, z njenim umorom pa se je zgodil tudi zaton modrosti in padec Aleksandrije. Več o njej si preberi na: HYPATIA

۞

Mar 11, 2016
Almira
Hvala za kompliment,ki ti ga vračam.Tudi sam cenim tvoje razmišljanje in pisanje.Lp
Mar 10, 2016
Abram fantastično pišeš in z užitkom prebiram tvoj blog!
Feb 22, 2016
Almira
Na Ednevniku odpreš zadnjih 100 sporočil in najdeš sporočila Abrama.
Feb 22, 2016
Link Abram, link :D
Feb 21, 2016
Almira
Na E dnevniku imaš mojega pisanja kolikor želiš.Pozdrav
Feb 20, 2016
Abram hvala za informacije in če pišeš kje na to temo, bi z veseljem prebrala :)
Feb 18, 2016
Amira
Približno in po meni okoli 55xpo28000 let ,kolikor traja posamični zemljin cikel od zadnjega in novega gravitacijskega nihaja Zemlje.Genom se ne da uskladiti s galaktičnimi frekvencami,to je genska danost,ki se ponovno in v vsakem ciklu samorodi v nekomu -prvemu- med nami v naši življenjski tisoćletni reprodukcijski verigi.Akumuliran brezčasen genski spomin- dušo-se še danes ne da prisilit,da pravilno usmerja naš raz- um in naše življenje v pravo smer.Pozdrav!
Feb 18, 2016
Abram ... ravno včeraj na sprehodu, ko sem se zagozdila v blatu sredi gozda, sem razmišljala o tem, kako se ob ponovni kataklizmi bi morali učiti vse na novo; od tega kako se naredi ogenj, do znanja glede rastlin in časa ... in koliko krat smo to zgodbo ponovili.
Me pa zanima, kako gene uskladiti z galaktičnimi EM frekvencami?
Almira
Meni se vecina smili,ker se se ni sposobna vesoljno samospoznati.Zakaj? Zato,ker ne pozna enotne vesoljne zakonitosti,ker jo ravno zaradi nje same se ne morejo.Ni ugodnega EM valovanja.To spoznanje,pa nam omogoca dobesedno vse.Naj zveni se tako nemogoce.Omogocen nam bo dostop do vesoljno nemojenega cistega vira energije,omogocen nam bo prostovolen povratek k maticni galakticni civilizaciji,ali pa odlocitev ostati tu.Vecno zivljenje ni iz trte zvito,mogoce ga bo uresniciti tistim,ki zelijo prostovoljno sluziti vesoljnemu zivljenju POnavljali bodo fizicne zivljenjske cikle-izven zemlje..Tisti,ki bodo ostali bodo ponovili 2800letni cikel,kot smo ga mi.Cez 28000 let bo na Zemlji enako kot je danes- zivljenjski nivo bo isti.Tisti,ki bodo prostovoljno ostali,bodo doziveli padec in t.i.vesoljni potop -gravitacijski nihaj Zemje,ko se kopno in morja medsebojno prelijejo.In preziveli bodo neandertaci,ki se bodo 7000 let preobrazali v homo sapiensa in se 7000 let v homo dei ljudi bogove.Vsak med nami je lahko dobesdno nas odresitelj,ce so njegovi geni usklajeni z galakticnimi EM frekvencami.To je danost,ki je ni moc kupiti.Prebujena dusa -brezcasen akumuliran genski zapis-se samo prebudi v nekomu izmed nas in nic se ne da papagajsko nauciti,ce ni vesoljno samorojeno.Mi danes nic ne odkrivamo,mi samo ponovno odkrivamo.Nasa znanost in veliki umi si umisljajo lazno posbnost in pomembnost in mi malikujemo prej butce,kot modrece. Pozdrav!
Feb 17, 2016
Abram hvala za izvrstno podano bistvo! Se vedno znova čudim, kako se iste zadeve ponavljajo in ponavljajo; in kaj bo potrebno, da se kot človeštvo naučimo in spoznamo, kdo smo.
Feb 17, 2016
Krstjani so jo kamenjali in ubili.Slepi verniki so najnevarnejsi.Nobenemu verniku in nobeni verski locini se ne sanja kaj vera v resnici nosi v sebi in kaj sporoca vsem,tako ateistom kot vernim. Ni v vesolju civilizacije,ki nima iste teolske zapuscine kot jo ima nasa..Teoska zapuscina je izgubljeno znanje ,ki se ohranja v verah v casu teme modrosti skozi tisocletja,do nasega ponovnega spoznanja pravega vesoljnega zivljenja .Takrat spoznamo vse svoje zmote in tudi moznosti,ki nam jih ponuja PRAVO zivljenje. Mi kot sinova dislocirana civilizacija maticne galakticne civilizacije se nismo vesoljno dozorela civilizacija.9 milijard let ciklicno padamo in se dvigamo.Doba nasega egoizma in neumnosti se pocai koncuje.Pozdrav!
Almira Catovic